Kiehtooko Thaimaa?
Kuuluuko suosikkikohteisiisi? Miksi?
Tunnetko olevasi *miljonääri Thaimaassa*... sen "kahden viikon" ajan ja elät ja käyttäydyt sen mukaisesti?
(Iltasanomat)
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka siellä kiehtoo. Myös ilmasto ja ilmapiiri. Kaikkialla itseään tyrkyttävät naikkoset ei kiinnosta.
Kaikkialla ei noin tapahdu. En ole ikinä käynyt Pattayalla enkä Phuketissa Thaimaassa ollessani joten en ole itseään tyrkyttäviä naikkosia nähnyt.
Jos suomituristit kävisivät Saksassa vain Reepernahnilla, Saksakin olisi täynnä itseään tyrkyttäviä naikkosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja pojatkin jo SEKSITYÖHÖN heti 15 vuotta täytettyään.
Eläinten kidutusta ja duuppaavat niihin esittely leijoniin rauhoittavia , jotta turistit voivat ottaa valokuvia leijonan kanssa.
Seksiturismi ja Eläinten kidutus.
Ei ikinä.
Iso maa. Ei sitä seksityötä ja eläinrääkkäystä ole pakko tukea.
Molempia ilmiöitä löytyy muuten isoissa skaaloissa myös mm. Espanjasta.
Eipä taida maailmasta toista maata löytyä joka on rakentanut imagonsa niin vahvasti seksibisnekselle. Kaikki maailman seksituristit tänne ja ihmiskauppaa tukemaan. Eihän se muusta voi johtua kuin siitä että kulttuurissa tällainen on normi. Itse käyttävät palveluita vielä enemmän. Ja tuota pitäisi lomallaan mennä katsomaan? Kyllä ilmiö näkyy maaseudulla, sieltähän köyhät lapset ja naiset viedään jo nuorena töihin.
Lapsellista kuvitella että seksibisnestä olisi vain turistikohteissa.
Tämä. Prostituutiolla Thaimaassa on todella pitkät perinteet, ne ovat ajalta ennen kuin kansainvälinen matkailu oli ilmiönä edes syntynyt. Ilmiö on tosiaan sisällä Thai -kulttuurissa.
Turistina ilmiötä voi kuitenkin olla tukematta olemalla käyttämättä maksullisia. Näkyvän prostituution voi myös helposti välttää pysymällä poissa tietyistä paikoista. Jos laittaa turistina rahansa niin luonnon kuin inhimillisyyden kannalta kestäviin palveluihin, on tukemassa positiivista kehitystä pois tuosta paskasta. Tai ainakin voi henkilökohtaisesti olla puhtaalla omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa kommentoijat liki kaikki jotain markan pakettimatkailijoita, jotka parkeeraa viikoksi tuin valitsemaan sopimushotelliin jonnekin phuukettiin?? Ja kuvittelee sitten tietävänsä jotain niinkin isosta maasta kuin Thaimaa? Joopa joo. Eiku.
En ole käynyt, mutta maseudulla meno varmaan vielä räikeämpää. Seksiturismilla rikastunut kehitysmaa. Miksi sellaisesta pitäisi kiinnostua. Pari ystävää oli siellä töissä, eivät mene enää ikinä. Kaipa sekin jotain kertoo, toki onhan sielläkin hyviä ihmisiä kuten kaikkialla.
En jaksa enää kehitysmaita enkä edes kehittyviä maita, useimmissa niissä myös karmea ilmasto joka pahenee koko ajan ilmastonmuutoksen takia. Ikävä kyllä Thaimaa on maineensa vanki vaikka päättäisi lopetaa sikailijoilla rahastuksen huomenna.
Sehä
Onpa surkeaa että pitää haukkua sossun tukien käyttäjiä. Ihan näin vanhana koksurouvana sanon, että surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa kommentoijat liki kaikki jotain markan pakettimatkailijoita, jotka parkeeraa viikoksi tuin valitsemaan sopimushotelliin jonnekin phuukettiin?? Ja kuvittelee sitten tietävänsä jotain niinkin isosta maasta kuin Thaimaa? Joopa joo. Eiku.
Näyttää olevan. Itse olen perheeni kanssa käynyt useita kertoja Thaimaassa ja kertaakaan en ole ottanut pakettimatkaa, vaan itse varannut lennot ja hotellit. Ja Phuketissa olimme kerran Kata beachilla viikon ja toisten en mene. Lapsi on ollut aina matkassa mukana, ja hänen vuokseen menimme kerran vähäksi aikaa "ihmisten ilmoille", niin pääsi leikkimään hotellissa olevien suomalaislasten kanssa. Yleensä olemme reissussa n. 3 viikkoa ja kierrämme muutaman eri paikan ja lopuksi aina Bangkokissa pari päivää.
Mutta kyllä hänkin nautti noista ei turistirysä-paikoista ja oli hauska seurata sitä, että lapset kyllä keksii leikin aiheita, vaikka eivät ymmärrä sanaakaan toistensa puheista. Ja aivan ihania ja kauniita paikkoja on tullut nähtyä ja ihania tavallisia Thaimaalaisia ihmisiä vauvasta vaariin.
Vierailija kirjoitti:
En matkusta maihin, joissa nainen on vain kauppatavaraa.
Jos Suomessakin olisi halvempia prostituoituja, ei minunkaan tarvitsisi.
