Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on nuorena pannut itseä vanhempaa? Kerro kokemuksestasi.

Vierailija
22.04.2024 |

Haaveilin aina että muodokas historian opettajani olisi vienyt minut tunnin päätyttyä ruokatauolla liikuntasalin näyttämölle verhojen taakse, ja ratsastanut isolla pyllyllään minua minua siellä, mutta ikävä kyllä haaveeksi jäi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon pannut nuorena (35v) vanhempaa naista (50v)

m47

Vierailija
2/23 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttiaikana usein kaverin tätiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nuori mies on pannut minua. Rakastan seksiä nuorten miesten kanssa, olen itse 52v nainen. Ihana olla jollekkin se ensimmäinen.

Vierailija
4/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaskevään jälkeen muutin isompaan kaupunkiin opiskelemaan. Kohtasin baarissa sattumalta aikaisemmin eronneen lapsuudenkaverini neliviitosen isän. Suutelimme juttelun lomassa, mies oli kovin aloitteellinen ja yritti puhua minua hotelliinsa. Hän kävi jo muutaman kerran lyhyesti päälläni hämyisessä nurkkapöydässä. Pidin hänestä, mutta olin empivä kaikesta johtuen. Lopulta suostuin ja lähdimme mies kiinni minussa koko ajan. En ole kokenut kiihkeämpää seksiä. Ikäeromme kyllä kiihotti molempia.

Vierailija
5/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kokea sen ilon

Oli ammattiyhdistyksen matka kylpylään

ja siellä sitten tutustuin ihanaan 55v naiseen ja päädyttiin viettämään ikimuistoinen yö

Silloin olin 27v

mutta vieläkin muistan sitä yötä lämmöllä ja tunteella

se oli ensikokemus estottomasta seksistä, KIITOS

Vierailija
6/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole katsonut ikää, kun olen hakenut seuraa! Yleensä olen ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista! Silloin kaikki on niin paljon helpompaa, kun kaveri tietää mitä oikeasti tahtoo, eikä aika kulu turhaan säätämiseen!

Vierailija
7/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin 19-vuotiaana lomalla armeijasta Mustikkamaan juhannusfestareilta iskettyä noin 40-vuotiasta uranaista. Nainen oli selvinpäin ja autolla siellä. Itse olin kovassa kännissä. Loppuillasta lähdettiin autolla naisen asunnolle. Naisen makuuhuoneen katossa oli peilejä.

Vierailija
8/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana nuorena miehenä noin 45-vuotiasta entistä naapurin naista Ruis Rockin jatkoilla.  Täysin hänen aloitteesta ja hänen viemään.  Jäi Sunnuntai lippu käyttämättä. 

Vierailija
9/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo oli 80.v,minä olin 17 v.,muistan sen kyllä kun huomisenpäivän, teki gutaa.

Vierailija
10/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo maalaisnörtti, ja vasta armeijan jälkeen minulla oli ensimmäinen tyttökokemus sängyssä, romanttista rakastelua. Parin vuoden päästä kesätyöpaikassa kymmenisen vuotta minua vanhempi naimisissa oleva naispuolinen työkaveri, kahden kouluikään tulleen lapsen äiti, vietteli minut, oli seikkailun ja vaihtelun tarpeessa. Oli työn ja tuskan takana löytää aika ja paikka yhdynnälle, mutta kylläpä se sitten olikin sitä herkempää ja herkullisempaa. Sen kokemuksen myötä ymmärsin mitä on naiminen, naisen ja sen myötä omakin himo. Yhä vielä tunnen kiitollisuutta, vaikka syyllisyyttäkin ilmassa oli. Nainen tunnusti miehensä taas kyllä arvaavan, että hänen täytyi saada vierasta. Mies sen kuulemma hyväksyi, mutta ei ilahtunut, vaan kärsi.

Vierailija
11/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ALFA Sigmaballs on nussinut yli viiskymppisenä 18-vuotiaita bätängejä muijia! :D Ja tämänkin videon soijapoika siitä kateellisena häiriintyy. :D

Vierailija
12/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 v. nainen, sopusutainen ja sievä. Naimisissa. Mieheni luvalla nuoria kolmansia pyöriä paljon.

Vierailija
13/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Olen kertonut tuosta tapauksesta tuolla

Numerolla 22.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3888951/kuinka-ja-kenelle-menetit-neits…

Vierailija
14/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina 90-luvun vaihteen molemmin puolin, jolloin olin 20+, haaviin tarttui monta keski-ikäistä naista Kimmelin yökerhosta. Ei minulla mitään kirjanpitoa heidän iästään ole, mutta ikähaarukka neljänkympin molemmin puolin, joka tapauksessa itseäni tuplasti vanhempia. Pelin henki oli molemmin puolin selvä: yhden yön juttu kummankin iloksi ilman parisuhdekuvioita. Muutamaa naisista tapasin useammankin kerran, mutta sovitusti vain seksin merkeissä. Mukavat muistot siitä jäi ja runsaasti arvokasta kokemusta nuorelle miehelle. Minulla oli jo tuolloin ja on ollut vielä viime vuosinakin taipumusta tuntea vetoa itseäni vanhempiin naisiin. 2000-luvulla minulla on ollut useita vuosia jatkunut fuck buddy -suhde itseäni 6 vuotta vanhemman naisen kanssa. Kun oma ikä alkaa jo viitosella, ei juuri tuota isompi ikäero enää tule kysymykseen.

Vierailija
15/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 24 niin vakipanoni oli musta tukkainen 50 vuotias laiha nainen.

nyt olen 45 ja seksisuhde 62 vuotiaan panatukan kanssa, tosin sitä luulisi 40 vuotiaaksi.

Kunnon kyytiä joka päivä

Vierailija
16/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21v, sain naapurissa asuvaa leskirouvaa jo oli 70, kun oli tekemässä remonttia hänen juhlia varten. Suhde jatkui 2vuotta kunnes muutin pois kaupungista.

Vierailija
17/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin reilu parikymppisenä naista, joka tuplasti ikäiseni. Elämäni parasta seksiä. Tyhmyyttäni pilasin koko  jutun, jota kesti toista vuotta.

Vierailija
18/23 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana tuli pantua kännistä n. 50v naista kaverin kanssa kotkan meripäivillä. 

Vierailija
19/23 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 30-vuotiaana 42-vuotiasta naista. Oli niin puutteessa että se oikein uteli multa.

Vierailija
20/23 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotiaana eksyin baari-illan jälkeen yhden noin 55 vuotiaan naisen mukaan. Oli kyllä yksi kiihkeimmistä öistä,mutta aamulla kun heräsin melko lihavan, meikit sotkussa ja tukka pystyssä olevan naisen vierestä iski morkkis ja tuli kiire lähtö. Myöhemmin kyllä vähän oma hosumiseni kadutti, nuorella miehellä kun puute oli kokolailla jatkuvaa tuolla olisi pitänyt käydä vähän toistekin, ei olisi tarvinnut sitoutua mihinkään, ei viedä elokuviin eikä kantaa kukkasia ja saanti olisi ollut saletti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi