Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa! Kaveri oli lakkasi 2v tyttärensä kynnet!!!

Vierailija
23.01.2007 |

Mitähän myrkkyjä se lapsi niistä saa? Katsoin kauhulla kun äiti lakkasi omia kynsiään ja 2v tuli viereen että " mulle kanssa" . Äiti sanoi että on eka kerta kun lakkaa mutta alkoi jotenkin epäilyttämään.

Mihin vois ilmoittaa? Kai joku lastensuojelu tms vastaava kiinnostuu kun äiti yrittää myrkyttää tyttärensä!

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1.5-vuotiaalla pojalla oli lakattu kynsi. Katseli, kun lakkasin varpaankynsiäni ja halusi itselleenkin sormeen.

mutta ethän sinä ap tosissasi ollutkaan?

Vierailija
2/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä moisen takia taida lastensuojelutoimia tehdä. Tärkeämpää on hoitaa niitä joilla todellisia ongelmia.

Jos lapsenhoito sujuu ja saa ruokaa ja vaatetta ja hoivaa kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te tosissanne lakkaa lasten varpaidenkynsiä? Kyllä lapsesta on pidettävä parempaa huolta ettei heti aleta kaikenmaailman kemikaaleja työntämään!

Itse ei käydä lapsen kanssa edes uimahallissa ettei vaan tartu kynsisieni sieltä kaakeleista, lapsi kun ei vielä osaa kävella släpäreillä.

Vierailija
4/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi harvan ihmisen elämä järkkyy noin helposti kuin sinun.. Oletko muutenkin kovin tasapainoton ihminen?

Nyt varmaan tarvitset jo pikaista psykiatrista hoitoa kun kerron tämän:

Meillä tytöt on aina halunneet lakkaa kun minä lakkaan kynsiäni, näin ollen molemmat tytöistä ovat käyttäneet lakkaa säännöllisesti yksivuotiaasta alkaen (lapsille laitan hyvin vaaleaa sävyä). Nyt 1,5v poikanikin kulkee päivittäin kynsilakat sormissa, siis POIKA!! Joko soitat ambulanssin? vai soitanko puolestasi?

Eikä nuo tytötkään (vanhempi jo koulussa) ole vielä myrkytyksen oireita saanu..

Vierailija
5/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävälläni on sellainen tapa että raskaa itsensä aina sängyssä kun lapset nukkuvat vieressä. Eikä millään erioilin kosteusvoiteella vaan SELLULIITTIGEELILLÄ!

Voitteko kuvitella kaikkea sitä kofeiinia ym mitä nää lapset saa omasta sängystä, omasta äidistään itseensä kun nukkuvat. Se, jos jokin on pahoinpitelyä!

Vierailija
6/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka pieni lapsi joka haluaa olla samanlainen kuin äitinsä?

Vierailija
7/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatii hiuslakkaa kun itsekin " tälläydyn" .

Ja eiköhän sitä muitakin myrkkyjä ole kotona ja kotipihassa tarjolla kuin kynsilakka...

Ja meidän kaksivuotias on poika...

Vierailija
8/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää! Mitä jos se sattuu samaan aikaan ottamaan teidän wc-tulitikut ja vahingossa räjäyttää itsensä kun sä, äiti suihkutat hiuslakkaa?

Vierailija
9/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestikko sinä raapaiset tikkua, että hajut lähtee sen " isomman hädän" jälkeen??? hoh hoijaa.. meillä hoitaa ilmastointi sen asian..

Vierailija
10/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisko potan vieressä hyvä pitää, että oppis jo pienestä ajattelemaan muita wc:ssä kävijöitä?

Vierailija
11/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin, kun näin meidän naapurin 2-vuotiaalla helmet! Lastensuojelusta tultiin poliisin saattamana pillit ulvoen heti paikalle ja lapsi otettiin huostaan.

Vierailija
12/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raapaisee itse tikun ison hädän jälkeen kunhan ensin on pyyhkinyt pyllynsä.

Hyvä se on lapsille pienestä pitäen opettaa miten toimitaan.

Pari kertaa on vaan sattunut sellainen vahinko et lapsi on unohtanut sammuttaa sen tikun ja heittänyt sen palavana pottaan mut onneks ollaan miehen kanssa aina suht valppaina kun lapsi on vessassa joten ei ole sattunut mitään suurempia vahinkoja.

Ihanteellisinta olis tietty opettaa toi lapsi pöntölle niin ei tarvisi päivästä toiseen pelätä vessan palamista mut sitten pitäis hommata jotain jakkaroita ja pöntön supistin ettei pieni tipu sinne pöntön sisään. Äh, ei jaksa.

Vierailija
13/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse soitin, kun näin meidän naapurin 2-vuotiaalla helmet! Lastensuojelusta tultiin poliisin saattamana pillit ulvoen heti paikalle ja lapsi otettiin huostaan.

Mutta kun meidän naapurin tytöllä oli helmet jotka oli KARKKIA! Ajattele mikä hammaspeikko/tukehtumis riskivaara!

Vierailija
14/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisissa olisi kivempi ne säilyttää siellä vessassa.

Vierailija
15/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin todella junttia! Teillä wc-tulitikkuihmisillä on varmasti puolipanelit, boordit ja tv-alttari. Voi luoja, mä en voi käsittää.

Meillä pestään pönttö joka käynnin (ison tai pienen) jölkeen wc-ankalla ja harjalla jotka molemmat ostettu stockmannilta (hinta takaa laadun vaikka olisi samaa tavaraa kuin tarjoustalossa) ja sitten jos haisee niin suihkautetaan hajun poistoon parfyymia, mutta että tulitikut. Onneks ei ole minun elämääni.

Vierailija
16/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen on parempi niillä sytyttää.

Kotona sitten seuraavana päivänä askarrellaan askit kivan näköisiksi. Autoja, nalleja, dinosauruksia. Mitä ikinä keksitäänkin :)

Ne säilytetään ihan siinä lapsen potan vieressä että on sitten helppo huiskaista hajut pois.

Vierailija
17/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ettekö ole kuulleet siitä helsingissä kansallismuseossa tapahtuneesta räjähdyksestä viime vuonna, kun joku iso äijä oli raapassu vessassa tikkuja käytytään p*****lla ja se tuotettu metaani oli räjähtäny siellä sitten. yksi kokoelmahuone tuhoutui.

Samoin voi käydä teijän kämpämälle kun äijänne söhlää niiden tikkujen kanssa.

Vierailija
18/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko 25 koskaan kuullut sitä sanaa?

Vierailija
19/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kaikki suurperheet. Mitä isompi perhe sitä enemmän saastutatte vesistöjä?

Vierailija
20/103 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsen on parempi niillä sytyttää.

Kotona sitten seuraavana päivänä askarrellaan askit kivan näköisiksi. Autoja, nalleja, dinosauruksia. Mitä ikinä keksitäänkin :)

Ne säilytetään ihan siinä lapsen potan vieressä että on sitten helppo huiskaista hajut pois.

Ajattelin, että tytölle voisin tehdä ihan oman tulitikkuaskin prinsessatyyliin. Pojallenikaan ei tietenkään käy mikään muu kuin paras, joten hämähäkkityylinen sen olla pitää. Ja oli muuten ihqu idea, että ostaa tulitikut Prismasta - saa suuret bonukset suurista tulitikuista ;)

Mies saakin tänään töistä tullessaan askarrella lapsille sopivalla korkeudella olevan tulitikkurasia -pidikkeen. Ihanaa, kun täällä av:lla saa aina upeita ideoita kodin sisustamisesta ja muista elämän tärkeistä asioista :D