Ethän jätä koiran ulosteita keräämättä
Koiran ulosteista leviää myyräekinokokkia joka tekee marjojen syönnistä hengenvaarallista.
Kommentit (85)
Minä olen pari kesää tehnyt keskustassa asuessani kiusaa eläimiä orjuuttaville. Jos matkani kulkee eläinkaupan ohi, astun kaikkiin koirankakkoihin mitä löydän reitiltäni. SItten kävelen mursti-mirriin, eläinshoppiin tai mikä kauppa siinä lähellä onkaan, ja marssin joka käytävän läpi, aina välillä kopistelen ja kopsuttelen kenkiäni hyllyn reunoihin että varmasti kaikki jätökset tippuvat näiden eläinrääkkääjien pesäpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti nähnyt kuinka koiraa paskatetaan pitkin katuja eikä kerätä pois. Kerran mainitsin asiasta kun satuin kohdalle ja sain vastaukseksi "älä puutu toisten asioihin". Just noin JUST V*TTU NOIN, täysiä kusipääpaskoja nuo rakkiensa paskattajat. Luulevat että heillä on oikeus. Voi v*ttu mä sanon!
Minä sanon, että sinä itse olet kusipääpaska vaikka minulla ei ole edes koiraa.
Meidän irliksen jätökset ovat semmoista kokoluokkaa että niitä ei kyllä kukaan kerää mihinkään pusseihin.
Vierailija kirjoitti:
Suomen laiska Poliisi ei puutu koiran-ulkoiluttajan kakkarikokseen.
Niillä taitaa olla tarpeeks hommia silakoiden lemmikkien kanssa.
Joo, roskiksia pitäisi olla enemmän. Mutta onko se tosiaan syy jättää keräämättä? Onko niin hankalaa kantaa sitä pussia? Ei se niin painava ole...
Kyllä tonne pururadan viereen pökäleitä mahtuu. Sinne ne maatuu. Typerää kääriä luonnontuote muoviin ja kantaa sekajätteeseen.
Jätän, en ole koskaan kerännyt ja minulla on ollut jo neljä koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ison kyltin postilaatikolleni jossa kirjoitus... Älä kusta koiraasi tähän, eikä pensasaitaani. Pihalla leikkii lapsia..
Nimenomaan tollaisen kyltin viereen ne tortut duunataan...
Eikös tuo Ruokavirasto voisi tulla myös valvomaan missä koira paskoovat ?
Tottakai jätän. En todellakaan ala toisten ihmisten eläinten paskoja keräilemään. Mun käärme ulostaa siististi terraarioonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti nähnyt kuinka koiraa paskatetaan pitkin katuja eikä kerätä pois. Kerran mainitsin asiasta kun satuin kohdalle ja sain vastaukseksi "älä puutu toisten asioihin". Just noin JUST V*TTU NOIN, täysiä kusipääpaskoja nuo rakkiensa paskattajat. Luulevat että heillä on oikeus. Voi v*ttu mä sanon!
Perustuen mihin?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni jättää keräämättä, tiet täynnä koiranpaskaa. Välittömästi ulostuksen jälkeen koira revitään liikkeelle. Tosin jotku ei anna edes koiran istua, vaan koiran pitää vauhdissa tehdä tarpeet.
Ilmankos kadulla oli pökäleitä 20 metrin matkalle ripoteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tonne pururadan viereen pökäleitä mahtuu. Sinne ne maatuu. Typerää kääriä luonnontuote muoviin ja kantaa sekajätteeseen.
Ei kuulu luontoon, koira ei ole luonnonvarainen eläin. Sitäpaitsi paskoista leviää taudit muihin koiriin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, roskiksia pitäisi olla enemmän. Mutta onko se tosiaan syy jättää keräämättä? Onko niin hankalaa kantaa sitä pussia? Ei se niin painava ole...
Isoilla koirilla ainakin on kookkaat ulosteet :D Jos taajamassa kävelytien varteen tekee niin pyrin keräämään jos tiedän roskiksen mihin viedä. Syrjemmässä koiran voi myös antaa pitkässä hihnassa mennä ojan pohjalle, tai oksalla tökkiä pökylät pois polulta. Koirankakat sentään maatuu pusikkoon, toisin kuin tupakan tumpit sun muut roskat.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jätän. En todellakaan ala toisten ihmisten eläinten paskoja keräilemään. Mun käärme ulostaa siististi terraarioonsa.
Miksi koiraa ei voi opettaa paskomaan vessan nurkkaan laitettuun laatikkoon? Onnistuu se kissoiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuen mihin?
Niin se mettä vastaa kuin sinne huutaa. Ei tollaista skeidaa valu kenekään fiksun ihmisen poskipielistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerään (oman koiran jätökset) vain taajaman hoidetuilta alueilta, mutta harvoin sellaisilla alueilla käydään. En kyllä kilometrejä ryhdy kantelemaan ulosteita, joten myös roskiksia tulisi olla huomattavasti enemmän, niin että olisi aina joku näkösällä. Jos reitillä on liikennemerkki "ei talvikunnossapitioa" tai tienreunaa ei ole niitetty, silloin se ei ole hoidettua aluetta.
Jos ei jaksa kakkoja kerätä ei pidä koiraa hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Meidän irliksen jätökset ovat semmoista kokoluokkaa että niitä ei kyllä kukaan kerää mihinkään pusseihin.
Kyllä ne kerätään järjestys laki kertoo. Minäkään en tykkää koirien jätöksistä kun kerään oman koirani jätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu luontoon, koira ei ole luonnonvarainen eläin. Sitäpaitsi paskoista leviää taudit muihin koiriin.
Juu, tehtaissahan ne koirat tehdään. Synteettisiä ovat. Kiinalaisia. Niitä on sellaisia pentutehtaitakin.
Suomen laiska Poliisi ei puutu koiran-ulkoiluttajan kakkarikokseen.