Kiehtooko Thaimaa?
Kuuluuko suosikkikohteisiisi? Miksi?
Tunnetko olevasi *miljonääri Thaimaassa*... sen "kahden viikon" ajan ja elät ja käyttäydyt sen mukaisesti?
(Iltasanomat)
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Ruuasta saat takuuvarmasti elämäsi pahimman ruokamyrkytyksen.
Ainoan ruokamyrkytyksen oon saanut manskun mäkkäristä.
30:n päivän päästä lähtö. Hajoilkaa te tänne paskalandiaan.
Ketjussa näyttää kirjoitteleva joku itseään parempana pitävä reppureissaaja, jonka tuttavapiirissä ei ole paljon matkusteltu ja joka pitää sossun elättejä ja pakettimatkaajia itseään huonompina. Kaikki jotka eivät thaimaasta välitä ovat sellaisia 🥴
Vierailija kirjoitti:
Rikollisuus, korruptio ja prostituutio rehottaa. Meressä ei voi uida koska myrkylliset meduusat. Ruuasta saat takuuvarmasti elämäsi pahimman ruokamyrkytyksen. Ilmasto kuuma ja kostea, eli tuntuu tukalalta. Saasteita, melua ja tungettelevia ihmisiä. Eli ei ole mun paikka.
Mistä tunnistat mutuilijan, joka ei ole koskaan käynyt Kaakkois-Aasiassa? Siitä, että hän julistaa sieltä saatavan takuuvarmasti ruokamyrkytyksen.
Olen matkustanut Burmaa lukuunottamatta kaikissa alueen valtioissa. En ainoastaan matkustanut, asun siellä osan vuodesta. En joskaan Thaimaassa, mutta siinäkin maassa olen viettänyt yhteensä noin vuoden elämästäni. Aasiassa kokonaisuudessaan useamman vuoden. Olen syönyt katukeittiöissä, ihmisten kotona, kalliimmissa ravintoloissa, paikallisten lounasravintoloissa jne. yhteensä tuhansia kertoja. Toki tervettä harkintaa käyttäen, jos paikka näyttää huomattavan epäilyttävältä, jätän väliin. En ole saanut missään päin Aasiaa vielä kertaakaan ruokamyrkytystä. Tuuriakin ehkä, koska sellaisen voi saada missä tahansa. Mutta eivät ruokamyrkytykset tuolla yleisiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa on ok, mutta itse suuntaan aina mielummin hieman alemmas, Malesiaan. Malesiassa on myös upea ilmasto, hyvää ruokaa, vähemmän turisteja, vähemmän lieveilmiöitä ja vielä löytyy rauhallisia keitaita.
Malesiassa pääuskonto on islam ja siksi en matkustaisi koskaan sinne. Naisena kieltäydyn ehdottomasti menemästä yhteenkään muslimimaahan.
Malesia lienee maailman vapaamielisin islamilainen maa. Siellä saa naisenakin kulkea aivan vapaasti, jopa seksikkäästi pukeutuneena -myös paikalliset. Olin kuukausi sitten pari päivää Kuala Lumpurissa. Vaikka oli Ramadan, paikalliset olivat liikkeellä normaalisti, kaikki ravintolatkin auki. Menin siellä syömään erääseen tyylikkääseen pubiin keskustassa. Se oli miehitetty lähinnä paikallisilla kanta-asiakkailla, jotka kiinnostuivat minusta uutena kasvona.
No ei todellakaan Malesia ole maailman vapaamielisin islamilainen maa. Et ole tainnut paljoa muslimimaissa käydä jos sinua yllätti että ravintolat on auki ramadanin aikaan tai että nainen voi pukeutua mihin haluaa yms.
Ei kiehdo. Moni muu maa lähellä paljon kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa on ok, mutta itse suuntaan aina mielummin hieman alemmas, Malesiaan. Malesiassa on myös upea ilmasto, hyvää ruokaa, vähemmän turisteja, vähemmän lieveilmiöitä ja vielä löytyy rauhallisia keitaita.
Malesiassa pääuskonto on islam ja siksi en matkustaisi koskaan sinne. Naisena kieltäydyn ehdottomasti menemästä yhteenkään muslimimaahan.
Malesia lienee maailman vapaamielisin islamilainen maa. Siellä saa naisenakin kulkea aivan vapaasti, jopa seksikkäästi pukeutuneena -myös paikalliset. Olin kuukausi sitten pari päivää Kuala Lumpurissa. Vaikka oli Ramadan, paikalliset olivat liikkeellä normaalisti, kaikki ravintolatkin auki. Menin siellä syömään erääseen tyylikkääseen pubiin keskustassa. Se oli miehitetty lähinnä paikallisilla kanta-asia
Kyllä moneen muuhun maahan verrattuna, jossa islam on suurin uskonto, Malesia on aika vapaa ja länsimainen. Useassa olen käynyt ja osassa myös asunut. Nykyisin on toinen kotimaakin tällaisessa maassa, se tosin ei Aasiassa. Ei kannata kompastua ennakkoluuloihin.
"No ei todellakaan Malesia ole maailman vapaamielisin islamilainen maa. Et ole tainnut paljoa muslimimaissa käydä jos sinua yllätti että ravintolat on auki ramadanin aikaan tai että nainen voi pukeutua mihin haluaa yms."
Sinä ilmeisesti olet. Voitkin sitten kokemustesi pohjalta luetella meille ne muut muslimimaat, joissa paikalliset naiset kulkevat kaduilla minihameissa.
Pottukoira on jo vuoden toisella reissulla Thaimaassa. On huippukunnossa ja rahaa sataa. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
"No ei todellakaan Malesia ole maailman vapaamielisin islamilainen maa. Et ole tainnut paljoa muslimimaissa käydä jos sinua yllätti että ravintolat on auki ramadanin aikaan tai että nainen voi pukeutua mihin haluaa yms."
Sinä ilmeisesti olet. Voitkin sitten kokemustesi pohjalta luetella meille ne muut muslimimaat, joissa paikalliset naiset kulkevat kaduilla minihameissa.
Azerbaijan, Albania, Bosnia, Kosovo, Malesia, Singapore, Indonesia, Kazakstan tulee nyt näin alkuun mieleen muslimi enemmistöisistä maista, joissa paljastavampi pukeutuminen on sangen yleistä katukuvassa ihan paikallistenkin toimesta. Malesiahan ei edes niin islamilainen maa ole kuin usein ajatellaan, vaan iso osa väestöstä on buddhalaisia ja hinduja, monissa isoissa kaupungeissa jopa enemmistö.
Ei kiinnosta. Hirveät päästöt lennoissa ensinnäkin. Ja toinen syy Pattayan papat. Semmoisen kanssa kun joutuisi samalle lennolle 15 tunniksi, ei helvetti.
Minulle riittää Eurooppa matkustelukohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Azerbaijan, Albania, Bosnia, Kosovo, Malesia, Singapore, Indonesia, Kazakstan tulee nyt näin alkuun mieleen muslimi enemmistöisistä maista, joissa paljastavampi pukeutuminen on sangen yleistä katukuvassa ihan paikallistenkin toimesta. Malesiahan ei edes niin islamilainen maa ole kuin usein ajatellaan, vaan iso osa väestöstä on buddhalaisia ja hinduja, monissa isoissa kaupungeissa jopa enemmistö.
Singapore ei ole muslimienemmistöinen maa, heitä on 14 % väestöstä. Idonesia taas on melko konservatiivinen ja paikallisilla naisilla on omien havaintojeni mukaan yleensä yllä hijab. Paitsi Balilla, mutta Bali onkin ihan oma kuplansa. Indonesiahan on jopa kieltämässä (menikö jo läpi?) esiaviollisen seksin ja naimattomien parien yhdessä asumisen lailla, periaatteessa jopa turisteilta.
Muissa mainitsemissasi maissa en ole käynyt eikä minulla ole niistä ensi käden tietoja. Voit siis olla oikeassa, että ne ovat vapaamielisiä. Niin tai näin, Malesia on islamilaiseksi maaksi yksi vapaamielisimmistä, ellei vapaamielisin. Sukea fakta on, että enemmistössä muslimimaista naisten on pakko peittää ulkona vähintään päänsä, ellei koko vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Singapore ei ole muslimienemm
Turkissa on meno hyvin vapaata isoissa kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Singapore ei ole muslimienemm
Olen eri, mutta Indonesiassahan on muuttunut politiikka todella paljon viimeisen 10 vuoden aikana. Ystäväperhe asui siellä viitisentoista vuotta, nykyisin ihan erilaista kuin ennen, siis konservatiivisempaa ja poliittiset jännitteet kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei kiinnosta.
Muutamia syitä:
Liian pitkä lento
Liian kuumaa
Likaista
Ihmehyönteisiä
Kuvottavia törkyturisteja
Paikallisten riistäminen huipussaan
En astu jalallani valtioon jossa kaikki EPÄNORMAALI on siellä normaalia :
-äidit laittavat jo 15 vuotiaan tyttönsä ( myös poikaa nykyään) Seksityöhön !
- Älytön hälläväliä elämä, seksityö > huumeporukat > rikollisuus.
Toki noita on jokaisessa maassa, mutta Thaimaa elää seksillä ja seksiturismilla. Se on vastenmielistä
Huomaan että sulla on asenneongelma. Et ole koskaan edes käynyt Thaimaassa. Myös laihtuisit jos kävisit. Suosittelen.
Marokossa, Tunisiassa ja Egyptissä naisten ei tarvitse kulkea pää peitettynä.
Ei kiinnosta tippakaan.
Jotenkin likainen,ylikansoitettu maa.Kaikki juntit pakkautuu sinne.
Kiehtoo. Olen käynyt 3 kertaa. Joka kerta kaikki on hieman kalliimpaa kuin edellisellä kerralla. Mutta edelleen siellä on hyvin halpaa olla, jos ei ihan hulluttelemaan ala.
Mukavaahan siellä on paneskella niitä paikallisia hoikkia ja seksikkäitä naisia. Tykkäävät meistä länsimaalaisista miehistä, mustilla miehillä on liian isot patukat thainaisille.
Kaverini ennätys parikymppisenä oli viisi kertaa päivässä. Tässä iässä ei kyllä enää moiseen pysty, kaksikin on jo suoritus:D
Ruokakin on toki hyvää ja halpaa ja ilmasto mukavan lämmin.
Olen käynnyt monta kertaa ja menen viellä uudestaan. Olen joka talvi noin 2kk kerralla samaan aikaan Suomi hytisee pakkasissa ja hukkuu lumeen.
Elän simppeliä elämää, käyn salilla kuntoilemassa ja käyn 2 kertaa viikossa fysioterapeutilla hieronnassa.
Rahaa ei paljon kulu kun ei ole tarvetta seota lomilla, se on yleensä niiden kompastuskivi ketkä eivät ole elämässään mitään nähneet tai kokeneet.
Upea luntoo hivelee silmiä, Venäläisiä on kyllä liikaa sekä ranskaa puhuvat Arabit ovat todella törkeitä käytökseltään.
Asialaisen kanssa en ole koskaan harrastanut seksiä koska en välitä heistä joten tämä suuresti parjattu seksiturismi ei minua kosketa.