Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on varaa juoda vaikkapa 2,2€ maksavia energiajuomia? Yksi päivässä tekee 67€ kuukaudessa

Vierailija
22.04.2024 |

Miten tuollaiseen on rahaa? Samaan hintaan söisi ulkona neljä kertaa lounaan seisovassa pöydässä tai ostaisi vaikka uudet farkut

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä juon 1.5€ hintaisia yhden päivässä, ja en juo alkoholia tai vedä tupakkaa.

Tämä on selkeä vihaaja topicci taas vaihteeksi kun valittiin kalleimpia pilkattavaksi.

Juotko sinäkin muka aina viiniä kaljan sijaan ?

Vierailija
42/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo energiajuomia, mutta jos joisin niin ei tuo 67€ kuukaudessa taloutta kaada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piirtää kenellä on liitua.

Vierailija
44/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, saan sieltä palkkaa ja niillä rahoilla ostan enegiajuomaa. Tämä on mulle sopiva ratkaisu

Vierailija
45/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo energia juomia. En pidä niiden mausta enkä hajusta. Tosi ärsyttävää kun joillekin tullut tapa tulla bussiin juomaan sellaisia.  Oletteko muuten huomanneet, että tavallista enemmän nykyisin juotaisiin ja syötäisiin jotain paikallisbusseissa? Eihän se mikää ruokala ole. Mielestäni tätä tapahtui aiemmin vähemmän.

Vierailija
46/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen artistin töitä, mutta en vielä saa näistä rahaa, nyt on minun ensimmäisiä vuosia näiden projektien kanssa, mutta teknisesti olen työtön. Aikanaan saan sitten ehkä mainostuloja.

Energia juomilla herää nopeammin koodailemaan.

Vierailija
47/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroissa energiajuomat välillä paikallaan,ettei nukahda. Ei toki kovin terveellisiä munkaan mielestäni ole.

Mutta joo,mähän poltan tupakkaakin, juon tummaa vahvaa kahvia,en jaksa nipottaa muiden tekemisistä.

Nykyään ihmiset on kauheita,ihme vastakkainasettelua tämäkin keskustelu 

Vierailija
48/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaksi tietenkin vasemmistohan on neuvonut ettei niitä tarvitse maksaa takaisin

Vierailija
49/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat nuoret aikuiset lapset juo noita, varmaankin joka päivä, hakevat halvalla Haaparannasta. Myös nuoremmat työkaverit tuntuu elävän energiajuomilla, vanhemmat puolestaan tupakalla. Itse olen kai jotain väliinputoajaikäluokkaa kun ei ole riippuvainen kuin korkeintaan aamukahvikupposesta 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi