Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on varaa juoda vaikkapa 2,2€ maksavia energiajuomia? Yksi päivässä tekee 67€ kuukaudessa

Vierailija
22.04.2024 |

Miten tuollaiseen on rahaa? Samaan hintaan söisi ulkona neljä kertaa lounaan seisovassa pöydässä tai ostaisi vaikka uudet farkut

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ihminen joka noita juo tekee sitä joka päivä? Luulen, että suurimmalla osalla nuo ovat käytössä enemmänkin satunnaisesti vaikkapa erityisen kiireisenä päivänä. Jolloin ei varmasti mene kuukausitasolla noin paljoa rahaa noihin. 

Vierailija
22/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele itsellesi hyvä ammatti, mene töihin  ja tienaa 4000€   kuussa    siten 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se jo tulikin. Käyn töissä, jotta voin ostaa niitä juttuja, joita haluan. Sama opiskelun kanssa. Opiskelin ihan sen takia, että voisin ostaa niitä juttuja, joita haluan. Ihmeellistä, että tämmöistä pitää kysyä täällä.

Tirsk. Kyllä sen takia kannattaa opiskella juu että voi ostaa päivittäin batterya. Toisaalta just tuon hintaluokan asiat on niitä joihin työssäkäyvällä on tässä maassa varaa. Sen sijaan vaikka hevosen ostaminen ja ylläpito vaatiikin jo melkoista tulotasoa etenkin pk-seudulla kun ei sitä hevosta oikein voi omassa pihassakaan pitää.

Ja sitten jos on sellaiset tulot niin kas, siitä hevosen omistamisesta ei ole juurikaan iloa koska ei sillä ehdi oikein ikinä ratsastaa eikä muutenkaan "hevostella" koska pitää olla töissä.

Vierailija
24/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen noita näyttää lipittävän se kansanosa jolla ei pahemmin energiaa kulu töissä käymiseen.

Vierailija
25/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varoissani, muttei minulla silti ole varaa törsätä sitä rahaa turhuuksiin. Siksi minulla onkin rahaa, kun en ole sitä kaikkea työntämässä kahveihin, energiajuomiin, ulkona syömiseen, viinaan, karkkiin, herkkuihin, tupakkaan, pikamuotiin, kiinakrääsään, matkusteluun, tatuointeihin, räpsyripsiin, tekokynsiin...

Niin että mihin sitten sitä rahaa laitat?  Itse ainakin tykkään käyttää elämiseen ja turhuuksiinkin, eivät lämmitä yhtään jos joka sentistä pihistettävä.

Ravitsevaan ruokaan, terveyteen, itseni hoitamiseen ja kehittämiseen. Satsaan laatuun krääsän sijaan.  

Vierailija
26/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Tyhmästi sanottu. Kuten ylläolevakin mainitsi niin esimerkiksi röökiä saattaa hyvinkin mennä aski päivään. Se tekee melkein kympin, mitäs siitä meinaat? Itse en polta tai juo energiajuomia mutta alkoholia menee melko paljon. Siihen noin 30€/viikko. Kaikki maksaa.'

Ryhdy sinäkin viinuriksi ja alkoholisi on lähes ilmaista! Ei muuta kuin mummon kuluneet pöksyt siiviläpussiksi ja pönttö pöhisemään😍 Alas Alkon mielivalta ja kauppaketjujen 'halvat' litkut💥 Tupakoivat turvautukoot nikotiinijenkkiin tai höyryttimeen,ellei mälli maita.

Vierailija
27/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan ja juon sellaista hyvin harvoin. 

Vierailija
28/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla varaa kun joku laittaa vaikka kuntosaliin 30€ ja toiset 30€ vaikka vaatteisiin. Työtönkin voi kuluttaa niitä rahoja niin eri määrän eri asioihin. Onhan siinä usea satanen mitä jakaa eri kohteisiin. 

Vierailija
29/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele itsellesi hyvä ammatti, mene töihin  ja tienaa 4000€   kuussa    siten 

Ei olisi varaa, vaikka tienestitovat lähemmäs 7000€ kk,mutta nämähän ovat omia valintoja. Sivuhuomautuksena; ihminen,joka kokee tarvetta leveillä tuloillaan tällaisessa ajassa tai paremmassakin taloussuhdanteessa,on yleensä melko vajavainen noin älylliseltä kannalta katsottuna..mutta nauti sinä kemikaaleista-muut elävät pidempään paremmilla valinnoilla.

