Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies haluaa olla nykynaisen kanssa

Vierailija
22.04.2024 |

Jos nainen on lehtien mukaan Önlyfäns, tahi kimppakiva nainen, parinvaihtonainen tjms. Tai sitten miehen pitää olla sitä ja tätä. 

Minä kysyn, miksi kukaan järkevä mies ottaisi nykyistä suominaista, jotka haluavat kokea, tehdä lapsen ja tehdä omaa uraansa. Sitten jättää miehensä, koska siinä se ja tämä vika. Minä varoitan teitä veljet varokaa suominaisia. Luojan kiitos kohta viimeinenkin lapseni täyttää 18. Minä olen suomalainen, ja varoitan oman maani naisista.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan joku nykyajan mies joka haluaa naispuolisen puolison.

Pitää olla aika taukki että tällaista kyselee.

Vierailija
62/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisrobotit tekee tuloaan. Kannattaa odottaa. Niissä on sentään jonkin sortin tehdastakuu virhetilanteita varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä pumpattuja saliäijiä tai muuten vaan raukkoja jotka huo-riin koskee

Pumpattuna saliäijänä mä en ymmärrä tuota nyt yhtään, me ollaan nimenomaan luotettavia ja rehtejä kun itsetunto on kondiksessa, taidat projisoida omaa käytöstäs nyt.

No mitä nämä love island, ex on the beach yms turhat julkkikset nyt ovat

Vierailija
64/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Henkilökohtaisesti en ole edes kiinnostunut niistä miehistä, joille seksuaalisuus on naisessa miinus. Sellainen mies on vaan perustavanlaatuisesti väärä. Muitakin miehiä kun on, vaikka palstalla kovasti muuta välitetään.

Vierailija
66/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisrobotit tekee tuloaan. Kannattaa odottaa. Niissä on sentään jonkin sortin tehdastakuu virhetilanteita varten.

Kyllä,niissä on tehdastakuu, että ne ei toimi enää, kun käyttäjällä on liian pieni meisseli kuten näillä käyttäjillä tulee olemaan.

Vierailija
67/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nykynainen" kuulostaa hyvältä.

Onlyfans-nainen ja onlyfans-naisia paheksuva jeesustelunainen kuulostaa pahalta, en ottaisi kunpaakaan, eikä kumpikaan niistä ole nykynainen. 

Vierailija
68/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä ihminen jolla on samat perusarvot kuin itsellä. Nykymiehistä oli vaikea löytää ei ulkonäkökeskeistä, ei lapsia haluavaa ja kotona viihtyvää mutta minulla kävi tuuri.

Vierailija
69/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riitaahaastava kysymyksen asettelu aloittajalla. En tosiaankaan lähde tuomitsemaan jos joku haluaa tehdä OF matskua tai hamstraa useita petikumppaneita. Tuommoinen nainen olisi itselle silti lähtökohtaisesti hankala ottaa vakavasti parisuhdemielessä.

Vierailija
70/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ovat samanlaisia kuin Ensitreffit alttarilla naiset, niin ei kiinnosta. Latelan Lauri on löytänyt normaalin naisen.

Vierailija
71/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen mielelläni nykynaisia. Nuorin 18 ja vanhin 70.

Ei mulla oo valittamista.

Vierailija
72/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on Venäjän trollin, joka yrittää lietsoa eripuraa suomalaisiin ja alentaa syntyvyyttä, että Venäjän olisi helpompi vallata Suomi.

Vierailija
73/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tietty moneen junaan mutta pääsääntöisesti naiset pitävät miehen kokemusta ja muiden naisten kiinnostusta positiivisena asiana (esim. mate choice copying). Vastaavasti miesten näkökulmasta se koetaan negatiivisena. Tämän eron vuoksi niin usein yritys "tehdä mies mustasukkaiseksi" päättyy huonosti. Tällä ei ole myöskään mitään tekemistä epävarmuuksien kanssa. Jos kysyisimme 100:lta 40-vuotiaalta naiselta ja mieheltä haluaisivatko he että potentiaalinen seurustelukumppani olisi neitsyt vai ei niin tulokset olisivat melko selvät.

