Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiehtooko Thaimaa?

Vierailija
24.04.2024 |

Kuuluuko suosikkikohteisiisi? Miksi?

Tunnetko olevasi *miljonääri Thaimaassa*... sen "kahden viikon" ajan ja elät ja käyttäydyt sen mukaisesti?

(Iltasanomat)

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on niin ihana

Vierailija
202/205 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kiehtovana, en koskaan matkustaisi sinne. Työpaikallani olen tavannut siellä syntyneitä naisia, joku myönsi suoraan olleensa h-a ennen kuin metsästi suomalaismiehen. Ovat hyvin komentelevia luonteeltaan, hymyn takana.  Ei pidän luulla  tuon hymyilyn kertovan heidän luonteestaan mitään. En haluaisi mennä hikoilemaan Thaimaahan, lämmin ilmasto ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kiehtovana, en koskaan matkustaisi sinne. Työpaikallani olen tavannut siellä syntyneitä naisia, joku myönsi suoraan olleensa h-a ennen kuin metsästi suomalaismiehen. Ovat hyvin komentelevia luonteeltaan, hymyn takana.  Ei pidän luulla  tuon hymyilyn kertovan heidän luonteestaan mitään. En haluaisi mennä hikoilemaan Thaimaahan, lämmin ilmasto ei kiinnosta.

Et sinä käy töissä.

Vierailija
204/205 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä käy töissä.

Käyn, ja puhun vuosien kokemuksesta sairaalamaailmassa.

Vierailija
205/205 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän