Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies haluaa olla nykynaisen kanssa

Vierailija
22.04.2024 |

Jos nainen on lehtien mukaan Önlyfäns, tahi kimppakiva nainen, parinvaihtonainen tjms. Tai sitten miehen pitää olla sitä ja tätä. 

Minä kysyn, miksi kukaan järkevä mies ottaisi nykyistä suominaista, jotka haluavat kokea, tehdä lapsen ja tehdä omaa uraansa. Sitten jättää miehensä, koska siinä se ja tämä vika. Minä varoitan teitä veljet varokaa suominaisia. Luojan kiitos kohta viimeinenkin lapseni täyttää 18. Minä olen suomalainen, ja varoitan oman maani naisista.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oudot piirit jos kaikki tekee jotain onlyfanssia 

Ihan tilastollinen fakta että esim nyt jo jenkeissä on enemmän seksityöläisiä kuin opettajia. Naiset valitsivat huo raamisen kun vihdoin saivat luvan tehdä töitä.

of on ihan ok, huo***ttelu taas ei. Ja moni opettaja siellä voi ottaa vähän lisätienestiä, kun sellanen mahdollisuus on ja järjestelmä mitä on. Olisin enemmän huolestunut pojista ja miehistä, kun eivät saa juttu/seksiseuraa kuin maksamalla. ja kaikenmaailman andrewtatet opettaa naisvihaa ja kuristamista...

Vierailija
42/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä OnlyFansia tuijottavia ja siitä maksavia miehiä on sata kertaa enemmän kuin naisia, jotka sitä tuottaa! Mutta siitähän te miehet ette sano mitään! Teille sitä tehdään, koska te sitä katsotte. Ja vielä laitatte rahanne siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on avioliittoja ja avoliittoja sekä seurustelupareja. Joten ilmiselvästi ne miehet haluaa olla nykynaisen kanssa.

Neandertalilaisiakaan ei ole paljon tyrkyllä.

Vierailija
44/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen konservatiivinen, uskonnollinen ja luonnollinen. Valitettavasti olen myös miesten mielestä tylsä eivätkä he tunne kanssani "kipinää". Sinkkuna olen ollut vuosikausia.

Jos olet noilla spekseillä sinkku, syy ei ole tylsyydessä vaan olet läski ja ruma. Miehet ovat visuaalisia. 

Visuaalisia? Sano suoraan, miehet ovat pinnallisia. 

Vierailija
45/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä OnlyFansia tuijottavia ja siitä maksavia miehiä on sata kertaa enemmän kuin naisia, jotka sitä tuottaa! Mutta siitähän te miehet ette sano mitään! Teille sitä tehdään, koska te sitä katsotte. Ja vielä laitatte rahanne siihen.

Tyhjentävä pointti.😏

Vierailija
46/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on puhtaita pulmusia? 

Miehistä lienee riittävästi ketjuja palstalla. Voit mennä niihin puhumaan miehistä.

Vierailija
47/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi koko OnlyFanssia jos miehet eivät sitä kuola valuen tuijottaisi.

Vierailija
48/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvempi kyllä tekee mitään onlyfansiä ja harrastaa parinvaihtoa/polyamoriaa. Ihme käsityksiä iltalehtien repimistä otsikoista.

Erilleen kasvamista sen sijaan tekee jokainen, ja vie puolet miehen kasaamasta omaisuudesta mukanaan.

Tosi jännä, että toinen haluaa oman osuutensa yhteisestä omaisuudesta. Tee avioehto, jos olet mukamas niin varakas, että asiasta muodostuu ongelma. V ttu on jengi tyhmää nykyään.

Niin tuntuu olevan kun ei tajua että liiton aikana hankittu yhteinen omaisuus on usein vain nimellisesti yhteisesti hankittua. Idari. 

Jos talo on maksettu puoliksi, kyllä se molempien on. Parisuhteissa kulut maksetaan yleensä puoliksi. Ei täällä miehet naisia elätä. 

Vierailija
49/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ilmiöt toistuu kaikissa länsimaissa. Yhdysvalloissa 18-30 vuotiaat naiset ovat tällä hetkellä mielenterveyslääkityin kansanryhmä. Morgan Stanley teki tulevaisuuskatsauksen, jossa todettiin, että 2030 45% naisista (25-40v.) tulevat olemaan lapsettomia, sinkkuja uranaisia jotka omistavat lemmikin. Tämä katsaus ei siis ollut mikään sosiologinen kannanotto tai tutkimus, vaan yksi viime aikojen kattavimmista tulevien sijoitustrendien kartoituksista mitä on tehty.

Vierailija
50/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumat on menneisyyden tapahtumia, jotka jäävät pyörimään ja kummittelemaan jonkun päähän estäen tavallisen elämän. Tietynlainen ajatusvääristymä. Eihän ne periaatteessa ole kuin ajatuksia menneestä, jotka uhkaavat myös tulevaa.

Vierailija
51/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut niitä naisia haluaa, suomalaisista 35v miehistä 50% lapsettomia kun taas luku on 35% samanikäisillä naisilla. Naiset kierrättävät samoja miehiä.

Vierailija
52/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvempi kyllä tekee mitään onlyfansiä ja harrastaa parinvaihtoa/polyamoriaa. Ihme käsityksiä iltalehtien repimistä otsikoista.

Erilleen kasvamista sen sijaan tekee jokainen, ja vie puolet miehen kasaamasta omaisuudesta mukanaan.

Mistä ihmeestä löydätte nämä töissäkäymättömät tyhjätaskunaiset, joille ei omaisuutta kerry, kun useampi nainen kuin mies käy töissä?

Meinasitte että teidän "työssäkäynti" jatkuu, kun valtio on konkassa?

Vierailija
53/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut niitä naisia haluaa, suomalaisista 35v miehistä 50% lapsettomia kun taas luku on 35% samanikäisillä naisilla. Naiset kierrättävät samoja miehiä.

Lehteen ilmoitus, että siitän sukupuolitautitodistusta ja ravintolaillallista vastaan.

Sitten elelee vain nautiskellen kelagoldilla.

Vierailija
54/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä niin selkeä Iigori. Sanamuodotkin on suoraan venäjän kielestä. Vähän joudutte vielä luontevaa suomea opettelemaan. 

Vierailija
55/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ruokkiko itätrollia ihmiset oikeesti. 

Vierailija
56/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä pumpattuja saliäijiä tai muuten vaan raukkoja jotka huo-riin koskee

Pumpattuna saliäijänä mä en ymmärrä tuota nyt yhtään, me ollaan nimenomaan luotettavia ja rehtejä kun itsetunto on kondiksessa, taidat projisoida omaa käytöstäs nyt.

Vierailija
57/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole yhtään someprofiilia, oon normaalipainoinen, ihan söpö vaikken kaunis, en ramppaa baareissa enkä ole kertaakaan harrastanut yhden illan juttuja. Miestä ei löydy koska oon liian ujo ja nörtihkö, eikä mua edes huomata.

Vierailija
58/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen konservatiivinen, uskonnollinen ja luonnollinen. Valitettavasti olen myös miesten mielestä tylsä eivätkä he tunne kanssani "kipinää". Sinkkuna olen ollut vuosikausia.

Jos olet noilla spekseillä sinkku, syy ei ole tylsyydessä vaan olet läski ja ruma. Miehet ovat visuaalisia. 

Visuaalisia? Sano suoraan, miehet ovat pinnallisia. 

Niin on kyllä naisetkin, typerää tää erottelu yhteisten ongelmien kanssa.

Vierailija
59/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi koko OnlyFanssia jos miehet eivät sitä kuola valuen tuijottaisi.

Eikä huo ria  ellei miehet niitä käyttäisi koska ei saa ilmaiseksi keltään.

Vierailija
60/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen Ugandasta minihameisen nikkaritytön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän