Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen outo. Mustasukkaisuudesta...

Vierailija
23.04.2024 |

Minulla on ollut silmäpeliä erään työpaikalla olevan miehen kanssa ja olen tulkinnut hänen olevan kiinnostunut minusta. Nyt olen vain nähnyt kuinka hän on tekemisissä myös nuorten harjoittelijanaisten kanssa ja tunnen mustasukkaisuuden pistoksen. Outoa tässä on se etten ole kiinnostunut miehestä mitenkään enkä haluaisi aloittaa seurustelusuhdetta hänen kanssaan, en vain pidä siitä että hän pitää jotain muuta naista viehättävänä. Onko tämä normaalia ja miten saisin ajatukset neutraaleiksi etten välitä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
2/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat sekopäältä. Kannattaa lopettaa moiset ajatusmallit heti. Terapia voi auttaa muttei välttämättä.

T. Samanlainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneen ihmisen ajattelua, hae apua itsellesi.

Vierailija
4/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane miehen kanssa kerran ja seuraa miten mustasukkaisuutesi käy.

Vierailija
5/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloin se vasta nousisikin. Ap

Vierailija
6/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yllytä hullua! Miesparka jäisi suden suuhun 

Vierailija
7/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin se vasta nousisikin. Ap

Et voi tietää ennen kuin kokeilet.

Vierailija
8/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. 

Vierailija
9/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koit sen imartelevana. Nyt havahduit siihen, että mies silmäilee kaikkia naisia ja se tuntuu pahalta. Ihan normaalia. Tuo on tosin se realiteetti - ne vilkkusilmät lähes aina vilkuilee kaikkia naiseksi tunnistettavia ja siksi ei kannata rakentaa itsetuntoaan miesten mielipiteille. 

Vierailija
10/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koit sen imartelevana. Nyt havahduit siihen, että mies silmäilee kaikkia naisia ja se tuntuu pahalta. Ihan normaalia. Tuo on tosin se realiteetti - ne vilkkusilmät lähes aina vilkuilee kaikkia naiseksi tunnistettavia ja siksi ei kannata rakentaa itsetuntoaan miesten mielipiteille. 

Ja jokainen mies vaihtaisi parempaan (huom nuorempaan ja kauniimpaan) suhteessa ollessaan jos mahdollista. Miehet on syöpää. Kerran niistä nauttii mutta ei niiden kanssa suhdetta kannata rakentaa.

Vierailija
11/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki, ihastukseni Petsku jutteli tänään äikäntunnilla Tanjalle eikä mulle. Oon niin mustis etten antanu Tanjan lainata mun mansikantuoksuista pyyhekumia. Eki pliis auta mitä teen oon niin ihastunu Petskuun kun sillä on niin söpö peppu ja kivat hiukset! T. Mizzteenxx