Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies haluaa olla nykynaisen kanssa

Vierailija
22.04.2024 |

Jos nainen on lehtien mukaan Önlyfäns, tahi kimppakiva nainen, parinvaihtonainen tjms. Tai sitten miehen pitää olla sitä ja tätä. 

Minä kysyn, miksi kukaan järkevä mies ottaisi nykyistä suominaista, jotka haluavat kokea, tehdä lapsen ja tehdä omaa uraansa. Sitten jättää miehensä, koska siinä se ja tämä vika. Minä varoitan teitä veljet varokaa suominaisia. Luojan kiitos kohta viimeinenkin lapseni täyttää 18. Minä olen suomalainen, ja varoitan oman maani naisista.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehissä että naisissa on niitä, jotka haluavat kokea sitä ja tätä, perustaa perheen, tehdä uraa, ja jättävät puolisonsa tämän virheiden takia. Eikä pelkästään Suomessa. 

Älä masennu! Kyllä se oikea voi vielä tulla vastaan. 

terveiset keskeltä Saksaa

Vierailija
2/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä venäjälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on puhtaita pulmusia? 

Vierailija
4/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä pumpattuja saliäijiä tai muuten vaan raukkoja jotka huo-riin koskee

Vierailija
5/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppasen liian kankeaa suomen kieltä ollakseen uskottava.

Vierailija
6/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi kyllä tekee mitään onlyfansiä ja harrastaa parinvaihtoa/polyamoriaa. Ihme käsityksiä iltalehtien repimistä otsikoista.

Vierailija
7/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas suuri (lue: pieni) osa naisista on lehtien palstoilla noiden asioiden tiimoilta?

Vierailija
8/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sekä naisia että miehiä asuu ja elää myös Suomen rajojen ulkopuolella. Kannustan molempia osapuolia avartamaan horisontteja laajemmalle, saattaapi löytyä enemmän sitä mitä itse kukin haluaa.

Vierailija
9/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan samaa olen ihmetellyt ja säälien mietin poikieni tulevaisuutta jonkun wokeyöhöttäjäpirttihirmun armoilla. Ja pillereitä nämä hirmut kiskovat milloin mihinkin tunnetilaan ja kätevästi jonkun nepsy-diagnoosin avulla voivat perustella p*askaa käytöstään.

Millaisena sinä poikia/miehiä pidät? Jotenkin niin viattomina reppanoina? Vai saako vain poika/mies olla persläpi, koska on mies ja tyttö/nainen kiltti pyhäkoululainen? 

Vierailija
10/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä mieluummin olisi 1800 luvun naisen kanssa, mutta se on valitettavan haastavaa. Nykynaisiin on tyydyttävä. 🤣

Vierailija
11/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani alle 30-vuotiaat naiset popsivat mt-lääkkeitä.

Vierailija
12/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä venäjälle!

Kumpi on kumpi? Luuletko oikeasti että vauvapalsta on täynnä Venäjän värväämiä vai koetko itselläsi olevan mission yhdistää suomen kansa? No voihan sillä saada ajan kulumaan. Jotain sulla taitaa olla hullusti kun täällä roikut aina.

Vierailija
13/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä pumpattuja saliäijiä tai muuten vaan raukkoja jotka huo-riin koskee

Vähän laimee manipulointiyritys. Keksi jotain tuoreempaa.

Vierailija
14/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani alle 30-vuotiaat naiset popsivat mt-lääkkeitä.

Oot ollut koko aikuisikäsi suljetulla osastolla?

Vierailija
15/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin talvella ihanaan naiseen, itseäni paljon nuorempaan, kauniiseen yksinhuoltajaan. Tai no joka toinen viikonloppu on lapsivapaa. Plussaa oli heti se ettei puhelin ollut kädessä koko ajan, ei oikeastaan koskaan eikä hän ole edes missään somessa, mitä niitä nyt onkaan. Ihan perusheteroita tunnutaan olevan, perusarvot suunnilleen samat jne. 

Niin siis lasteni äidissä ehkä oli noita mainitsemiasi vikoja, en tiedä kun hän häipyi pienten lastemme kanssa aikanaan. Onhan se kuitenkin joku löydettävä jos perhettä haluaa perustaa ja kait naiset yleensä ottaen ovat ihan ok. Itse en tosiaan ottaisi mitään kännykkä- tai someriippuvaista kumppania. Edellinen ehdokas oli sellainen. 

Vierailija
16/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä saa olla jos luulee että lehtien klikkiotsikot ovat joku läpileikkaus enemmistöstä. (Ei ole)

Vierailija
17/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali haisee, ja aloittaja.

Vierailija
18/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi mies haluaa olla suomalaisen naisen kanssa kuin suomalainen nainen yhtään kenenkään miehen kanssa.

Sori siitä.

Vierailija
19/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, woke, bi ja haluis kimppakivaa ihan unelma! Vielä vela, vegaani ja joogaa...uuh ihanaa parasta ikinä!!!

Vierailija
20/138 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen konservatiivinen, uskonnollinen ja luonnollinen. Valitettavasti olen myös miesten mielestä tylsä eivätkä he tunne kanssani "kipinää". Sinkkuna olen ollut vuosikausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä