Satonen lihonut 20 kiloo
Lihottaako työehtojen leikkaukset vai wiinerit...
Kommentit (66)
Hän on se Pirkanmaan mies, joka ostaa äänensä puleilta tarjoamalla toreilla lohisoppaa.
Vierailija kirjoitti:
Satonen, Sastamalan lahja naisille.
🙉🙉🙈🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Tahdon imeä Arton paksua ja sykkivää 😋
Ai sitä läskien alla olevaa nysää?
Ovatko vihreiden naispoliitikot turvonneet samasta syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sitä läskien alla olevaa nysää?
Luulen, että Satosella on yllättävän pitkä 🥚
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sykkii. Siksi kokee tarpeelliseksi kurjistaa mahdollisimman monen köyhemmän ihmisen elämää. Kostoksi.
Tuo "sydän on oikealla" kuvaa jotenkin täydellisesti miten epäihmisiä nuo kokkareet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto tykkää pojista
Niin minäkin tykkään lapsista, pojista ja tytöistä. Kukapa ei. Artolla ei kuitenkaan ole omia lapsia.
Ei pysty? Vai tykkääkö Euroviisuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aahh tuon kun saisi kokea
No älä! Ihan meinaa pöksyt kostua 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto tykkää pojista
Niin minäkin tykkään lapsista, pojista ja tytöistä. Kukapa ei. Artolla ei kuitenkaan ole omia lapsia.
Ei pysty? Vai tykkääkö Euroviisuista?
Satonen on naimaton.
On muutkin keski-iässä. Osa hoikentuu ja osa ei. Elämä jatkuu. Tuskin silti näyttäisi kukaan 20 vuotiaalta vaikka olisi miten hoikka.
Sinällään mielenkiintoista, että nimenomaan Satonen on amerikkalaismielisyyttään leikkaamassa hyvinvointivaltion 4 määritelmän mukaisia ominaisuuksia, vaikka todennäköisimmin itse tulee palveluja tarvitsemaan. Yksityinen sektori ei edes halua ottaa vastaan sellaista sosiaalivakuuttamisen vastuuta, mitä julkinen hallinto voi ylläpitää veronkanto-oikeuden ja pakotettavuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään mielenkiintoista, että nimenomaan Satonen on amerikkalaismielisyyttään leikkaamassa hyvinvointivaltion 4 määritelmän mukaisia ominaisuuksia, vaikka todennäköisimmin itse tulee palveluja tarvitsemaan. Yksityinen sektori ei edes halua ottaa vastaan sellaista sosiaalivakuuttamisen vastuuta, mitä julkinen hallinto voi ylläpitää veronkanto-oikeuden ja pakotettavuuden vuoksi.
Satonen kannattaa hyvinvointiyhteiskuntaa, ei hyvinvointivaltiota. Hän havahtui hyvinvoinnin rahoituksen turvaamisen tärkeyteen juurikin ollessaan itse terveyspalvelujen asiaakkaana, ja päätti kirjoittaa aiheesta kirjan.
Satonen, Sastamalan lahja naisille.