Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 75 kg keski-ikäiselle naiselle normaalihko paino?

Vierailija
23.04.2024 |

Voiko tuohon jo olla tyytyväinen, jos on jo yli parikymmentä kiloa tiputtanut eikä tunnu tuosta enää alemmas menevän? Jos naisen pituus on jotain 160 ja 170 cm välillä. Kyllä siinä virallisesti ottaen varmasti lievästi ylipainoa on, mutta niin varmaan on useimmilla 50:ä lähestyvillä... 

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. olen 175 ja ollakseni 75 kiloa, minun pitäisi lihoa tästä nykyisestä 20 kiloa ja ihan rehellisesti jo 65 kilon paikkeilla aloin olla omaan makuuni liian paksu voidakseni hyvin (varsin fyysinen työ ja juoksuharrastus, niin tuo 65 kiloa alkoi tuntumaan polvissa). Jotenkin 75 kiloa kuulostaa omasta mielestä paljolta ainakin jos pituus on lähempänä 160 kuin 170 senttiä.

Vierailija
102/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua.. olen 175 ja ollakseni 75 kiloa, minun pitäisi lihoa tästä nykyisestä 20 kiloa ja ihan rehellisesti jo 65 kilon paikkeilla aloin olla omaan makuuni liian paksu voidakseni hyvin (varsin fyysinen työ ja juoksuharrastus, niin tuo 65 kiloa alkoi tuntumaan polvissa). Jotenkin 75 kiloa kuulostaa omasta mielestä paljolta ainakin jos pituus on lähempänä 160 kuin 170 senttiä.

Olen 173 cm ja paras paino minulle on ollut 63-68. Harrastan aktiivisesti liikuntaa joka päivä. Kun tuon painon yli tai alle menee, tuntuu voimattomalta. Mutta vartalot ovatkin aika erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla bbw niin on normaalipaino. Naisellinen nainen max 55kg

Vierailija
104/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas 180-senttinen nainen on tuon painoinen. Oikein hyvä paino siis!

Vierailija
105/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä on pikakaava: pituus-100. Jos siis on 165cm pitkä, pitäisi painaa 65 kg, jotta ei olisi ylipainoinen.

Vierailija
106/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 173 cm ja paras paino minulle on ollut 63-68. Harrastan aktiivisesti liikuntaa joka päivä. Kun tuon painon yli tai alle menee, tuntuu voimattomalta. Mutta vartalot ovatkin aika erilaisia. 

Tämä juuri. Olen siis tuon alkuperäisen kirjoittaja ja selkeä ektomorfi tyypiltäni, hoikat geenit vanhemmilta ja paino ei vaan ole koskaan luontevasti tarttunut, ei tule isoa lihasta eikä myöskään rasvaa riippumatta mitä teen tai miten syön. Jokaisen keholla on kuitenkin se henkilökohtainen, optimaalinen painonsa, joka on terveyden ja henkilökohtaisen hyvinvoinnin kannalta paras ja jossa keho on toimivin, eli jos kokee olonsa paremmaksi ja "huolettomammaksi" vähän painavampana, niin aika turhaa se on ikuisesti nälässä itseään kituuttaa vain saavuttaakseen tietyn vaa'an lukeman.

Vierailija
107/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Olen siis tuon alkuperäisen kirjoittaja ja selkeä ektomorfi tyypiltäni, hoikat geenit vanhemmilta ja paino ei vaan ole koskaan luontevasti tarttunut, ei tule isoa lihasta eikä myöskään rasvaa riippumatta mitä teen tai miten syön. Jok

- Nälkäkö. No ei todellakaan. 15 v sitte potkasin itseäni ahteriin  ja lopetin jonnin joutavan syömisen. Käänsin suuntani kohti parempaa ja muutin ruokailun siten, että 3 lämmintä ateriaa päivässä sekä aamu-ja iltapala. Annoskoko ja monipuolinen ravinto pelasti painon pudotessa neljässä vuodessa 39 kiloa. Lähtöpaino 89 ja nykyinen paino 50 kg (+ -1,5kg) on ollut siitä saakka ja sama ruokarytmi edelleen käytössä.  Koskaan ei siis yhtenä ainoanakaan päivänä nälkä ei vaivannut. Muina "apuvälineinä" vain liikunta ja etenkin siihen lisättynä hyötyliikunta. Jos matka kohteesta A on kohteeseen B alle 10 km, kävelen ja voin kertoa, että meillä ei paikallisliikennettä ole lainkaan, vaikka kaupungissa asun, joten käveltävä on takaisinkin. Autolla menen sitten isompaan kaupunkiin jonne matkaa yli 50 km. Seurauksena muutoksesta, hyvä kunto, iloinen mieli, istuvat vaatteet,  pirteä ja jaksaa olla aktiivinen, (miehetkin vilkuilee). Viime viikolla oli just verikokeet ja kaikki paremmin kuin hyvin. Varsinaisesti sanan merkitys laihduttanut, sitä en ole koskaan tehnyt, mutta hitaasti ja varmasti laihtunut oikeilla valinnoilla, monipuolisesti syömällä, siis myös monen kiroamia hiilareita, mutta suhteet määrissä kun on oikein pysyy tasapaino ja paino kohdillaan. Ei tule edes sen kalliimmaksi päinvastoin, turhakkeet pois ja rahaa jää jopa säästöön. Jos oikein joskus tekee mieli makeaa, siihen saa helpotuksen jäätelöllä, marjoilla, hunajalla ja sillee, ns karkkia en ole syönyt 15 vuoteen, enkä edes kaipaa. Leffaherkkuna popparit, joten herkuttelakkin voi, kun tekee sen oikein.

Ei ole ollut työ edes este, homma sujui kuin tanssi ja söin omia ruokia töissä. Mikro kun on keksitty ja en tehnyt minkäänlaista numeroa siitä, että eväslinjalla, ei siitä vaivaa ollut, kun en tehnyt siitä millään muotoa hankalaa ja oli perusrutiinia. 

Vierailija
108/114 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin siitä mikä pituus on!

Vierailija
109/114 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi sen läskin pitäis antaa kertyä vanhetessaan? Jos ylipaino on jo alunperin haitta niin eikö iän myötä käy vaan entistä suuremmaksi taakaksi? 

Noin vanhoilla akoilla ei ole mitään väliä miltä näyttävät tai mitä painavat. Eivät kiinnosta ketään joten ihan sama.

Tämä ei muuten pidä paikkaansa. Muistan kun 28-vuotias työkaverini, nuori mies, ihastui voimakkaasti viisikymppiseen venäläisnaiseen ja hengasi koko ajan vain hänen perässään. Oli sitä ennen ollut minun kaverini, mutta minä en sen jälkeen kelvannut enää mihinkään, vaikka olin paljon tuota kaunista venäläisnaista nuorempi. 

Vierailija
110/114 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on oikein hyvä! Menossa taas maratonille ja crossfit kulkee. Painolla mitään väliä ole, kun oon terve ja kovassa kunnossa! Vaaka on aivan turha, koostumus ratkaisee olon.

Vierailija
111/114 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/57

Vierailija
112/114 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Varsinkin jos käy salilla. 

Naiset on sosiaalistettu olemaan laihoja ja heikkoja jotta miehet tuntisivat olevansa vahvoja ja hallitsevia. Ne ajat on ohi, naiset onneksi treenaavat nykyään ja ovat lopettaneet langanlauhuuden tavoittelun. Hyvä niin. Punttimimmit laittaa päällekarkaajille paremmin hanttiinkin. 

Vierailija
113/114 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
114/114 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ylipaino, hyvin tavallinen paino. Terveyden vuoksi kannattaa laihduttaa, etenkin jos vyötärö on 90cm tai yli. Jos vyätärö alle 80cm, ei ole syytä huoleen.