Ootteko tekin ollu koko viikonlopun vaan sisällä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sään vuoksi sisällä tarvi olla? Meilläpäin on keksitty sellainen juttu kuin ulkovaatteet.
Sää on silti ankea, vaikka miten paljon laittais vaatetta.
Eilen kävin keikalla ja siinä vierähti ilta mukavasti, tänään sitten lepuutellut sisätiloissa. Huomenna sitten heti aamusta ulos hevostallille.
Mikä siellä ulkona on? Täällä lumi ainakin suli jo
Tuntikaupalla ulkona. Ei pelkkä makaaminen virkistä. Solut tarvitsevat happea ja nestepumppausta. Sitten maistuu ruoka ja kahvi.
Tänään pyjamapäivä.
Eilen kiertelin kirppiksiä ja kävin Ruokamessuilla.
En, olen ollut ulkona koiriemme kanssa.
En. Ulkoiltu on, parasta. Ja sitäpaitsi keli on ulkona 10 kertaa parempi mitä ikkunasta näyttää :) Lisäplussana päikkärit ulkoilun jälkeen maistuu parhaalta ikinä.
N32
Eilen ja tänään kävin bussilla kaupungissa kaupassa. Huomenna sit ehkä postilaatikolle.;) Nim. köyhä työtön.
Sisällä olen ollut.
Odotan kauhulla ja valmiiksi väsyneenä alkavaa työviikkoa, liian vähäisillä resursseilla, venyttäen työpäiviä, vuoroja yht'äkkiä vaihtaen, sisällä metelissä ollen, koska ei sinne pihalle viitsi laumaa raahata aivan koiranilmalla (ja yrittäen saada heidän vermeitään kuiviksi ennen iltapäivää, asia josta tulee säännöllisesti valitusta, kun kastuvat niin läpimäräksi kaikista varusteista huolimatta eikä ehdi kuivua ennen iltapäivä ulkoilua/kotiinlähtöä) jne.
🤮🤬😱😭
Olen ollut sisällä., perjantaina kävin ajoissa kaupassa ennen lumimyräkkää, nyt paistaa aurinko mutta ei huvita lähteä ulos.
Eilen aika paljon ulkoilin, kun kävellen olin liikenteessä ja kolmeen osoitteeseen matkasin.
Tänään taas kävellen liikenteessä. Ulkoilua luonnossa.
Kävin kävelyllä. Ihan siksi, et heräsin taas viideltä. Kotona ei oikein voi mitään touhuta siihen aikaan. Tuuli ei ollut yhtä kylmä, kuin eilen. 7 kilsaa tuli talsittua. Illalla ulos taas. Jälkikasvu on harrastamassa, ei jaksa istua kokoaikaa sisällä odottamassa.
Juu. Eilen tein ylitöitä kotoa käsin. En ole edes roskia vienyt ulos. Voi tulla vaikka raittiinilmanmyrkytys.
Olen normaalisti liikunnallinen ja aktiivinen, mutta tämä kylmyys ja pilvisyys veti mielialan täysin nollille. Olen vain maannut sängyssä. Todella harvinaista minulle.
Juu olen. Ostin olutta ja sitä olen juonut koska tylsää ja välillä olen pleikkaria pelannut. Aika kylmä ollut pari päivää, yleensä lähden aamulla siika ongelle mutta nyt on pakkasia ollut viikonloppuna.
Kävelin about 2h, aika vilpoista oli.
Mutta ihanan raikasta.
Vierailija kirjoitti:
Juu olen. Ostin olutta ja sitä olen juonut koska tylsää ja välillä olen pleikkaria pelannut. Aika kylmä ollut pari päivää, yleensä lähden aamulla siika ongelle mutta nyt on pakkasia ollut viikonloppuna.
Missä käyt siikaongella? Pitäisi saada tietää, paljonko järvien rannat on sulana.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Eilen tein ylitöitä kotoa käsin. En ole edes roskia vienyt ulos. Voi tulla vaikka raittiinilmanmyrkytys.
Todellakin myrkyllistä, kun mieli kohentuu. Kaupungissa sitten katsotaan paheksuvasti hymyilevää ihmistä.
Täällä sisä Suomessa on ihan hyvää säätä. Vein just pullot kauppaan kävellen.
Eilen väsyneenä sisällä. Tänään lenkillä. Lumikokkareita sai potkia kengänpohjista metrin välein.