Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
21/572 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana sellaiselle 38 vuotiaalle lihavalle miehelle

Vierailija
22/572 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sovittu kavereitten kanssa, että tulevat hakemaan mut kyytiin ja lähdettäisiin ajelemaan kaupunkiin.

Kun tulivat hakemaan, niin autosta hyppäsi ulos noin 30-40 vuotias nainen joka oli suivaantuneen näköinen ja sanoi, että noitten kyytiin en enää mene kun puhuvat törkeästi hänelle.

Nainen kysyi saako hän tulla mun luokse. Mulla ei ollut sitä mitään vastaan, joten meille mentiin.

Kun mentiin mun huoneeseen (oli ilta) niin hän alkoi riisuuntumaan (tässä vaiheessa isäpuoli aukaisi huoneen oven mutta ei sanonut mitään ja laittoi oven kiinni)

Kun oltiin molemmat riisuttu ja oltiin alasti niin mentiin sänkyyn.

Olin täysin kokematon enkä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä,

Hän tiesi. Otti suorosta kiinni ja alkoi tehdä edestakaisia liikkeitä.

Kun aika oli kysta, nousin hänen päälle ja samalla hän ohjasi kädellä kalun oikeaan osoitteeseen.

Ja siinä aikamme oltiin, niin silloin laukesin mutta kalu luiskahti ulos kriittisellä hetkellä joten lemmennesteet suihkusi ulkopuolelle.

Ei siinä jääty enempää ihmettelemään vaan hän jatkoi käsi hommia muutaman sekunnin (ei lurpsahtanut välillä) ja rakastelu jatkui loppuun asti.

Vierekkäin nukuttiin yö.

Hän nukkui mutta minä en, vaan ihmettelin tapahtunutta ja oli hyvä olla.

Aamulla erottiin ja antoi lähtö suukon.

Näin menetin poikuuteni täysin yllättäen tuntemattomalle naiselle joka oli mua paljon vanhempi.

En muista vuotta enkä minkä ikänen silloin olin mutta teini kuitenkin.

Tämä ensimmäinen rakastelu kertani on jäänyt muistiin suloisempana rakasteluna ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/572 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko suikkari poikuuden menetykseksi?

Ei lasketa. Kyllä vähintään ykköspesälle pitää päästä etenemään.

Vierailija
24/572 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14-vuotiaana metsässä puolukanvarpujen seassa saman ikäiselle pojalle. Seurusteltiin silloin pari kuukautta.

Irtosko kuti

Vierailija
25/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
26/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkea kokemus.

Juuri aikuistuneena ajauduin lähibaarista noin 25-vuotiaan naisen mukaan.

En tietenkään osannut mitään, enkä kyllä saanut koko hommasta mitään. Yritin kyllä. Ei puhettakaan että tuleminen olisi ollut lähellä, oli työ ja tuska, että sain edes erektion. Noh, kukaan voi olla seppä syntyessään.

Kiitokset kuitenkin tälle naiselle kun vapautti mut poikuuden häpeästä.

Vierailija
27/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni, hänen sängyssään. Oli miellyttävä kokonaisuutena, itse yhdyntä ei tuntunut pahalta mutta ei erityisen hyvältäkään.

Vierailija
28/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 14, ja silloisen poikaystävän, jonka kanssa olin seurustellut jo lähes puoli vuotta. Ihan mukava kokemus, vaikka alkuun vähän sattuikin. Sen jälkeen usein lintsasimme koulusta ja menimme jomman kumman kotiin puuhastelemaan, sillä emme saaneet yöpyä toistemme luona.

Vierailija
29/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään koska koko käsite on naurettava! En menettänyt yhtään mitään kun harrastin ekan kerran seksiä 19-vuotiaana vaan sain uuden kokemuksen. En ole koskaan kokenut olevani mikään neitsyt joten en voinut sellaista statusta menettää.

Eka kumppani oli ihme pilvenpolttelija taidekoulussa. Ei se juttu pitkään kestänyt.

Vierailija
30/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiaana. Paikallinen salibandyjoukkue.

Homoseksiä?

Ja mitä väliä? Tasan yhtä arvokas kokemus kuitenkin!

Vierailija
31/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sovittu kavereitten kanssa, että tulevat hakemaan mut kyytiin ja lähdettäisiin ajelemaan kaupunkiin.

Kun tulivat hakemaan, niin autosta hyppäsi ulos noin 30-40 vuotias nainen joka oli suivaantuneen näköinen ja sanoi, että noitten kyytiin en enää mene kun puhuvat törkeästi hänelle.

Nainen kysyi saako hän tulla mun luokse. Mulla ei ollut sitä mitään vastaan, joten meille mentiin.

Kun mentiin mun huoneeseen (oli ilta) niin hän alkoi riisuuntumaan (tässä vaiheessa isäpuoli aukaisi huoneen oven mutta ei sanonut mitään ja laittoi oven kiinni)

Kun oltiin molemmat riisuttu ja oltiin alasti niin mentiin sänkyyn.

Olin täysin kokematon enkä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä,

Hän tiesi. Otti suorosta kiinni ja alkoi tehdä edestakaisia liikkeitä.

Kun aika oli kysta, nousin hänen päälle ja samalla hän ohjasi kädellä kalun oikeaan osoitteeseen.

Ja siinä aikamme oltiin, niin silloin laukesin mutta kalu luiskahti ulos kriittisellä hetkellä joten lemmennesteet suihkusi ulkopuolelle.

Ei siinä jääty enempää ihmettelemään vaan hän jatkoi käsi hommia muutaman sekunnin (ei lurpsahtanut välillä) ja rakastelu jatkui loppuun asti.

Vierekkäin nukuttiin yö.

Hän nukkui mutta minä en, vaan ihmettelin tapahtunutta ja oli hyvä olla.

Aamulla erottiin ja antoi lähtö suukon.

Näin menetin poikuuteni täysin yllättäen tuntemattomalle naiselle joka oli mua paljon vanhempi.

En muista vuotta enkä minkä ikänen silloin olin mutta teini kuitenkin.

Tämä ensimmäinen rakastelu kertani on jäänyt muistiin suloisempana rakasteluna ikinä.

Aika erikoinen juttu. Jos alaikäisen(?) tytön luokse tulisi tuntematon 30-40v mies kotiin(!) ja suit sait riisuituisi ja alkaisi sormettamaan tyttöä ja vielä sen joku talossa oleva aikuinen näkisi, olisi saattanut tulla sanomista.

Vierailija
32/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana yhdelle naiselle jonka kanssa olin aiemminkin jo jutellut baarissa kaiken maailman asioista. Sain jossain vaiheessa tietää että asun hänen kotimatkansa varrella joten kerran sitten ehdotin että kävellään yhtä matkaa ja sain päähäni että pyydänpä sen vielä kaljalle himaan, jos vihdoin lykästäisi. Tapailtiin suunnilleen kuukausi mutta ei homma oikein toiminut henkisellä tasolla, pääosin seksiä eikä muuta.

Vierailija
33/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana, vuotta nuoremmalle tytölle. Oli hyvä kokemus, ei seurusteltu silloin, eikä sen jälkeen. Ollaan edelleenkin kavereita 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
34/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni Bemarin pakoputkelle Amis aikoina. Pildeä sain vasta myöhemmin. T. Kari 30v

Vierailija
35/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko suikkari poikuuden menetykseksi?

Ei lasketa. Kyllä vähintään ykköspesälle pitää päästä etenemään.

Kai nyt kakkonen kuitenkin lasketaan?

Vierailija
36/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana 30 v naiselle. oli miellyttävä kokemus.

Vierailija
37/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri täyttänyt 14, ja silloisen poikaystävän, jonka kanssa olin seurustellut jo lähes puoli vuotta. Ihan mukava kokemus, vaikka alkuun vähän sattuikin. Sen jälkeen usein lintsasimme koulusta ja menimme jomman kumman kotiin puuhastelemaan, sillä emme saaneet yöpyä toistemme luona.

Minkälainen vajacki seurustelee 14-vuotiaana 😂🤣

Vierailija
38/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiselle aviomiehelleni hieman ennen häitä, ja hän minulle, ja oli aivan ihana kokemus <3

Vierailija
39/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihania tarinoita teiltä.

Lisää kivoja tarinoita, olkaa hyvä.

Ap.

Vierailija
40/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vosuvuokolle 👹