Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestyyppi, joka ei puhu naiselle sitten kuitenkaan mitään?

Vierailija
23.04.2024 |

Kysymys on jo oikeastaan otsikossa. Olin pitkään Tinderissä ja sen jättäneenä nyttemmin käytän silloin tällöin vain Facen Deittiä. Onko muut törmänneet tällaiseen, että mies aloittaa reippaasti keskustelun, mutta ei sitten kuitenkaan vastaile kuin lyhyesti, jos ollenkaan. Itse saa kysellä ja kysellä, pitää keskustelua yllä, toinen on liukas kuin saippua, laiska suorastaan. En tiedä miksi aloitti keskustelun. Jossain kohtaa tulee vain surullinen olo, että tätäkö nettitapailu nykyään on, vielä muutama vuosi sitten ihmiset halusi jutella ihan rennosti ja ehkä kahvitellakin. Jos liittyy nykyaikaan tai jotain sinnepäin, niin olkoon sitten koko deittailu. Itse oon siis 37 ja miehet 30-40 -vuotiaita. Kauniskin olen, enkä tykkäile pelkästään salijamppoja tai pintaliitoporukkaa. 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken ymmärtää hepun psykologiaa tuosta. Vaikuttaa kierolta tai ollut jonkun kunnon mätsin kanssa ennen ja hakee samanlaista yhteyttä

Vierailija
2/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepun? Kun tätä on ihan jatkuvasti, ei pelkästään yhden kerran. Tuntuu olevan ihan joku epidemia. Ja olen minäkin kolahtaneita rakkauksia kokenut, mutta sopivuus huomattiin justiin sitä kautta, että juteltiin paljon. Sitä vaan mietin, että eikö nykyään jakseta jutella?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa? Millä se muna saavuttaa sen kohteensa jos ollaan mykkiä? 

Vierailija
4/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa vaan pilluun

t. Mies

MIEHEN PUHETTA 

Vierailija
5/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Eipä koskaan päästä sinne asti jos meininki on nykyään tämmöistä.

Ap

Vierailija
6/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tähän myös ne jotka livenä katselevat sillä silmällä mutta eivät tule juttusille? 

Vierailija
7/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet, nyt teillä on mahdollisuus sanoa mistä kiikastaa!

Vierailija
8/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tähän myös ne jotka livenä katselevat sillä silmällä mutta eivät tule juttusille? 

Ei. En odota livenä mitään, koska eihän kukaan voi tietää onko toinen vapaa edes. Silloin se tilanne on vähän eri. Täysin ymmärrettävää jossei rohkene puhua. Mutta Tietenkin plussaa, jos uskaltaa tulla jutulle!

Ap

Vierailija
9/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa? Millä se muna saavuttaa sen kohteensa jos ollaan mykkiä? 

Rahalla kuten aina.

Vierailija
10/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme väkee täällä linjoilla....

Vierailija
11/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut aivan saman,mitään keskustelua ei tule koskaan. Itse saat kysellä ja jos lopetat kyselyn,koko juttu tyrehtyy siihen. Jos nainen aloittaa keskustelun, vielä ankeanpaa. Jos odotat miehen aloitusta, muutamat kommentit ja se on siinä. Uskomatonta!

Vierailija
12/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 😳 Kuin pukkia lypsisi! Aivan saatanan rasittavaa!

Vierailija
13/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut aivan saman,mitään keskustelua ei tule koskaan. Itse saat kysellä ja jos lopetat kyselyn,koko juttu tyrehtyy siihen. Jos nainen aloittaa keskustelun, vielä ankeanpaa. Jos odotat miehen aloitusta, muutamat kommentit ja se on siinä. Uskomatonta!

Kiitos vastauksestasi! Olisin voinut itse kirjottaa tuon.. Ehkä se hämää eniten, että en tiedä mitä teen väärin, vai että onko se vain nyt joku uusi tyyli, mikä liittyy meidän aikaan ja pitää sitten vain unohtaa koko deittailu? I feel you sis.

Vierailija
14/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Olisin voinut itse kirjottaa tuon.. Ehkä se hämää eniten, että en tiedä mitä teen väärin, vai että onko se vain nyt joku uusi tyyli, mikä liittyy meidän aikaan ja pitää sitten vain unohtaa koko deittailu? I feel you sis.

Vain muutamat matchit ovat osanneet keskustella mutta olivatkin todella kiinnostuneita ja halusivat tutustua. Muut vastailivat laiskasti. Eli suurin osa ei ole kinnostunut edes tutustumaan,kirjoittelevat aikansa kuluksi. Olenkin poistunut kaikista appeista koska on aivan ajanhukkaa. Mielestäni ennen ei ihan näin ankeaa ole ollut kuin nyt.

Vierailija
15/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei koskaan ole ollut keskustelijamiestä. Puhuu kyllä, jos itse saa valita aiheen ja ne eivät sitten ole mitään esim. parisuhdekeskusteluita. En tiedä mitään esim. hänen aikasemmista kokemuksistaan. Ei nyt hirveesti kiinnostaskaan, mut esim. sitä kautta, et mul oli ennen semmosii, mut oon niin ikionnekas, kun sut sain. Oot...

Siis tunnepuhe olis niin ihanaa.

Vierailija
16/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei koskaan ole ollut keskustelijamiestä. Puhuu kyllä, jos itse saa valita aiheen ja ne eivät sitten ole mitään esim. parisuhdekeskusteluita. En tiedä mitään esim. hänen aikasemmista kokemuksistaan. Ei nyt hirveesti kiinnostaskaan, mut esim. sitä kautta, et mul oli ennen semmosii, mut oon niin ikionnekas, kun sut sain. Oot...

Ymmärrän. Seurustellessa se olis tosi tärkeetä. Mutta nyt ei päästä seksiin, seurusteluun eikä mihinkään tapaamisiin astikaan jos keskustelu on ihan pinnallista ja junnaa. Vastataan vain jos nainen pitää virtaa yllä. Epäkunnioittavaa.

Ap

Vierailija
17/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hepun? Kun tätä on ihan jatkuvasti, ei pelkästään yhden kerran. Tuntuu olevan ihan joku epidemia. Ja olen minäkin kolahtaneita rakkauksia kokenut, mutta sopivuus huomattiin justiin sitä kautta, että juteltiin paljon. Sitä vaan mietin, että eikö nykyään jakseta jutella?

Ap

Miehet pelkäävät joutuvansa friendzonelle. Jos mies puhuu liikaa, nainen menettää seksuaalisen kiinnostuksen mieheen. Sen takia mies ei puhu.

Vierailija
18/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Seurustellessa se olis tosi tärkeetä. Mutta nyt ei päästä seksiin, seurusteluun eikä mihinkään tapaamisiin astikaan jos keskustelu on ihan pinnallista ja junnaa. Vastataan vain jos nainen pitää virtaa yllä. Epäkunnioittavaa.

Ap

Johtuisiko vaan siitä että et ole tarpeeksi kiinnostava toisen mielestä

amen 

Vierailija
19/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämä liittyä nykyaikaan... on kommunikoitu koko elämä vain laitteiden ja pelien kanssa ja niihin ei liity nainen. Äidit eivät ole olleet kotiäitejä ja kommunikoineet poikiensa kanssa vaan jotkut epämääräiset ja vaihtuvat tarhatädit joilla on lauma lapsia eikä se yksi oma ja rakas poika. Miesten maailma on muuttunut kun feministit hääränneet ihan oikeasti miesvastaisesti ja -vihamielisesti... miesten maailma on myös romahtanut ja mies on kääntynyt sisäänpäin ymmärtämättä enää tilannettaan ja paikkaansa tässä maassa, maailmassa ja ajassa... miehistä on tehty joku olentoja jotka ei enää ole asemassaan vaan naikkoset pyörittää tätä maailmaa... Tämmöisiä mietteitä tulee... mulla kaksi henkilöä lähisukulaisissa joita ei saa ENÄÄ puhumaan... en tiedä koska niistä tullut tommosia mutta näyttää siltä kuin huonoja avioliitoja voisi syyttää... yksin saan puhua ja olen tajunnut että ovat täysin puhe-, kommunikaatio- ja tunnekyvyttömiä... epäilen myös että kodissa naiset harrastaneet miehiinsä henkistä väkivaltaa halventamalla heitä... yhtä nainen oli potkinut sukupuolielimille... eli väkivaltaa miestä kohtaan...  enkä voi tehdä yhtikäs mitään muuta kuin hyväksyä että näin on ja näillä mennään... standardivastaus johonkin keskustelunavauksiini on jatkuvasti ja aina vain 'NIINPÄ' eli ei oteta minkäänlaista omaa kantaa... eikä synny mitään keskusteluja... tai kommunikaatiota... IHAN HIRVITTÄVÄÄ... NÄIN EI VOISI JATKUA! Mutta jatkuuko kuitenkin ja pahenee vain seuraavan miessukupolven kohdalla... jossain luki myös että NYT NUORTEN MIESTEN JA NAISTEN VÄLILLE ON SYNTYNYT KUILU... Tämä voisi olla juuri sen kuilun näyttäytyminen... Seksi ei tommosissa suhteissa tule ikinä toimimaan. Mihin se johtaa? Miehet ja maksulliset seksipalvelut, vai? Sairasta ja tuhoaa kaiken tasa-arvon ihmissuhteissa ja siten sukupuolista tulee todellakin eriarvoisia keskenään... 

Vierailija
20/71 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysellään kyllä mitäs sun päivään kuuluu ja jaaritellaan mitä on katsottu päivän aikana netflixistä, onko käyty salilla ja monesko kuppi kahvia on menossa. Mutta ei mitään oikeeta asiaa, ei edes haluta tutustua toiseen, jaaritellaan vaan tyhjänpäiväistä small talkia ja samat mitäkuuluut ja jutut toistuu seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi