Seksielämä loppui kun täytin 50v
Olen samankokoinen ja näköinen, kun aikoinaan tavattiin. Mieheni ei vaan enää halua. Ilmeisesti olen liian vanha. En enää tiedä, mitä tehdä. Mies ei halua keskustella asiasta, ei erota, koska yhteinen toimeentulo ja velat ja perhe, ei halua mihinkään pariterapiaan, eikä halua mittauttamaan testosteroni arvoja. Pitääkö vaan nyt olla loppuelämä ilman sekaiä?
Kommentit (27)
Mene sexpoon ja saa sieltä ohjeet eettiseen monisuhteisuuteen. Voin luvata taivaiden avautuvan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin 50-vuotias enkä todellakaan suostuisi elämään ilman seksiä siksi, että puolisoa ei haluta.
Jos ero ei ole sopiva vaihtoehto, hanki itsellesi rakastaja. Oma mieheni on tuota ehdotellut minulle, koska itselläni ovat halut suuremmat kuin hänellä. Mies jaksaa kerran viikossa, itse haluaisin useammin. Jos vain löydän sopivan miehen, jolla on mielellään vastaava tilanne kuin itselläni, aion kyllä tuon puolisoni ehdotuksen myös toteuttaa.
Kerran viikossa seksiä tuntuu ihan hyvältä määrältä. Lisäksi itsetyydytystä, jos tulee tiukka paikka.
Rakastan miehiä. Nam.
Ihan taas (uusi) mies. Koska tavataan?
Nielen aina.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miehiä. Nam.
Ihan taas (uusi) mies. Koska tavataan?
Nielen aina.
Ketä kiinnostaa nieletkö vai yskitkö? :D
toisilla loppuu toisilla taas alkaa