Kiehtooko Thaimaa?
Kuuluuko suosikkikohteisiisi? Miksi?
Tunnetko olevasi *miljonääri Thaimaassa*... sen "kahden viikon" ajan ja elät ja käyttäydyt sen mukaisesti?
(Iltasanomat)
Kommentit (205)
En pidä kiehtovana, en koskaan matkustaisi sinne. Työpaikallani olen tavannut siellä syntyneitä naisia, joku myönsi suoraan olleensa h-a ennen kuin metsästi suomalaismiehen. Ovat hyvin komentelevia luonteeltaan, hymyn takana. Ei pidän luulla tuon hymyilyn kertovan heidän luonteestaan mitään. En haluaisi mennä hikoilemaan Thaimaahan, lämmin ilmasto ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kiehtovana, en koskaan matkustaisi sinne. Työpaikallani olen tavannut siellä syntyneitä naisia, joku myönsi suoraan olleensa h-a ennen kuin metsästi suomalaismiehen. Ovat hyvin komentelevia luonteeltaan, hymyn takana. Ei pidän luulla tuon hymyilyn kertovan heidän luonteestaan mitään. En haluaisi mennä hikoilemaan Thaimaahan, lämmin ilmasto ei kiinnosta.
Et sinä käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä käy töissä.
Käyn, ja puhun vuosien kokemuksesta sairaalamaailmassa.
Thaimaa on niin ihana