Miten teillä on varaa juoda vaikkapa 2,2€ maksavia energiajuomia? Yksi päivässä tekee 67€ kuukaudessa
Miten tuollaiseen on rahaa? Samaan hintaan söisi ulkona neljä kertaa lounaan seisovassa pöydässä tai ostaisi vaikka uudet farkut
Kommentit (49)
Turhaa sokeria ne vaan on ja pahanmakuisia ja haisevia.
Käymällä töissä? Työttömästä voi tuntua oudolta.
Siinähän se jo tulikin. Käyn töissä, jotta voin ostaa niitä juttuja, joita haluan. Sama opiskelun kanssa. Opiskelin ihan sen takia, että voisin ostaa niitä juttuja, joita haluan. Ihmeellistä, että tämmöistä pitää kysyä täällä.
Siihen päälle vielä joku 7,50€ erikoiskahvi, joka kädessä pitää paskantärkeän näköisenä juosta kaupungilla 🙄
Haen niitä Ruotsista jossa ne maksavat 0,7€/ kpl
Tällöin säästän 1.5€/päivä eli 45€/kk ja voin ostaa säästöillä vaikka uuden auton. Olenkin ajatellut että pitää ruvetajuomaa 4tölkkiä /päivä jotta säästäisi enemmän.
Kyllä voisin mutta en juo energiajuomia.
Eihän tuo ole mitään, olen työtön ja poltan askin röökiä päivässä.
Työkaverini vetää näitä pari kolme päivässä ja röystäyttelee kova äänisesti vieressä 😳
Ihmeen köyhää porukkaa täällä palstalla, sitten kuitenkin. Kun kysytään tuloja niin 75% tienaa yli 6000€/kk 😳
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mitään, olen työtön ja poltan askin röökiä päivässä.
No se on eri juttu kun kela card maksaa kaiken
Tyhmästi sanottu. Kuten ylläolevakin mainitsi niin esimerkiksi röökiä saattaa hyvinkin mennä aski päivään. Se tekee melkein kympin, mitäs siitä meinaat? Itse en polta tai juo energiajuomia mutta alkoholia menee melko paljon. Siihen noin 30€/viikko. Kaikki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen köyhää porukkaa täällä palstalla, sitten kuitenkin. Kun kysytään tuloja niin 75% tienaa yli 6000€/kk 😳
No toi on minimi palkka kun kysytään tulot!
Onneksi en tykkää energiajuomista. Nytkin on lasissa vettä.
Käy sääliksi ihmisiä, jotka juova energiajuomia, limuja ja muita pullotettuja paitsi vettä.
Varaa varmasti olisi, mutta en käsitä miksi noita pitäisi juoda edes satunnaisesti. Ne haisee todella etovalle eikä edes maistu hyvältä.
Hupaisaa katsoa kun joku punkero vetää skuutilla ja ryystää tuollaista energiajuomaa. Mihin se tarvitsee lisäenergiaa kun ei viitsi edes itse liikuttaa itseään?
Olen varoissani, muttei minulla silti ole varaa törsätä sitä rahaa turhuuksiin. Siksi minulla onkin rahaa, kun en ole sitä kaikkea työntämässä kahveihin, energiajuomiin, ulkona syömiseen, viinaan, karkkiin, herkkuihin, tupakkaan, pikamuotiin, kiinakrääsään, matkusteluun, tatuointeihin, räpsyripsiin, tekokynsiin...
Monesti sitä ihmettelee,miten aikanaan oli varaa juoda joka päivä 10€ edestä olutta,vaikka oli työtön. No,ei ole nykyisillä työttömillä enää varaa siihen,joten pössyttely ja sekakäyttö yleistyy entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Olen varoissani, muttei minulla silti ole varaa törsätä sitä rahaa turhuuksiin. Siksi minulla onkin rahaa, kun en ole sitä kaikkea työntämässä kahveihin, energiajuomiin, ulkona syömiseen, viinaan, karkkiin, herkkuihin, tupakkaan, pikamuotiin, kiinakrääsään, matkusteluun, tatuointeihin, räpsyripsiin, tekokynsiin...
Niin että mihin sitten sitä rahaa laitat? Itse ainakin tykkään käyttää elämiseen ja turhuuksiinkin, eivät lämmitä yhtään jos joka sentistä pihistettävä.
Käyn töissä, on varaa juoda Batterya joka päivä.