Ethän jätä koiran ulosteita keräämättä
Koiran ulosteista leviää myyräekinokokkia joka tekee marjojen syönnistä hengenvaarallista.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mä nään täällä Siponkorven kansallispuistossa ihmisiä jotka paskantavat metsään
Ja hautaavat kakkansa maahan kuten kuuluukin. Eipä koirienkaan kakoista olisi mitään ongelmaa jos jaksaisivat sen verran vaivaa nähdä.
Minen paskat taskussa kävele. En omien enkä koirien.
Hyvä juttu että kerätään taajamissa! Se on aika koomista kun eläin pas-koo, kohta omistaja kökkii pe***se pystyssä sitä kakkaa pussiin ;))
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti nähnyt kuinka koiraa paskatetaan pitkin katuja eikä kerätä pois. Kerran mainitsin asiasta kun satuin kohdalle ja sain vastaukseksi "älä puutu toisten asioihin". Just noin JUST V*TTU NOIN, täysiä kusipääpaskoja nuo rakkiensa paskattajat. Luulevat että heillä on oikeus. Voi v*ttu mä sanon!
Minä sanon, että sinä itse olet kusipääpaska vaikka minulla ei ole edes koiraa.
Perustuen mihin?
Niin se mettä vastaa kuin sinne huutaa. Ei tollaista skeidaa valu kenekään fiksun ihmisen poskipielistä.
Skeidaa ei ole valunut muualta kuin itsekkään koiranomistajan rakin persreijästä, skeidaa joka on jätetty kadulle muiden tallattavaksi ja kengänpohjissa kuljetettavaksi ympäriinsä kauppoihin, julkisiin, koteihin, rappukäytäviin, joka paikkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti nähnyt kuinka koiraa paskatetaan pitkin katuja eikä kerätä pois. Kerran mainitsin asiasta kun satuin kohdalle ja sain vastaukseksi "älä puutu toisten asioihin". Just noin JUST V*TTU NOIN, täysiä kusipääpaskoja nuo rakkiensa paskattajat. Luulevat että heillä on oikeus. Voi v*ttu mä sanon!
Minä sanon, että sinä itse olet kusipääpaska vaikka minulla ei ole edes koiraa.
Perustuen mihin?
Niin se mettä vastaa kuin sinne huutaa. Ei tollaista skeidaa valu kenekään fiksun ihmisen poskipielistä.
Skeidaa ei ole valunut muualta kuin itsekkään koiranomistajan rakin persreijästä, skeidaa joka on jätetty kadulle muiden tallattavaksi ja kengänpohjissa kulj
"Just noin JUST V*TTU NOIN, täysiä kusipääpaskoja nuo rakkiensa paskattajat. Luulevat että heillä on oikeus. Voi v*ttu mä sanon!" Jepjep...selvä älykkö.
Vissiin jokakeväinen perinne ensin kauhistella koirankakkoja ja sitten naulalihapullia. Sopiiko, että kakat kerätään ja koiria ei vahingoiteta?
Keuhkot täynnä ulosteperäisiä organismeja.Ei kiitos,kerätkää shaisset mukaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin jokakeväinen perinne ensin kauhistella koirankakkoja ja sitten naulalihapullia. Sopiiko, että kakat kerätään ja koiria ei vahingoiteta?
Ei kerätä. Mut ne talot kärsii joiden pihoilta niitä pullia löytyy.
Ethän kirjoita enää näitä ethän-aloituksia, ethän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä talot? Ei kai kukaan niin tyhmä ole että niitä omalle pihalleen levittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eihän sulla voi olla mitään sanomista jos jonkun yksityisellä pihalla on jotain sun koiralle sopimatonta syötävää.SUN KOIRA EI KUULU OLLA KENENKÄÄN TOISEN PIHALLA.Sinä siis teet väärin ,jos annat koirasi mennä toisten pihoihin kuselle ja paskalle.Et voi syyttää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä talot? Ei kai kukaan niin tyhmä ole että niitä omalle pihalleen levittää.
No kyllä meidän kadulla oli. Joku oli sitten laskenut talon autoista ilmat renkaista ja hävittänyt sielut. Siihen se tais sitten loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eihän sulla voi olla mitään sanomista jos jonkun yksityisellä pihalla on jotain sun koiralle sopimatonta syötävää.SUN KOIRA EI KUULU OLLA KENENKÄÄN TOISEN PIHALLA.Sinä siis teet väärin ,jos annat koirasi mennä toisten pihoihin kuselle ja paskalle.Et voi syyttää mistään.
Tollo, sen naulalihapullan voi syödä kettu.
Ettekö te koiran paskat maahan jättäjät ymmärrä, että aiheutatte koiravihaa joka kohdistuu ihan syyttömiin koiriin ja omistajiin? Kiitti siitä jos koira syö sitten maahan kylvettyjä suklaapaloja/ksylitolipastilleja/naulalihapullia tai pahimmassa tapauksessa jotain myrkytettyjä herkkupaloja jotka ovat erittäin vaarallisia myös lapsille.
Enemmän olen huolissani kaikesta muusta ihmisen aiheuttamasta roskasta luonnossa kuin lopulta maatuvista koiran kakoista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä idea. Koirat ovat syyttömiä siihen että omistajansa on tyhmä. Älkää kylväkö mitään koiria vahingoittavaa kaduille. Ottakaa ennemmin "pesäpallomaila" ja kouluttakaa sitä tyhmempää taluttimen toisessa päässä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sinä pääset tutkimaan toisten pihoja? Jokainen voi pitää pihallaan mitä haluaa. Vaikka unohtuisi joku pilaantunut pulla. So what.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koiran paskat maahan jättäjät ymmärrä, että aiheutatte koiravihaa joka kohdistuu ihan syyttömiin koiriin ja omistajiin? Kiitti siitä jos koira syö sitten maahan kylvettyjä suklaapaloja/ksylitolipastilleja/naulalihapullia tai pahimmassa tapauksessa jotain myrkytettyjä herkkupaloja jotka ovat erittäin vaarallisia myös lapsille.
Toki järjestyslain mukaan koiran kakat pitää kerätä tajamassa hoidetuilta alueilta, mutta myrkyttäminen ja muu vahngoittaminen on kyllä ihan eri luokan rikos kuin koirankakkojen keräämättä jättäminen. Ei koirista tietenkään tarvitse tykätä, mutta kaikilla myrkkyjä ja neuloja levittelevillä koirien vihaajilla on kyllä jotain suurempaa päässä vialla.
Koiralle kannattaa pyrkiä myös opettamaan ettei ota mitään maasta tai vieraalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sinä pääset tutkimaan toisten pihoja? Jokainen voi pitää pihallaan mitä haluaa. Vaikka unohtuisi joku pilaantunut pulla. So what.
Voihan se koira käväistä jos ei ole aidattu alue...
Tämähän ei ole koirien vika! Mikään tuollainen sadistinen teko ei kannata, kostautuu jopa niille, jotka käyttää niitä koirankakkapusseja. Menkää itseenne.