Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä teette etätöitä kotona rauhassa?

Vierailija
23.04.2024 |

Miehellä vuorotyö, jos on palaveria, niin ramppaa keittiössä, vessassa ym. ja jatkuvaa meteliä. 

Miten isot asunnot teillä on, jotka saatte tehdä etätöitä rauhassa? 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Asun yksin. No on tossa kissa mut se tietää ettei työpöydälle oo asiaa. Eikä se muutenkaan metelöi.

Vierailija
22/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotia niin avaan vinksun ja vaihdan jotain kevyempää... Kun kihahtaa hieman niin avaan netin ja katson ketä paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, joten eipä mua kukaan häiriköi.

Vierailija
24/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksion keittiössä, ei ongelmia.

Vierailija
25/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei lopeta ramppaamista? Ei kukaan käy koko ajan vessassa tai keittiössä.

Vierailija
26/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellaan työhuoneessa, se kummalla on sillä hetkellä enemmän tarvetta tehdä kahdella näytöllä saa työhuoneen. Palavereissa on molemmilla kuulokkeet. Jos tiedän ennakkoon että miehellä on paljon palavereja tai muuta tärkeää niin lähden toimistolle jossa minulla on oma huone, ei tarvitse siekkäkään häiriintyä avokonttorissa.

Vierailija
27/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  mulla ole mitään palavereita läheskään joka päivä eikä edes joka viikko.

Hyvin pystyn keskittymään kotona, paljon paremmin kuin toimistopäivänä, jolloin lähes koko päivä menee keskusteluun - työasioista kollegoiden kanssa. Toimistopäivät on sellaisia, ettei saa mitään mainittavaa aikaiseksi mutta keskustelujakin tarvitaan kun samaa työtä tehdään.

Vierailija
28/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työpiste on olohuoneessa, kaikki meteli kuuluu sinne, ovien avaamiset, vessat, tiskit yms. 

Noloa lähes huutaa palavereissa metelin yli...

Työpistettä ei voi makkaran laittaa, kun mies nukkuu siellä pidempään. 

Kaipa se on isompi asunto hommattava. 

T. Ap

Eikö työnantaja tarjoa headsettiä? Hanki itse sitten! Paremmissa headseteissä on mukana taustamelun poisto ja halvemmissa taas se mikrofoni ei ylipäänsä ota ääntä kovin kaukaa. Ei siis tarvi huutaa metelin yli, ainoastaan puhua mikrofoniin.

Vierailija
29/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry makkariin siinä vaiheessa kun mies herää. Siirtymiseen menee noin 2 min. ja sen ajan voit pitää kameraa ja mikrofonia kiinni. 

Vierailija
30/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla meillä on omat työhuoneemme ja tehdään noin 3-4pv viikosta etätöitä. Tämä ratkaisu oli ihan tietoinen, kun muutimme kehä 3:sen ulkopuolelle. Mieluummin reilusti tilaa, omat työhuoneet jne. kuin pienempi asunto lähempänä hki keskustaa ja enemmän lähitöitä. Hinta asunnolla about sama. 

Vierailija
31/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikerroksinen rivari, jossa oli lasten/teinien huoneet alhaalla ja mun makkari ylhäällä. Korona-aikana lukiolainen oli pitkiä pätkiä etäkoulussa ja yläaste-ikäinenkin kahteen otteeseen. Itse tein etätöitä yläkerrassa ja he kävi koulua alakerrassa. Kummassakin kerroksessa vessa. Ei häiritty toisiamme. Onko sun mies erityisen metelöivä?

Vierailija
32/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole siis tyytyväinen ap että saat olla etätöissä. Toimistolla olisi kymmeniä ihmisiä ramppaamassa vessassa ja keittiössä ja keskustelemassa keskenään, et varmaan voisi tehdä ollenkaan töitä jos jo yksi ihminen häiritsee sinua suunnattomasti. 

Vierailija
33/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry makkariin siinä vaiheessa kun mies herää. Siirtymiseen menee noin 2 min. ja sen ajan voit pitää kameraa ja mikrofonia kiinni. 

Esim. meillä ei makkariin mahdu työpöytää, enkä sängyn päällä voi töitä tehdä 😄 -eri

Vierailija
34/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat pääosin etätöissä. Kummallakin on oma työhuone, joten ei ongelmia. Paljon rauhallisempaa kotona on kuin toimistolla.

Vierailija
35/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy työpaikallaan töissä. Minä teen kotona etätöitä. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
36/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 neliön okt mulla yksin käytössä. Mikä täällä häiritsis etätöitä?

Vierailija
37/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma, erillinen työhuone on oltava. Olohuoneessa ei tulisi mitään. 

Vierailija
38/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään aika pienessä asunnossa etätöitä (75 neliötä ja 4 asukasta). Molemmilla työpisteet on olohuoneessa. Toinen on hiljaa, jos toinen on palaverissa, mutta toki nyt ihan normaalisti elää saa. Jos on palaverit samaan aikaan, toinen siirtyy toiseen huoneeseen. Kun lapset tuo kavereita kotiin, niin siinä meteliä sitten tuleekin jo enemmän, mutta laitan vain kuulokkeet päähäni, jos häiritsee. 

Vierailija
39/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole etätöissä, joten ei ole mitään ongelmaa. Jos olisi, toinen voisi tehdä etätyönsä työhuoneessa ja toinen keittiönpöydän ääressä, kuten minä nyt teen.

Onko työtäsi kirjoiteta vauvapalstalla. Oletko mies kun vaimosta puhut? Akkainpalstalla notkut työajalla. Anna kun arvaan, taatusti olet vielä persuääliötkin. Kuolisin nauruun jos joku oikea mies, siis ei kaltaisesi vätylä, sanoisi kirjoittelevansa vauva-palstalle. Kaltaisellesi ääliövässykälle sopii. 

Vierailija
40/63 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää töissä, mutta kun olin niin työhuoneessa tein, yksin asun neliötä 107 m2, miten ahtaasti te ihmiset oikein asutte, yhdelle ihmiselle pitää olla vähintään 40 m2 tilaa, jos tekee työtä kotona, vähintään 65 pitää olla, siis yksinasuvalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi