Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä loppui kun täytin 50v

Vierailija
24.04.2024 |

Olen samankokoinen ja näköinen, kun aikoinaan tavattiin. Mieheni ei vaan enää halua. Ilmeisesti olen liian vanha. En enää tiedä, mitä tehdä. Mies ei halua keskustella asiasta, ei erota, koska yhteinen toimeentulo ja velat ja perhe, ei halua mihinkään pariterapiaan, eikä halua mittauttamaan testosteroni arvoja. Pitääkö vaan nyt olla loppuelämä ilman sekaiä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yhtään vanha.

Vaimoni kanssa ollaan samanikäisiä - nyt 74 vuotiaita. Ja molemmat halutaan edelleen naida ja seksi on yhä mahtavaa. Tietysti paljon harvemmin kuin 50 vuotta sitten.

Eilenkin oltiin. Vaimokin kiihottuu ja kastuu edelleen mutta kyllä liukaste tekee jutusta paljon helpompaa ja nautinnollisempaa. Laitoin liukastetta pilluun ja kullin ja työnnyin varovasti sisään. Kun kysyin sitten haluaako olla päällä, koska saa niin paremmin - halusi ja sai orkut kahdesti peräkkäin... sitten pääsin minä päälle panemaan syviä työntöjä. Kivaa vanhanakin.

Taas ollaan muka naitu märkää pillua. Älä taas pelleile. Liukkari sen liukastaa, ei mikään muu. Luonnollisesti se kostui viimeeksi samoihin aikoihin, kun jenkit teki maihinnousun Sikojenlahdelle. Ja siitä onkin jo aikaa.

Vierailija
22/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sexpoon ja saa sieltä ohjeet eettiseen monisuhteisuuteen. Voin luvata taivaiden avautuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 50-vuotias enkä todellakaan suostuisi elämään ilman seksiä siksi, että puolisoa ei haluta.

Jos ero ei ole sopiva vaihtoehto, hanki itsellesi rakastaja. Oma mieheni on tuota ehdotellut minulle, koska itselläni ovat halut suuremmat kuin hänellä. Mies jaksaa kerran viikossa, itse haluaisin useammin. Jos vain löydän sopivan miehen, jolla on mielellään vastaava tilanne kuin itselläni, aion kyllä tuon puolisoni ehdotuksen myös toteuttaa.

Kerran viikossa seksiä tuntuu ihan hyvältä määrältä. Lisäksi itsetyydytystä, jos tulee tiukka paikka.

Vierailija
24/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla.

63 v nuori. 😊🤭😁😍😍😍😍

Vierailija
25/27 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miehiä. Nam.

Ihan taas (uusi) mies. Koska tavataan?