Vierailija
74/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menee sopivasti yksiin, kun ei nykynaiset halua olla minun kanssani.. em

Vierailija
75/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla naisten kanssa. Miesseuraa löytyy varmasti helposti.

Vierailija
76/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on tietty moneen junaan mutta pääsääntöisesti naiset pitävät miehen kokemusta ja muiden naisten kiinnostusta positiivisena asiana (esim. mate choice copying). Vastaavasti miesten näkökulmasta se koetaan negatiivisena. Tämän eron vuoksi niin usein yritys "tehdä mies mustasukkaiseksi" päättyy huonosti. Tällä ei ole myöskään mitään tekemistä epävarmuuksien kanssa. Jos kysyisimme 100:lta 40-vuotiaalta naiselta ja mieheltä haluaisivatko he että potentiaalinen seurustelukumppani olisi neitsyt vai ei niin tulokset olisivat melko selvät.

Miehet voivat sanovat muuta, mutta kuitenkin kokeneet ja ns. villit naiset kiinnostavat miehiä. Yksikään villimpi ja kokeneempi nainen ei jää ilman parisuhdetta kun taas kokemattomammissa naisissa on usein yksineläjiä. Nämä ei niin villit naiset saavat olla miehiltä rauhassa, usein vuosikymmeniä saavat elellä yksikseen. Neitsyet harvemmin kelpaavat kenellekään. Elleivät ole todella kauniita, silloin tilanne voi olla toinen ja miesseuraa riittää. Miesten neitsythaave on paradoksi, sillä tuon haavenaisen tulee olla samalla seksikäs, kaunis, halukas ja villi vuoteessa. 

Vierailija
77/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan samaa olen ihmetellyt ja säälien mietin poikieni tulevaisuutta jonkun wokeyöhöttäjäpirttihirmun armoilla. Ja pillereitä nämä hirmut kiskovat milloin mihinkin tunnetilaan ja kätevästi jonkun nepsy-diagnoosin avulla voivat perustella p*askaa käytöstään.

Millaisena sinä poikia/miehiä pidät? Jotenkin niin viattomina reppanoina? Vai saako vain poika/mies olla persläpi, koska on mies ja tyttö/nainen kiltti pyhäkoululainen? 

Hyvä pointti. Näissä keskusteluissa nostetaan aina esiin että "nykynaiset" on ihan kamalia syystä x ja y, mutta jotenkin miehet ovat ihan yhtä "hyviä" ja kuin ennenkin ja täysin muuttumattomia. Samassa yhteiskunnassa kuitenkin eletään ja nuorten miesten ilmiöt ovat monella tavalla vielä pahempia kuin joku polyamoria (joka jo itsessään kyllä koskee miehiäkin siis).

Vierailija
78/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä ihminen jolla on samat perusarvot kuin itsellä. Nykymiehistä oli vaikea löytää ei ulkonäkökeskeistä, ei lapsia haluavaa ja kotona viihtyvää mutta minulla kävi tuuri.

Eli kuulkaas tätä naiset!

On siis vaikeaa löytää sohvalla röhnöttävää, pieruverkkariukkoa, joka ei halua lapsia!

Vierailija
79/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kieltä aloituksessa.

Vierailija
80/138 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan samaa olen ihmetellyt ja säälien mietin poikieni tulevaisuutta jonkun wokeyöhöttäjäpirttihirmun armoilla. Ja pillereitä nämä hirmut kiskovat milloin mihinkin tunnetilaan ja kätevästi jonkun nepsy-diagnoosin avulla voivat perustella p*askaa käytöstään.

Millaisena sinä poikia/miehiä pidät? Jotenkin niin viattomina reppanoina? Vai saako vain poika/mies olla persläpi, koska on mies ja tyttö/nainen kiltti pyhäkoululainen? 

Hyvä pointti. Näissä keskusteluissa nostetaan aina esiin että "nykynaiset" on ihan kamalia syystä x ja y, mutta jotenkin miehet ovat ihan yhtä "hyviä" ja kuin ennenkin ja täysin muuttumattomia. Samassa yhteiskunnassa kuitenkin eletään ja nuorten miesten ilmiöt ovat monella tavalla vielä pahempia kuin joku polyamoria (joka jo itsessään kyllä koskee miehiäkin siis).

Sano joku niistä ilmiöistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan