Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei kosi?

Vierailija
22.04.2024 |

Olemme olleet yhdessä kohta 15 vuotta, on yhteinen lapsi ja talolaina mutta mies lykkää naimisiinmenoa. Eka halusi valmistua ensin, sitten saada työn, sitten vakituisen työn jne mutta ei vieläkään. Siis, voin minä näinkin elää mutta mies kyllä tietää että minä haluaisin naimisiin. Kuitenkin on muuten sitoutunut niin tuskin kyse on mistään sitoutumiskammosta. 

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etsii nuorempaa ja kauniimpaa naista.

Vierailija
2/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt haluaako mies naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on karkausvuosi , senkun kosit itse . 

Vierailija
4/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on karkausvuosi , senkun kosit itse . 

Karkauspäivänä kositaan ja se meni jo.

Vierailija
5/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tähän joku tulee taas viisastelemaan, miten mies sai avioliiton edut ilman sitoutumista eikä sillä ole enää mitään syytä kosia ja mennä naimisiin. 

Mutta sitten kun itse joissain ketjuissa olen kertonut että en suostu muuttamaan yhteen ennen kihlausta, saan siitä aina hirveää älämölöä miten olen täysin kohtuuton. 

Eli jos annat miehelle vaimopalvelut ilman sormusta, et tule ikinä kosituksi. Mutta jos et anna niin olet harhainen, vaativa, kohtuuton etkä sen takia tule kosituksi :D

Nainen tekee aina väärin ja kaikki miehen saamattomuus on naisen syytä.

Vierailija
6/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä miehellä mitään voitettavaa avioitumisessa? Tulee kalliit juhlat ja joutuu olemaan huomion keskipisteenä. Pitää ostaa sormus ja opetella tanssimaan. Lisäksi taloudelliset kytkökset välillänne monimutkaistuvat.

Vierailija
7/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tähän joku tulee taas viisastelemaan, miten mies sai avioliiton edut ilman sitoutumista eikä sillä ole enää mitään syytä kosia ja mennä naimisiin. 

Mutta sitten kun itse joissain ketjuissa olen kertonut että en suostu muuttamaan yhteen ennen kihlausta, saan siitä aina hirveää älämölöä miten olen täysin kohtuuton. 

Eli jos annat miehelle vaimopalvelut ilman sormusta, et tule ikinä kosituksi. Mutta jos et anna niin olet harhainen, vaativa, kohtuuton etkä sen takia tule kosituksi :D

Nainen tekee aina väärin ja kaikki miehen saamattomuus on naisen syytä.

Vaimopalvelut. :D

On vähän eri asia muuttaa yhteen tunnustelemaan yhteiselon toimivuutta ennen sitä loppuelämän valaa, mutta aapee on kyllä munannut homman ottamalla talolainan ja tekemällä lapsia. Jos siis naimisiinmeno on hänelle tärkeää.

Vierailija
8/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en suostu ostaa taloa ilman avioliittoa.

Eikä mies tule ikuisesti haluamaan olla vuokralla.

Vierailija
9/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun palstalaisen mielestä jossain toisessa ketjussa AVIOLIITTO on paras tapa tappaa koko homma. Jos näin on niin ihan sama.

Tietysti olisi kiva olla paperilla jonkun oikea aviovaimo jonkun epämääräisen rakastajatar-kodinhoitajaroolien sijasta. 

Vierailija
10/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmeno on miehelle pelkästään rahanmenoa : sormukset, juhlat, vaatteet, avioehto ja hetken kuluttua avioliiton purku kustannuksineen.

Vierailija
11/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä miehellä mitään voitettavaa avioitumisessa? Tulee kalliit juhlat ja joutuu olemaan huomion keskipisteenä. Pitää ostaa sormus ja opetella tanssimaan. Lisäksi taloudelliset kytkökset välillänne monimutkaistuvat.

Minulle kelpaisi maistraattikin. En kuitenkaan halua painostaa miestä.

En jaksa uskoa että olisi ottanut lainan ja tehnyt lapsen jos edelleen etsisi muuta seuraa. 

Vierailija
12/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui käyttää sanaa ROUVA... vasta avioliitosta naisesta tulee oikea rouva... ennen sitä on ties mitä lie... naitu naimaton... lapsellinen... 

KAMALAA!

Vierailija
13/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meno on yks junttimiesten puuha.

Vierailija
14/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmeno on miehelle pelkästään rahanmenoa : sormukset, juhlat, vaatteet, avioehto ja hetken kuluttua avioliiton purku kustannuksineen.

Sama setti se on naisellekin.

Vierailija
15/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen voi kosia?

Vierailija
16/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on kaiketi äärimmäisen mukavuudenhaluinen ja todennäköisesti pelkää häähässäkän karkaavan lapasesta:(

Vierailija
17/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meneminen ei ole yhtäkuin kallis hääjuhla, huomiona vain. 

Vierailija
18/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hulluutta ja rahan tuhlausta koko sirkus. Ei se kannata, mutta se on romantisoitu prinsessatarina, johon uskomme.

Vierailija
19/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voi kosia?

Tietenkin voi mutta mies ei ole tähän mennessä halunnut naimisiin niin turhaa se kosimiseni olisi. Vaikka minun aloitteesta kyllä muutettiin yhteen ja tehtiin lapsi. 

Vierailija
20/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hulluutta ja rahan tuhlausta koko sirkus. Ei se kannata, mutta se on romantisoitu prinsessatarina, johon uskomme.

Kuka uskoo ja kuka ei.