Ei kiehdo. Olen käynyt, mutta ei ole mitään suurempaa hinkua takaisin.
Kaunis luonto, kauniit rannat, takuulämmin, hyvä ruoka.
Ei kiehdo , enkä mene, oon nainen. Aasiassa kiehtoisi Japani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja pojatkin jo SEKSITYÖHÖN heti 15 vuotta täytettyään.
Eläinten kidutusta ja duuppaavat niihin esittely leijoniin rauhoittavia , jotta turistit voivat ottaa valokuvia leijonan kanssa.
Seksiturismi ja Eläinten kidutus.
Ei ikinä.
Iso maa. Ei sitä seksityötä ja eläinrääkkäystä ole pakko tukea.
Molempia ilmiöitä löytyy muuten isoissa skaaloissa myös mm. Espanjasta.
Eipä taida maailmasta toista maata löytyä joka on rakentanut imagonsa niin vahvasti seksibisnekselle. Kaikki maailman seksituristit tänne ja ihmiskauppaa tukemaan. Eihän se muusta voi johtua kuin siitä että kulttuurissa tällainen on normi. Itse käyttävät palveluita vielä enemmän. Ja tuota pitäisi lomalla
Osan mielestä poissa silmistä, poissa mielestä. Kaikki hyvin jos en vain näe mitä tapahtuu. Ja maaseudulta koko ilmiö lähtee. Luin kirjan aiheesta ja pari kaveria oli töissä sairaanhoitajina tuolla auttamassa. Köyhät lapset värvätään jo alaikäisinä seksityöhön ja useimmat kuuluvat etniseen vähemmistöön.
Kyllä olisi tiedolla tarvetta kun kuvitellaan täysi-ikäisten siellä itseään kauppaavan. Heillä nuorillakin jo jo pitkä ura takana.
Kyl mää matkustan Thaimaaseen just siks et saa kaunista naista ja kylmää olutta hyvään hintaan. Ei tääl Lieksassa ole naisia. Saati kauniita.
Rikollisuus, korruptio ja prostituutio rehottaa. Meressä ei voi uida koska myrkylliset meduusat. Ruuasta saat takuuvarmasti elämäsi pahimman ruokamyrkytyksen. Ilmasto kuuma ja kostea, eli tuntuu tukalalta. Saasteita, melua ja tungettelevia ihmisiä. Eli ei ole mun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka siellä kiehtoo. Myös ilmasto ja ilmapiiri. Kaikkialla itseään tyrkyttävät naikkoset ei kiinnosta.
Kaikkialla ei noin tapahdu. En ole ikinä käynyt Pattayalla enkä Phuketissa Thaimaassa ollessani joten en ole itseään tyrkyttäviä naikkosia nähnyt.
Minä oon käyny Pattayalla. Ihan kiva paikka, Bangkokista lyhyt matka.Siellä on yksi tyttökatu ja ei sinne tarvi mennää. Muuten ihan siisti paikka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne matkat hotelleineen oo tonnin luokkaa, onhan siellä lapsiperheille Phuket, halvemmalla pääsee kanarioille. Kanariatkaan ei tykkää enään turisteista. Jotkuhan siellä kuitenkin hyötyy turisteista.
Vierailija kirjoitti:
Rikollisuus, korruptio ja prostituutio rehottaa. Meressä ei voi uida koska myrkylliset meduusat. Ruuasta saat takuuvarmasti elämäsi pahimman ruokamyrkytyksen. Ilmasto kuuma ja kostea, eli tuntuu tukalalta. Saasteita, melua ja tungettelevia ihmisiä. Eli ei ole mun paikka.
Kyllä. Jos Intia on maailmankaikkeuden perseläpi, on tämä heti rupureiän reunamilla. Hyi.
Meillä ollut jo 10v talo Thaimaassa. Ihan normaalia elämää siellä ollessamme vietetään: välillä etätöitä, paljon golfia, kuntosalia, ulkoilua, käydään katselemassa nähtävyyksiä. Iltariennot ei ole kiinnostanut vuosiin. Eläkkeellä sitten vielä pidempiä pätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos Intia on maailmankaikkeuden perseläpi, on tämä heti rupureiän reunamilla. Hyi.
Intia on kyllä yksi paskaviemäri koko maa. 0,5 promillen eliitti elää muureilla eristetyssä virtuaalitodellisuudessaan, ja Goa yritetään pitää siedettävän siistinä länsituristeja varten. Näiden ulkopuolella on pelkkää saastetta ja salmonellaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En matkusta maihin, joissa nainen on vain kauppatavaraa.
Jos Suomessakin olisi halvempia prostituoituja, ei minunkaan tarvitsisi.
Meinaatko, että suomalaiset on niin kalliita, että menisi enemmän kuin matkaan menee rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ruuasta takuuvarmasti ruokamyrkytys :DD mistä tunnistaa henkilön joka ei ole ikinä tallinnaa kauempana käynyt
Ei kiehdo. Ainoa paikka, missä olen käynyt pakettimatkalla, tehtiin häämatka Bangkokiin ja Hua Hiniin. Kertaalleen oli kiva ja häämatkakohteena hauska hömpötys kun oltiin hyvissä hotelleissa, mutta uudelleen en sinne enää matkusta.
Doha on kaupunki. Dubai on kaupunki. Edellinen sijaitsee Qatarissa, jälkimmäinen Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa.
Hieman odottaisi sivistystä kaltaiseltasi moralisoijalta.