Vierailija
30/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varoissani, muttei minulla silti ole varaa törsätä sitä rahaa turhuuksiin. Siksi minulla onkin rahaa, kun en ole sitä kaikkea työntämässä kahveihin, energiajuomiin, ulkona syömiseen, viinaan, karkkiin, herkkuihin, tupakkaan, pikamuotiin, kiinakrääsään, matkusteluun, tatuointeihin, räpsyripsiin, tekokynsiin...

Niin että mihin sitten sitä rahaa laitat?  Itse ainakin tykkään käyttää elämiseen ja turhuuksiinkin, eivät lämmitä yhtään jos joka sentistä pihistettävä.

Olen eri mutta panostan parempiin ja kestävämpiin hankintoihin kuin nuo jotka ed. luetteli.

Vierailija
31/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravitsevaan ruokaan, terveyteen, itseni hoitamiseen ja kehittämiseen. Satsaan laatuun krääsän sijaan.  

Kuulostaa varsin ylimieliseltä ja ikävältä henkilöltä. Olet varmaan niitä jotka ihmettelevät kun terveyteen ja hyvinvointiin ei olla pistämässä rahaa, mutta muihin höpötyksiin kylläkin. Olet heti tilaamassa "naisen terveystarkastuspaketin" kun tärkeään tarkoitukseen on kuitenkin, hyödystä viis.

Ja silmälasit! Tekisit kaikkesi että saisit säästettyä niihin sen usean satasen vaikka olisi kuinka tiukkaa, joska terveys ensin! Kulutat vaan vähemmän. 

Yöpöydälläsi sivistynyt kirja ja ituja pizzan sijaan. Muuten ei me pizzankaan syöjät tykätä kaikista pizzoista ja syödään paljon ihan ravitsevaakin ruokaa jopa salaatteja. 

Hienoa ei mitään tuota vastaan. Kukapa ei ostaisi laatua mielummin, mutta joskus ylivoimaisen kallista, vaikka kuinka olisi kestävämpää. 

Terveydenhuolto jos oikeasti tarkoitetaan sitä terveydenhuoltoa eikä mitään höpö löpö hyvinvointi henkistä löpinää, on varsin edullista lähes ilmaista ja siihen ei onneksi tarvitse erityisemmin satsata Suomessa. Jos ei toimi, on jotain hämärää silloin tapauksessa. 

Ja muuten tiedätkös, että valheet ja jonkun terveyden ja ulkonäön sabotointi rikoksin on ällöttävän vastenmielistä, jotta saisi vähän näpäyettyä sitä epäterveellisemmin elävää joka tuhlaa? hömppään laadun sijaan.  Jotenkin tuntuu, että kuulut tuohon jengiin? 

Vierailija
32/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvista tullut uusi tupakka. Tupakoitsijat ja viinankittaajat rauhaan ja esimerkkinä "Mitä maksaa kahvi tai energiajuoma päivässä."

Tupakoitsijoillakin vähän eroa. Ei kai jokainen polta yhtä askia päivässä? 

Vierailija
33/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaalilla järjellä varustettu ei juo energiajuomia. Ne tuhoaa hampaat. 

Vierailija
34/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä rahat olivat tiukassa ja 67e/kk oli iso summa. Nyt kun olen saanut töitä niin rahaa riittää ylimääräiseenkin, mistä olen hyvin kiitollinen. Ei työpaikka ole mikään itsestäänselvyys jonka saa kun on riittävän ahkera tms. 

Vierailija
35/49 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään ongelmia ole. Juon työpaikalla kahvit kahvilassa lähes joka työpäivä. Kahvi maksaa 2,20€. Eikös se ole suunnilleen sama hinta? 

Vierailija
36/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmänhän tuo tuo tekee kuin tupakka aski joka maksaa 9-10 e ja monet ostaa Joka päivä yhden askin.

Vierailija
37/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden keskituloisten taloudessa nettotulot 6000e kuussa. Lainat maksettu jne.

Jos 2e energiajuomaa haluaisi juoda, niin eipä tuo taloutta kaada :D

Vierailija
38/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHAA ON;SIKSI ON VARAA

Vierailija
39/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama  koskee  vaikka  kahvia  4 €  kuppi,   siinäkin  iso  summa  kuukaudessa.  Tai  karkkipussi, pikaruoka  jne.

Vierailija
40/49 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymällä töissä? Työttömästä voi tuntua oudolta. 

Sama kuin et kävisi enää töissä kun et osaa käyttää rahaa ja kerryttää omaisuutta. Me normaalit ihmiset laitetaan rahaa rahastoihin, osakkeisiin, asuntoon kiinni... 

Pöljä aikuinen olet. Ja vielä huutelet tuollaisia mene töihin. Kunnom weetee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi