Jos sairastun elämäni aikana syöpään kieltäydyn kaikista hoidoista
Saadessa syövän en ota minkäänlaista hoitoa vastaan. Kieltäydyn kaikista hoidoista. Olen päälle 50 ja tiedän että elämä rajallinen. Elän mielummin vähän lyhyemmän ja mielekkään elämän kuin riuhtaisin jossain sairaalassa tai hoitokodissa letkuissa ja kipupumpun kanssa. Rankat syöpähoidot lisäksi jättävät jäljen kehoon.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 59-vuotias, olen aivan yksin ja elän tukien varassa. Minulla ei ole varaa käydä lääkärillä (en pysty kävelemään, eikä raha riitä taksiin), joten jos jokin vakava sairaus tulee ilmi, alkaa olla aika myöhäistä. En ryhdy esimerkiksi hoitamaan kivuliaita leikkaushaavoja ja vastaavaa näissä oloissa. Kun on aika lähteä, minä lähden vastaanpanematta.
Minulle on tehty hätä sektio ei ollut kuin yhden päivän kipeä ja ei sitä haavaa pitänyt hoitaa, tikit suli itsestään ajan kanssa. En ymmärrä mistä ihmiset keksii että leikkaus haava olisi jotenkin älyttömän kipeä ja vaatisi erillistä hoitoa. On tehty leikkaus myös tähystämällä, kolme reikää ja kaikissa yksi tikki, ei tuntunut missään. Mutta toki voi aina uhriutua.
Tuossa ei tarkoitettukaan pikkuruisia ja helppoja haavoja, vaan kivuliaita haavoja. Ulottuiko jokin sinun tähystysrei'istäsi siihen aivolohkoon, jossa lukutaito sijaitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 59-vuotias, olen aivan yksin ja elän tukien varassa. Minulla ei ole varaa käydä lääkärillä (en pysty kävelemään, eikä raha riitä taksiin), joten jos jokin vakava sairaus tulee ilmi, alkaa olla aika myöhäistä. En ryhdy esimerkiksi hoitamaan kivuliaita leikkaushaavoja ja vastaavaa näissä oloissa. Kun on aika lähteä, minä lähden vastaanpanematta.
Minulle on tehty hätä sektio ei ollut kuin yhden päivän kipeä ja ei sitä haavaa pitänyt hoitaa, tikit suli itsestään ajan kanssa. En ymmärrä mistä ihmiset keksii että leikkaus haava olisi jotenkin älyttömän kipeä ja vaatisi erillistä hoitoa. On tehty leikkaus myös tähystämällä, kolme reikää ja kaikissa yksi tikki, ei tuntunut missään. Mutta toki voi aina uhriutua.
Toki toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut. Yli 20 vuotta on leikkauksesta ja haava puski märkää ja oli auki viikkoja. Näin tähtiä vähän väliä, kun sitä hoidettiin useita kertoja päivässä. Aiheuttaa kipuja tänäkin päivänä. Pahimpina päivinä ärtyy kaikista vaatteista. Välillä säpsähdän yöllä hereille kipupiikin takia. Välillä kiinnikkeet kiristävät niin, että en voi suoristaa itseäni useampaan päivään kunnolla, mikä taas vetää koko lihaksiston virheasentoon ja kipeyttää paikat. Sairaalasta lähtiessä luvattiin, että hoidetaan niin, että ei jää ongelmia, ja tämä on lopputulos.
Ei sinun tarvitse kieltäytyä hoidoista. Olet niin vanha ettei sulle enää mitään hoitoja edes tarjota. Hallituksen leikkuri iskee - oikeastaan on iskenyt jo kauan sitten soteuudistuksen muodossa.
Syöpä on suht kettumainen sairaus, mutta loppupeleissä harva joutuu sairaalassa pitkiä aikoja olemaan ja letkuissa.
Kaveri oli kaikkiaan rintasyöpäläisenä viitisen vuorokautta. Siinä oli ensin rintojen ja kudosten poistoa. Pari päivää ja seuraavan kerran laitettiin impalantit pari vuorokautta otti.
Still live end kicking.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta hoidosta voi sanoa kieltäytyvänsä siinä vaiheessa, kun ei ole sairas eikä etenkään kipuja. Todellisuus selviää vasta kun tilanne on päällä.
Junarata ratkaisee monta ongelmaa
höpö höpö. Omat ongelmat ehkä vaikka joskus käy niinkin huono tuuri että jää henkiin ja täysin muiden armoille ja koko loppuelämäksi sänkyyn ja kaikenmaailmanletkuihin.
Elvytyskielto.
Ja tuossa on monta pikkuasemaa jossa tampereen juna menee 180km/h ohi
Ei kaikilta lähde edes taju junan alle jäädessä, eikä sillä elvytyskiellolla ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun sua tullaan auttamaan.
Tietysti elvytyskiellolla on väliä ja jos taju ei lähde kun juna törmää suhun 180km/h nopeudella niin olet aika kovis.
Sairaanhoitajat kannustamassa ihmisiä kidutettavaksi sairaalaan.
Miksi en ole yllättynyt
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmää, jotkut syövät saadaan hoidettua pelkällä leikkauksella, esimerkiksi eturauhassyöpä, joka ei ole levinnyt.
Sädehoidolla parani tuttavani eturauhassyöpä. Oli aika kavala, ei mitään oireita, vaan rutiini PSA labratesti paljasti hurjat lukemat. Ei kuitenkaan ollut levinnyt.
Ivermektiini tappaa syöpäsolut
Harvardin yliopistosta valmistunut tohtori Shantani sanoo, että ivermektiini tuhoaa elimistön syöpäsolut, mm. rinta-, eturauhas-, vatsa-, paksusuoli-, maksa-, keuhko-, munuais-, myeloidisyövät, leukemia ja muut syövät. Tähän asti sitä on käytetty yhdessä kemoterapian kanssa rintasyövän hoidossa. Ivermektiini tappaa syöpäsolut aiheuttaen apoptoosin tai luonnollisen solun kuoleman.
https://app.entresoft.com/v2/preview/cSY9AZDNJHjYYLHsDwm8?notrack=true
Apoptoosilla on tärkeä rooli mm. kudosten homeostaasissa, yksilönkehityksessä ja immuunijärjestelmän puolustussolujen kehityksessä. Apoptoositasapainon järkkyminen on yhdistetty useisiin sairauksiin kuten syöpään ja Alzheimerin tautiin.
Apoptoosissa solu kutistuu, menettää kontaktinsa toisiin soluihin, solu kalvo kuplii ja DNA pilkotaan apoptoosille tyypillisiin n. 200 emäsparin pituisiin pätkiin. Lopulta solun jäännökset jäävät kalvon ympäröimiin rakennelmiin, jotka viereiset solut tai makrofagit fagosytoivat.
Mitä sitten? Ketään ei kiinnosta, otatko hoitoja vai et. Paitsi että se on hieno homma, että et tuolta osin rasita th-järjestelmää ja aihauta kuluja!
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ole yllättynyt
Miksi he sinut sinne sairaalaan haluaisi? Eivät todellakaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ole yllättynyt
Miksi he sinut sinne sairaalaan haluaisi? Eivät todellakaan halua.
Jos menee sairaalaan, sille määrätään kipulääkkeitä.
Niitähän ei ole pakko antaa, edes kuolevalle. Voi ottaa omaan käyttöön tai myyntiin. Sehän riittää että ne viedään lääkevarastosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta hoidosta voi sanoa kieltäytyvänsä siinä vaiheessa, kun ei ole sairas eikä etenkään kipuja. Todellisuus selviää vasta kun tilanne on päällä.
Junarata ratkaisee monta ongelmaa
höpö höpö. Omat ongelmat ehkä vaikka joskus käy niinkin huono tuuri että jää henkiin ja täysin muiden armoille ja koko loppuelämäksi sänkyyn ja kaikenmaailmanletkuihin.
Elvytyskielto.
Ja tuossa on monta pikkuasemaa jossa tampereen juna menee 180km/h ohi
Ei kaikilta lähde edes taju junan alle jäädessä, eikä sillä elvytyskiellolla ole mitään merkitystä siinä vaih
Tarvitsee vain olla hieman väärässä paikassa, esimerkiksi epäröidä viime hetkellä, ja henki ei lähde. Junan edestä voi lentää kuin leppäkeihäs ja pysyä melko ehjänä.
Ei täällä persulandiassa kenenkään kannata elää yhtään ylimääräistä päivää.
Tuskin minäkään haluaisin hoitoja. Kipulääkkeitä korkeintaan.
On raskasta, kun joutuu elämään loppuelämänsä yksinäisenä ilman kumppania. Miksi siis pitkittää kärsimystä.
M44
Rankat syöpähoidot jättävät jäljen kehoon? Et halua jälkeä, mutta maatuminen kelpaa?
Oletko ihan hölmö? Ei se homma niin mene, että vain kivasti kuihdut pois kotosalla.
Joka tapauksessa menet jossain vaiheessa anelemaan apua lääkäriltä, vaikkapa kun syöpäkasvain estää ulostamisen, etkä enää kestä. Päädyt leikkaukseen kuitenkin, mutta siinä vaiheessa tauti on tietysti levinnyt.
Googlaapa esimerkiksi hoitamaton rintasyöpä. Mieti, että elät sellaisen kanssa pahimmillaan vuosia.
Kuolemaankin johtavaa syöpää sairastava tarvitsee oireisiinsa hoitoa ja toimenpiteitä. Ei sinulla ole siitä mitään pakotietä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan hölmö? Ei se homma niin mene, että vain kivasti kuihdut pois kotosalla.
Joka tapauksessa menet jossain vaiheessa anelemaan apua lääkäriltä, vaikkapa kun syöpäkasvain estää ulostamisen, etkä enää kestä. Päädyt leikkaukseen kuitenkin, mutta siinä vaiheessa tauti on tietysti levinnyt.
Googlaapa esimerkiksi hoitamaton rintasyöpä. Mieti, että elät sellaisen kanssa pahimmillaan vuosia.
Kuolemaankin johtavaa syöpää sairastava tarvitsee oireisiinsa hoitoa ja toimenpiteitä. Ei sinulla ole siitä mitään pakotietä.
Edelleen on runsaasti tapoja tappaa itsensä.
Junaraiteet, hyppy ruotsinlaivalta, putoaminen jostain riittävän korkealta, jäihin vajoaminen.
Joku nokkela saa vaikkapa sukulaislapselle henkivakuutusrahat kun se onnettomuus tapahtuu oikein.