Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa! Kaveri oli lakkasi 2v tyttärensä kynnet!!!

Vierailija
23.01.2007 |

Mitähän myrkkyjä se lapsi niistä saa? Katsoin kauhulla kun äiti lakkasi omia kynsiään ja 2v tuli viereen että " mulle kanssa" . Äiti sanoi että on eka kerta kun lakkaa mutta alkoi jotenkin epäilyttämään.

Mihin vois ilmoittaa? Kai joku lastensuojelu tms vastaava kiinnostuu kun äiti yrittää myrkyttää tyttärensä!

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on pienestä pitäen katsellut kun äiti meikkaa ja tahtoo totta kai itsekin. :) Yleensä laitan hänelle vain vähän ripsiväriä ja huulikiiltoa, mutta joskus on tytöllä on ollut luomiväriäkin, kun on oikein pyytänyt. Menenhän itsekin huoliteltuna ihmisten ilmoille, miksi siis ei lapseni saisi!

Ihme touhua täällä, ei tullut mieleenkään, että lapsen viaton meikkaaminen olisi jotenkin tuomittavaa ja väärin.

Vierailija
82/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne pienet tytöt, joille tungetaan naama puolilleen/täyteen meikkiä...?

Itse kantaisin murhetta niistä lapsista, jotka eivät saa ravintoa, ovat vaille vanhempia ja läheisiään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis järkkäilemässä täyttä häkää niitä revontulifestareita. Piipahdin prismaan hakemaan sapuskoja; päädyin kukkakaalikeittoon ja hernerokkaan kuiteski. Joo unohdin sitten sen kynsilakanpoistoaineen! Hitsi pitää nyt oikeen alkaa tarkistamaan kaapit jos siellä olis jotain. Kai lakkabensiinikin ajaa saman asian! Siis mahtavaa kun joku kehitti tuon vaippahommelin. Siis erittäin hyvä idea. Varmaan upeet loimotukset! Niin ja nyt kyllä harmittaa ne tähtisadetikut!!! Siis mahtava verrattuna kipinämikkoon. No ei auta ku ajella kipinämikolla nää festarit ja ens vuonna sitte uudestaan vähän kehittyneemmät versiot. Mutta sen opin tästä, että vc-tulitikut pysyy visusti potan vieressä!

Voi että nyt pitää mennä! Kehitelkää sitä reimatec hommaa niitä tarhan piharevontulifestareita ajatellen vielä. Ne on pikkasen vaiheessa kun ne minihameetki pitää saada mukaan kuvioihi niin ja kynsilakat.

Vierailija
84/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä hirveästi huolestuisi kynisen satunnaisesta lakkauksesta, mutta entäpä vanhemmat, jotka värjäävät 5-6 vuotiaiden lasten hiuksia kestoväreillä? näitäkin löytyy ja se on minua ihmetyttänyt, päänahan kautta imeytyy kyllä nuo myrkyt...

Vierailija
85/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minihameita koko joukolle

Reimatecit

sakset (että saa reiän takamukseen)

itsesyttyviä eri muotoisia tähtisadetikkuja

kipinämikko tai tulitikkuja

vaippoja

kynsilakkaa

useampi pullo kynsilakanpoistoainetta (eri merkkisiä)

kukkakaalia

hernekeittoa

limpparia 1,5 litran pulloissa

jos käly on kutsuttu, unikkopaneeliverhot

Unohtuiko jotain?

Prismassa nähdään!

Vierailija
86/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minihameita koko joukolle

Reimatecit

sakset (että saa reiän takamukseen)

itsesyttyviä eri muotoisia tähtisadetikkuja

kipinämikko tai tulitikkuja

vaippoja

kynsilakkaa

useampi pullo kynsilakanpoistoainetta (eri merkkisiä)

kukkakaalia

hernekeittoa

limpparia 1,5 litran pulloissa

jos käly on kutsuttu, unikkopaneeliverhot

Unohtuiko jotain?

Prismassa nähdään!

Vierailija
87/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista näyttää S-etukorttia!

Vierailija
88/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita ketju alusta ja nauti :)

Vierailija
89/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laitan meidän naperoille näin talvisaikaan itseruskettavaa kun naapurin mummit aina hokee että onpa siinä kalpeita lapsia, iho ihan vaalea... ulkoiluttaako se äiti teitä tarpeeksi ja mitähän ruokaakin saatte... Nyt kun keksin tuon itseruskettavan niin ei kukaan enää ihmettele. Kun vieraat kurkistavat vaunuihin missä mussukat istuu vierekkäin niin äkkiä vieraat pistävät suunsa kiinni ja lähtevät jatkamaan matkaa.

Vierailija
90/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mä laitan meidän naperoille näin talvisaikaan itseruskettavaa kun naapurin mummit aina hokee että onpa siinä kalpeita lapsia, iho ihan vaalea... ulkoiluttaako se äiti teitä tarpeeksi ja mitähän ruokaakin saatte... Nyt kun keksin tuon itseruskettavan niin ei kukaan enää ihmettele. Kun vieraat kurkistavat vaunuihin missä mussukat istuu vierekkäin niin äkkiä vieraat pistävät suunsa kiinni ja lähtevät jatkamaan matkaa.

Etkö ole kuullut mitä kaikkia myrkkyjä itseruskettavissa on! Eihän niitä saisi käyttää edes raskausaikana. Mä olen meidän mukuloiden kohdalla ratkaissut kalpeuden niin että nukutan iltaunille tuollaisen kasvosolariumin alla. Lämmittää kivasti eikä edes häikäise kun pistää ne puolimunan muotoiset lasit päähän!

Toi itseruskettavan käyttö on kyllä tosi vastuutonta!

Siinä mielessä toi päivettäminen on hyväksi että lapset ei kiusaa toisia eri ihonvärin takia, kun kaikki pihapiirissä on samaa sävyä. Ainakin meillä täällä itä-helsingissä.

Vierailija
91/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä kuuntele vastaväitteitä) on tämän ketjun luettuaan alkanut keräämään kakkavaippoja tehdäkseen niistä ensi juhannuksena mökillä kaikkien aikojen metaaniräjähdyksen järvellä vanhassa puuveneessä. Hän kertoi minulle myös (hänen armoitettuna äitinään ymmärrän siis jo nyt kaiken mitä hän viestii), että tekee tästä videon ja laittaa youtubeen kaikkien teidän muiden metaaniräjähdysystävien iloksi.

Vierailija
92/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut aatteles, jos keräisi pierut kumiveneen sisälle. Sitten kesällä aukaisisi venttiilin järvellä ja käyttäisi tähtisadetikkua ulostulevassa metaanisuihkussa. Vene menisi mahtavaa vauhtia tulivana perässä. Vähän niinkuin pyrstötähti!

Vierailija
93/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raapaisemaan wc-tikun samaan aikaan kun oppi kuivaksi!

Teillä on hyvät geenit, jatkakaa tuotantoa!

Vierailija
94/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut aatteles, jos keräisi pierut kumiveneen sisälle. Sitten kesällä aukaisisi venttiilin järvellä ja käyttäisi tähtisadetikkua ulostulevassa metaanisuihkussa. Vene menisi mahtavaa vauhtia tulivana perässä. Vähän niinkuin pyrstötähti!

Miten mä en ole tullut ajatelleeksi! Haen kyllä heti kumiveneen varastosta tänne olkkariin niin aletaan koko perhen voimin täyttämään sitä ensi kesän mökkireissua varten!

Ja nyt mua ei kiinnosta mitä käly tuumaa, aivan huippu!

Vierailija
95/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on kuitenkin vasta 3 kk ja opettelee vasta fysiikan alkeita. Ehkä 2008 kesällä loihtii teille tämän kumiveneversion, kun on silloin jo 1,5 v.

Mutta fiksumpi on kuin naapurin Petteri jokatapauksessa.

Vierailija
96/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tarvitse opetella fysiikan alkeita vaan voi nyt kaksivuotiaana keskittyä opettelemaan laittamaan kynsilakkaa ja levittämään itseruskettavaa voidetta. Meikkaamisen hän osaa jo. Hiuksien värjäystä hänen onneksi myöskään tarvitse opetella, koska itsevärjäys on junttien hommaa. Hän käy vain huippukampaajilla, minihameessa tietty.

Vierailija
97/103 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän heti näkee että babya on tuunattu! Minä vannon permanentin ja itseruskettavien nimeen. Myös kestopigmentointia oon harkinnut. -tärkeintähän on naturelli look! 1,5v. prinsessani on tarhan kaunein kukkanen!!!

Vierailija
98/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Prismassa tämän ketjun innoittamana. Kuitenkin itsesyttyvät tähtisadetikut syttyivätkin matkalla ja koko ostoskassi paloi. Siinä sitten seisoin tien poskessa ihmettelemässä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun ne kaikki muutkin kamat oli siinä kassissa.

Kysyisinkin sinulta, joka annoit noista vihjeen, että kuinka niiden syttymistä säädetään? Mitä tein väärin? Jäikö minulta kaupassa joku pienellä painettu teksti lukematta.

Vierailija
99/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin Prismassa tämän ketjun innoittamana. Kuitenkin itsesyttyvät tähtisadetikut syttyivätkin matkalla ja koko ostoskassi paloi. Siinä sitten seisoin tien poskessa ihmettelemässä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun ne kaikki muutkin kamat oli siinä kassissa.

Kysyisinkin sinulta, joka annoit noista vihjeen, että kuinka niiden syttymistä säädetään? Mitä tein väärin? Jäikö minulta kaupassa joku pienellä painettu teksti lukematta.

Onneks et töräyttäny matkalla, olis voinu koko bussipysäkki räjähtää!

Jaa juu, en ole eläissäni kuullut itse syttyvistä tähtisädetikuista, mutta mä taidankin olla juntti...

Vierailija
100/103 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin eilen ne flyeri-kutsut meidät ikkunattomassa autotallissa ja arvatkaa mitä! Minariongelma on nyt ratkennut kun anoppi oli tehnyt meille kaikille samanlaiset, sellaiset vekkimalliset. Ja on kyllä tosi hyvät! Suosittelen muillekin!