Satonen lihonut 20 kiloo
Lihottaako työehtojen leikkaukset vai wiinerit...
Kommentit (66)
Suomalaiset ovat läskikasajuoppoluusereita
Vierailija kirjoitti:
Emme ole.
Epämiellyttävä otus. Mitähän sexuaalista suuntaa? Veikkaan per v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinällään mielenkiintoista, että nimenomaan Satonen on amerikkalaismielisyyttään leikkaamassa hyvinvointivaltion 4 määritelmän mukaisia ominaisuuksia, vaikka todennäköisimmin itse tulee palveluja tarvitsemaan. Yksityinen sektori ei edes halua ottaa vastaan sellaista sosiaalivakuuttamisen vastuuta, mitä julkinen hallinto voi ylläpitää veronkanto-oikeuden ja pakotettavuuden vuoksi.
Satonen kannattaa hyvinvointiyhteiskuntaa, ei hyvinvointivaltiota. Hän havahtui hyvinvoinnin rahoituksen turvaamisen tärkeyteen juurikin ollessaan itse terveyspalvelujen asiaakkaana, ja päätti kirjoittaa aiheesta kirjan.
Suurinosa hyvinvointivaltion asemaan on perusteltua, koska yksityinen sektori ei edes ole halukas ottamaan riskiä hyvinvointiyhteiskunnan rahoittamisessa. Tulonsiirroilla on siten ihan perusteltu asema, mikä on valtion verotuksen etuja.
Kunnille ja Tehylle vastuun siirtäminen näkyy jo tällä hetkellä erilaisina YT kierteitä.
Yksityiset vakuutusratkaisut vaativat taas pääosin lakisääteistä lainsäädäntöä, että rahoitus saa riittävän suuren määrän maksajia kattamaan vahinkotapahtuman (kollektiivisuus).
Näin aiheessa.
Satonen sai elämänsä voimakkaimman orkun kun orjalaki eteni eduskunnassa. Se oli lähes yhtä hyvä kuin kampaviinereiden antama mielihyvä.
Vierailija kirjoitti:
Satonen on komea.
Salskea kaveri! Punikkien pahin painajainen :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki demarit ei ole kaikki suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Satonen sai elämänsä voimakkaimman orkun kun orjalaki eteni eduskunnassa. Se oli lähes yhtä hyvä kuin kampaviinereiden antama mielihyvä.
Aaahh 🥵🥵 tuon olisin halunnut nähdä ja tuntea.
Satonen on peak male perfomer. Hänen painonsa kasvaa samassa suhteessa varallisuuden kanssa.
Mä en muista mihin mä jätin pyöräni :(
Satos-Arto pelastaa maamme työmarkkinat.