Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä loppui kun täytin 50v

Vierailija
24.04.2024 |

Olen samankokoinen ja näköinen, kun aikoinaan tavattiin. Mieheni ei vaan enää halua. Ilmeisesti olen liian vanha. En enää tiedä, mitä tehdä. Mies ei halua keskustella asiasta, ei erota, koska yhteinen toimeentulo ja velat ja perhe, ei halua mihinkään pariterapiaan, eikä halua mittauttamaan testosteroni arvoja. Pitääkö vaan nyt olla loppuelämä ilman sekaiä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian vanha. 

Vierailija
2/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on liian vanha. 

Hän on 47v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui jo 45 vuotiaana, mutta ei ole kyllä vaimoakaan. Kyllä siihen tottuu.

Vierailija
4/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, saatko mennä vieraisiin. Älä mene ennen kysymistä, koska se on julmaa ja väärin. Onko miehen elintavat kunnossa? Itse olen hyväkuntoinen, normaalipainoinen 52-v ja seksihalut on samalla tasolla kuin 25-vuotiaana.

Vierailija
5/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä loppui kyky jo vähän päälle nelikymppisenä liikkumattomuuden, keskivartalolihavuuden ja selkävamman yhdistelmän vuoksi. Ei suostu menemään lääkäriin edes. Itsellä haluja vielä piisaa enkä- aio olla loppuikää ilman. Pohdin vaihtoehtoja.  

Vierailija
6/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oltiin kiikkustuoli-iässä 50-vuotiaina. Ei muuta ku huivia päähän ja villasukkia kutomaan, mummelit! Seksi kuuluu nuorille!

Vierailija
7/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Täytän kohta 60 ja olen kurkkua myöten kyllästynyt seksiin, mutta mies on aina vaan yhtä innokas. Vaihdetaanko?

Vierailija
8/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain olevasi samannäköinen. Huijaat itseäsi.

Vierailija
9/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, saatko mennä vieraisiin. Älä mene ennen kysymistä, koska se on julmaa ja väärin. Onko miehen elintavat kunnossa? Itse olen hyväkuntoinen, normaalipainoinen 52-v ja seksihalut on samalla tasolla kuin 25-vuotiaana.

Siihen ei mies suostu. Mies on hyvässä kunnossa, tekee fyysisesti raskasta työtä. On normaalipainoinen,  ei polta eikä käytä lainkaan alkoholia ja liikkuu paljon.

Vierailija
10/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysin päinvastoin. Vaimo ei halua edes keskustella seksistä tai mihinkään siihen liittyvästä. On N53 , minä M66.

Vierailija
11/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei mies suostu. Mies on hyvässä kunnossa, tekee fyysisesti raskasta työtä. On normaalipainoinen,  ei polta eikä käytä lainkaan alkoholia ja liikkuu paljon.

Mutta jos kautta rantain vie keskustelua siihen, ehkä mies huolestuu ja alkaa paremmin pitää sinun panetuksestasi huolta. Ei kannata tietty suoraan kysyä, jos tietää vastauksen.

Vierailija
12/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kautta rantain vie keskustelua siihen, ehkä mies huolestuu ja alkaa paremmin pitää sinun panetuksestasi huolta. Ei kannata tietty suoraan kysyä, jos tietää vastauksen.

Ei miestä millään lailla huoleta tilanne. Hän ajattelee, että olen sitten ilman seksiä loppuelämäni.

Vierailija
13/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä millään lailla huoleta tilanne. Hän ajattelee, että olen sitten ilman seksiä loppuelämäni.

No sitten vain toteat, että et ole loppuvuotta 2024 ilman seksiä. Sano, että liitto päättyy sun tarpeiden laiminlyöntiin. Äijä reagoi niin kuin reagoi.

Ekassa avioliitossa olin lopuksi 1,5 vuotta ilman seksiä ja tunteet kuoli aivan täysin. Olin vain iloinen, kun pääsin siitä muijasta eroon. Elämäni paras päätös.

Vierailija
14/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin 50-vuotias enkä todellakaan suostuisi elämään ilman seksiä siksi, että puolisoa ei haluta.

Jos ero ei ole sopiva vaihtoehto, hanki itsellesi rakastaja. Oma mieheni on tuota ehdotellut minulle, koska itselläni ovat halut suuremmat kuin hänellä. Mies jaksaa kerran viikossa, itse haluaisin useammin. Jos vain löydän sopivan miehen, jolla on mielellään vastaava tilanne kuin itselläni, aion kyllä tuon puolisoni ehdotuksen myös toteuttaa.

Vierailija
15/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hoitaa tarpeitasi. Voin vaikka nuolla, sehän ei ole pettämistä, kun ei penetroi.

Vierailija
16/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iske joku söpö 16v poika? mun kaveri esim. pitää kypsemmästä. 

Vierailija
17/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos et eroa tai hae seksiä muualta, niin hyvin todennäköisesti olet loppuelämäsi ilman seksiä. Toisin sanoen, teet sen saman minkä niin moni mies tai nainen tekee sinun iässäsi ja tilanteessasi: Sopeutuu asioitten tilaan. Joillekin se käy helpommin, toisilla tekee vaikeampaa.

Kuten niin moneen kertaan todettu, että vähemmän haluava määrää seksistä. Kuinka paljon on ja millaista. Teillä se on miehesi. Sinulla kävi vain parisuhdelotossa tuommoinen tuuri.

Onneksi helpotusta tilanteeseen on luvassa. Sinullakin haluaminen loppuu,ja sen jälkeen elelette niin kuin suurin osa ikäisistänne elää; ilman kuukautisia, ilman mulkun seisontaa, ilman hikistä ähellystä lauantai iltaisin saunan jälkeen. Ristikoitten täyttelyä,salkkareitten katselua, naapureitten kyyläystä ja niitten naintiäänien paheksumista, juhlapäivinä käytte abcsilla syömässä lehtipihvin. Kyllä se siitä.

Vierailija
18/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee! Toihan on henkistä väkivaltaa kiskoa kumppani mukanaan haluttomuuden syövereihin. :(

Jännä _aiba_ kun tyyppejä ei seksi ja läheisyys yhtään kiinnosta mut draamailu alkaa heti kun kumppani ehdottaa toteuttamista muiden kaa. :(

Vierailija
19/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ainakaan mikään vanha ole . Ei siitä voi olla kysymys. Ehkä mies on nyt vain tuon haluttomuutensa kanssa lukossa. Hänet pitäis nyt saada avautumaan ja pohtimaan tilannetta sinunkin kannalta ja ymmärtämään. Halukasta yleensä vain moititaan kuin joksikin kiimaiseksi kissaksi, joka saa olla ja kärsiä vaivansa,mutta eihän se niin mene. Kyllä miehen tulee ottaa vakavissaan ,jos vaimonsa on miehen puutteessa. Sitävartenhan yhdessä ollaan 

Vierailija
20/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään vanha.

Vaimoni kanssa ollaan samanikäisiä - nyt 74 vuotiaita. Ja molemmat halutaan edelleen naida ja seksi on yhä mahtavaa. Tietysti paljon harvemmin kuin 50 vuotta sitten.

Eilenkin oltiin. Vaimokin kiihottuu ja kastuu edelleen mutta kyllä liukaste tekee jutusta paljon helpompaa ja nautinnollisempaa. Laitoin liukastetta pilluun ja kullin ja työnnyin varovasti sisään. Kun kysyin sitten haluaako olla päällä, koska saa niin paremmin - halusi ja sai orkut kahdesti peräkkäin... sitten pääsin minä päälle panemaan syviä työntöjä. Kivaa vanhanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän