Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on nuorena pannut itseä vanhempaa? Kerro kokemuksestasi.

Vierailija
22.04.2024 |

Haaveilin aina että muodokas historian opettajani olisi vienyt minut tunnin päätyttyä ruokatauolla liikuntasalin näyttämölle verhojen taakse, ja ratsastanut isolla pyllyllään minua minua siellä, mutta ikävä kyllä haaveeksi jäi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-18v kun kännissä eräs päälle 30v jätkä suostui ehdotteluihini. En sen ikäisenä välittänyt että oli varattu. Mies tuntui silloin vanhalta ja se oli kiihottavaa. Haaveilin aina että olisin saanut joltain 50v ukolta. En uskaltanut kellekkään ehdottaa. Nyt itse yli 30vuotias ja 50v ei tunnu enää tarpeeksi vanhalta ja sitä vanhemmat ehkä liian vanhoilta. Sinne meni siis ne haaveet. No ainakin on yksi jännä kokemus.

Ehkä jos olisi yli 50v vähän lihava ja pieni munainen, kiihottaisi edelleen. Entiedä miksi tällainen fetissi on mutta ehkä jotenkin se miehen häpeä/avuttomuus siinä kiihottaa en tiedä. 😃

Vierailija
22/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina haaveillut vanhemmista naisista ihan ala-asteesta asti. 16v oli saman ikäinen tyttöystävä. Hengattiin usein kaverin isosiskon luona joka oli "jo" 28v. Siellä sai juoda ja polttaa eikä kaverin siskoa haitannut. Aloin sitten viestittelemään tämän isosiskon kanssa ja sovittiin, että tavataan salaan ihan kahdestaan. Lintsasin koulusta ja menin naisen luo. Oven avatessaan naisella oli kireät leggingsit ja paljastava toppi. Naisen iso perse näytti upealta ja tisseissäkään ei ollut valittamista. Oma tyttöystävä oli langan laiha ja olin aina pitänyt muodokkaista naisista joten kalu nousi pystyyn lähes heti. Istuttiin sohvalle vierekkäin ja ei kauaa niin oli täys touhu päällä. Seksin jälkeen oli pieni morkkis kun olin pettänyt tyttöystäväni, mutta tuli silti hommailtua muutaman kuukauden ajan vielä monet kerrat. Sen jälkeen ei nähty muutamaan vuoteen kunnes parikymppisenä nähtiin baarissa. Olin jo eronnut tyttöystäväni ja nainen oli vain entistä kuumempi. Pantiin vielä kerran sinä yönä ja sen jälkeen ei olla tavattu. Olis vielä toinenkin tarina inttilomilta oikeasti vanhemman naisen kanssa kirjotan sen myöhemmin jos jaksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 21v, sain naapurissa asuvaa leskirouvaa jo oli 70, kun oli tekemässä remonttia hänen juhlia varten. Suhde jatkui 2vuotta kunnes muutin pois kaupungista.

Oho 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi