Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoajan kipeänä, mistä voi johtua???

Vierailija
22.04.2024 |

Ihan uskomaton alkuvuosi ollut. Olen perusterve, terveelliset elämäntavat omaava  40v nainen, joka aina sairastanut vähän. Nyt sitten olen tämän vuoden aikana ollut varmaan 4 kertaa jo kunnon flunssassa ja nyt viimeiset 3-4 viikkoa vähän väliä kipeänä. Siis että muutama päivä on ihan hyvä olo ja sit taas ihan kauhea väsymys, kurkkukipu ja yskä.  Eihän se voi olla totta et viikon välein saa jonkun uuden taudin? Mikä mua vaivaa. Meillä useampi lapsi ja taas minä olen se, joka vaan kipeänä. Näin ei siis aiempina vuosina ole ollut koskaan, vaan aina joku lapsista saanut ensin esim flunssan joka tarttunut minuun.

Alan jo masentua tästä jatkuvasta sairastelusta. Mikä voisi auttaa?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
2/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi

Vaihdevuodet alkamassa,sekin voi sekoittaa vastustuskykyä.

Vierailija
4/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmien takia? Hometta töissä tai kotona?

Vierailija
5/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tehtaassa olet kokoajana?

Vierailija
6/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasien toiminnassa jotain häikkää?

Vierailija
7/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako koronarokotetta otit?

Vierailija
8/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressi

Vaihdevuodet alkamassa,sekin voi sekoittaa vastustuskykyä.

Stressiä on, mutta ei mitenkään normaalia enempää. Vaihdevuodet alkoivat omalla äidilläni vasta lähempänä 50, nuorin sisarukseni syntyikin vasta kun äiti oli 40+ joten en usko että ihan vielä vaihdevuosista olisi kysymys.. T. Ap

Vierailija
9/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäilmaongelmien takia? Hometta töissä tai kotona?

Tätä olen itsekin miettinyt! Toisaalta muu perhe ei ole sairastanut tavallista enempää. Töissä olen taas useissa kohteissa. T. Ap

Vierailija
10/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä,korona, HIV?

Vierailija
11/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama tilanne. Pentu kolmatta jaksoa kipeänä tänä keväänä, ollut kaksi viikon pätkää pois koulusta, ja vähän kröhäinen hänkin oikeastaan koko ajan. Mies on pari kertaa ollut parantuvinaan, mutta sairastunut uudelleen. Minä olen koko ajan vähintään kröhässä, vaikka kuumetta ei ole tainnut olla kuin 2-3 kertaa. Ollaan yskitty hiihtolomasta asti. Nyt olen väkisin alkanut liikkua sen verran ja nostellut vesiämpäriä ja tehnyt tuoliltanousuja jne, ettei peruskunto romahda. Muutaman päivän olen saanut henkeä kunnolla, tuntui että pilli on puolet kapeampi kuin yleensä. Ja silmitön pännimys. 

Vierailija
12/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lääkärissä joku aika sitten ja siellä otettiin jotain verikokeita, kilpirauhasetkin on tsekattu reilu kuukausi sitten joten niissäkään ei pitäisi olla mitään. Kaikki veriarvot olivat aika lailla ok. IgA-arvot oli muistaakseni hieman koholla. 

Vierailija
13/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria..mulla oli joku vuosi sitten. Otettiin kaikki mahdolliset verikokeet. Tutkittiin imusolmukkeet yms yms. Missään ei mitään. Lääkäri totesi, että huono tuuri..

Vierailija
14/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin!

Heh, mitä lääkäri tollaselle voi.  Nauraa ulos vastaanotolta.  Lapsilla ja lapsiperheissä on jatluvaa råkätautia, yskää, oikeaalin flunssaa, oksennus-ja vatsatautia.

Ei tuollaiseen ole mitään lääkitystä ole.  Ei mihinkään flunssaan ole.

-eri

Vierailija
15/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi

Vierailija
16/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin lääkärissä joku aika sitten ja siellä otettiin jotain verikokeita, kilpirauhasetkin on tsekattu reilu kuukausi sitten joten niissäkään ei pitäisi olla mitään. Kaikki veriarvot olivat aika lailla ok. IgA-arvot oli muistaakseni hieman koholla. 

Tämö siis Ap.

Vierailija
17/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin!

Heh, mitä lääkäri tollaselle voi.  Nauraa ulos vastaanotolta.  Lapsilla ja lapsiperheissä on jatluvaa råkätautia, yskää, oikeaalin flunssaa, oksennus-ja vatsatautia.

Ei tuollaiseen ole mitään lääkitystä ole.  Ei mihinkään flunssaan ole.

-eri

No kun ei ole ennen ollut ja vanhin lapsi jo yläasteella. Pidetään huolta käsihygieniasta, syödään terveellistä monipuolista ruokaa, liikutaan, otetaan d-vitamiinilisää jne. Siis oikeasti meillä lapset olleet aika vähän viime vuosin kipeänä ja itse aiemmin en juuri ollenkaan!

Vierailija
18/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis miten voi olla monta viikkoa silleen et alkuviikko esim on ihan hyvä olo ja taas kun viikonloppu alkaa niin kurkku ja pää kipeä, yskittää, väsyttää.. Näin on siis mennyt monta viikkoa, nyt viikonloppuna oli taas parempi olo, kunnes tänä aamulla ihan tukkoinen olo, mut ei siis nenä ole kunnolla ollut tukossa missään vaiheessa, kurkkuun sattuu, yskin vähän väliä ja huimaa väsyttää. Nyt olen maannut koko illan sängyssä ja palellut vaan, mutta ei ole kuumetta, eikä ole ollut missään vaiheessa. T. Ap

Vierailija
19/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtui diagnosoimattomasta ja hoitamattomasta astmasta. Vasta lääkityksen myötä, tajusin, että tunne, jota olin pitänyt vuosikausia normaalina, oli hengenahdistusta. Olin 25 kun sain diagnoosin, mutta jälkikäteen katsottuna oireita oli ollut enemmän ja vähemmän 15 vuotta. Keväällä en enää sitten nähnyt tervettä päivää moneen kuukauteen ja kaikenlaisten tutkimusten tullessa takaisin negatiivisina lääkäri totesi, että teet seuraavaksi pef-seurannan ennen kuin mietitään seuraavia askelia.

Vierailija
20/58 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan flunssakauden 2. epidemiahuippu tavallista myöhäisempi tai pitkäkestoisempi, ja onkohan sen vallitsevin virus influenssa? Jos nyt on epätavallisen vahvoilla joku tuollainen rajumpi tauti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä