Kuka mies haluaa olla nykynaisen kanssa
Jos nainen on lehtien mukaan Önlyfäns, tahi kimppakiva nainen, parinvaihtonainen tjms. Tai sitten miehen pitää olla sitä ja tätä.
Minä kysyn, miksi kukaan järkevä mies ottaisi nykyistä suominaista, jotka haluavat kokea, tehdä lapsen ja tehdä omaa uraansa. Sitten jättää miehensä, koska siinä se ja tämä vika. Minä varoitan teitä veljet varokaa suominaisia. Luojan kiitos kohta viimeinenkin lapseni täyttää 18. Minä olen suomalainen, ja varoitan oman maani naisista.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on puhtaita pulmusia?
Ei tosiaan olla. Pikku virheet voi korjata jos nainen on kiinnostava ja haluaa panostaa suhteeseen. Kumpikin joutuu tekemään jotain myönnytyksiä ja se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen konservatiivinen, uskonnollinen ja luonnollinen. Valitettavasti olen myös miesten mielestä tylsä eivätkä he tunne kanssani "kipinää". Sinkkuna olen ollut vuosikausia.
Jos olet noilla spekseillä sinkku, syy ei ole tylsyydessä vaan olet läski ja ruma. Miehet ovat visuaalisia.
Sinullekin on ainakin yksi kelvannut kun lapsia olet saanut. Eikö ollutkaan samanlainen kuin oma äiti? Hän olikin vaimosi ja lastesi äiti, ei sinun äiti. Miten te miehet ette pääse äidistä koskaan eroon? Tytöillä ei tätä vaikeutta ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi kyllä tekee mitään onlyfansiä ja harrastaa parinvaihtoa/polyamoriaa. Ihme käsityksiä iltalehtien repimistä otsikoista.
Erilleen kasvamista sen sijaan tekee jokainen, ja vie puolet miehen kasaamasta omaisuudesta mukanaan.
Mistä ihmeestä löydätte nämä töissäkäymättömät tyhjätaskunaiset, joille ei omaisuutta kerry, kun useampi nainen kuin mies käy töissä?
Sulla on oudot piirit jos kaikki tekee jotain onlyfanssia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi kyllä tekee mitään onlyfansiä ja harrastaa parinvaihtoa/polyamoriaa. Ihme käsityksiä iltalehtien repimistä otsikoista.
Erilleen kasvamista sen sijaan tekee jokainen, ja vie puolet miehen kasaamasta omaisuudesta mukanaan.
Mistä ihmeestä löydätte nämä töissäkäymättömät tyhjätaskunaiset, joille ei omaisuutta kerry, kun useampi nainen kuin mies käy töissä?
Thaimaasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi jännä, että toinen haluaa oman osuutensa yhteisestä omaisuudesta. Tee avioehto, jos olet mukamas niin varakas, että asiasta muodostuu ongelma. V ttu on jengi tyhmää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sekä naisia että miehiä asuu ja elää myös Suomen rajojen ulkopuolella. Kannustan molempia osapuolia avartamaan horisontteja laajemmalle, saattaapi löytyä enemmän sitä mitä itse kukin haluaa.
Kyllä. Omaa kokemusta on itänaapurin sekä Baltian maiden ihmisistä. Varmaan johtuu niiden joissain asioissa aivan eri kulttuurista ja elämänkatsomuksesta mutta erilaisuus on raikasta ja laittaa usein itsenikin ajattelemaan asioista eri tavalla. Noissa maissa esim. kumppanin pettämiseen suhtaudutaan erittäin vakavasti ja kielteisesti ja prostituutioon vapaamileisemmin täysin päinvastoin kuin meillä. Matkailu avartaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi jännä, että toinen haluaa oman osuutensa yhteisestä omaisuudesta. Tee avioehto, jos olet mukamas niin varakas, että asiasta muodostuu ongelma. V ttu on jengi tyhmää nykyään.
Niin tuntuu olevan kun ei tajua että liiton aikana hankittu yhteinen omaisuus on usein vain nimellisesti yhteisesti hankittua. Idari.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tilastollinen fakta että esim nyt jo jenkeissä on enemmän seksityöläisiä kuin opettajia. Naiset valitsivat huo raamisen kun vihdoin saivat luvan tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen konservatiivinen, uskonnollinen ja luonnollinen. Valitettavasti olen myös miesten mielestä tylsä eivätkä he tunne kanssani "kipinää". Sinkkuna olen ollut vuosikausia.
Olet kyllä mielenkiintoinen. Itse olen aika vapaamielinen, suvaitsevainen ja ateisti ja kunnioitan jokaista inhimillistä ihmistä.
Fiksu mies löytää ja pariutuu fiksun naisen kanssa, eikä tarvitse uskoa tällaista pa$kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tilastollinen fakta että esim nyt jo jenkeissä on enemmän seksityöläisiä kuin opettajia. Naiset valitsivat huo raamisen kun vihdoin saivat luvan tehdä töitä.
Niin, ja kun miehet saivat tehdä rahoillaan mitä huvittaa eikä tarvinnut elättää naista, he valitsivat huo raamisen esim itsensä kehittämisen ja opiskelun sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet noilla spekseillä sinkku, syy ei ole tylsyydessä vaan olet läski ja ruma. Miehet ovat visuaalisia.
BMI 19, hiukset vyötärömittaiset ja naama ihan nätti ilman meikkiäkin, vahvat silmälasit tosin pienentää silmiä. Miehet haluavat oikukkaan ja jännän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä asioita tosiaan kannattaa pohtia etukäteen mutta lähtökohta on se että yhdessä ollaan ja eletään ja työskennellään yhteisen tulevaisuuden eteen vilpittömästi. Kaikessa on riskinsä ja aina riskeiltä voi suojautua. T. kahdesti eronnut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Miksi valehtelet täällä?
Suomalainen nainen on laiska!
T:Raffe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuntuu olevan kun ei tajua että liiton aikana hankittu yhteinen omaisuus on usein vain nimellisesti yhteisesti hankittua. Idari.
Liiton aikana hankittu yhteinen omaisuus on yhteistä omaisuutta, vaikka Kekkonen olisi sen maksanut. Lukee laissa, ei voi tulla yllätyksenä eron hetkellä. Tee se avioehto jos olet noin pälli. Tosin ex-vaimo saa silti saa haettua oikeudenmukaisen osuutensa oikeuden kautta, koska todennäköisesti olet yrittänyt kusettaa esim. laittamalla naisen maksamaan kaikki juoksevat kulut samalla, kun itse kartutat omaisuutta.