Ootteko tekin ollu koko viikonlopun vaan sisällä?
Kommentit (76)
En, vaikka talvea inhoankin. Kävelen lähes joka päivä 1,5h säässä kuin säässä. Oikeissa vaatteissa kurjakin sää menettelee ja saan ulkoilusta hyvän olon.
Harmillista on kyllä se, että atoopikkona tämä pitkä kylmä jakso laittaa ihon koville. Sen vuoksi tekisi mieli jäädä sisälle.
En. Tulee tunkkainen olo sisällä oleilusta tällaiselle ulkoilmaihmiselle. Täällä sivukulmilla on aina jotain puuhaa kotona ulkona. En halua käydä kävelyllä, se on tylsää. Säätila ei ole ongelma juuri mihinkään.
Eilen kävin kaupassa ja pubissa päivällä, mutta muuten sisällä. Masentava keli.
Oikeastaan joo. Täällä etelä-pohjanmaalla ei kovin paljon lunta tullut ja eilen kävin tunnin lenkillä. Piti jopa laittaa takkaan valkea kun kylmän tuulen takia ilma vastasi -11 astetta. Ollut kyllä pirun pitkä talvi!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei viitsi keväthommia pihassa tehdä, kun kauttaallaan on 5-10cm lunta.
Oli pakko tehdä lumityöt,toivottavasti viimeisen kerran tänä talvena. Vai onko jo kevät.
Vierailija kirjoitti:
En. Ulkoiltu on, parasta. Ja sitäpaitsi keli on ulkona 10 kertaa parempi mitä ikkunasta näyttää :) Lisäplussana päikkärit ulkoilun jälkeen maistuu parhaalta ikinä.
N32
Tämä on muuten totta. Ikkunasta näkyy tasan se yksi lumikasa, mikä riittää saamaan plääh-tunteen. Ulkoillessa huomaakin, että hei tuolla on kukkia, linnut visertää ja valo taittuu kauniisti joissain paikoin.
Olen ottanut tavaksi myös sääkuvauksen. Etenkin näinä kurjina vuosina on "kiva" tilastoida itselleen, että miten se kevät menikään vaikka nyt vuonna -24. Sumua on ollut usein.
Vierailija kirjoitti:
En, kevätlintuja kävimme mieheni kanssa bongailemassa meren rannoilla.
Näimme västäräkin,punavarpusen ja meriharakan tällä kertaa.
Minä näin myös västäräkin. Lisäksi isokoskeloja, haapanan ja niitä perhanan valkoposkihanhia. Viime viikolla näin harmaahaikaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, niin poikki työviikosta.
Niin kummallista kuin se onkin, lenkki piristää. On ihan eri energiat, kun käy ulkona ja kävelee rivakan lenkin. Huomasin tämän jo vuosikymmeniä sitten, kun hankin ensimmäisen koiran. Vaikka miten väsytti ja oli rättipoikki kun tuli töistä ja ei millään olisi jaksanut lähteä koiraa viemään lenkille, niin sitten kun oli kuitenkin lähtenyt ja tuli sieltä pois, huomasi, että väsynyt oli pois ja energiaa vaikka kuinka. Jos olis vaan lysähtäny sohvalle, sinne olisi koko illaksi jäännyt.
Tuon takia olen aina pitänyt koiraa, joka vie minut lenkille :D
Mä käyn juoksulenkeillä koska se auttaa ahdistukseen, mutta niiden jälkeen alkaa aina väsyttää ihan kauheasti ja pitää levätä monta tuntia että jaksaa edes mennä suihkuun. Ei siis toimi kaikilla noin. Ihmiset on erilaisia.
Viimeksi ulkona torstaina kaupassakäydessä. Huomenna taas kauppaan.
Vätykset.
Kävin eilen ja tänään pitkällä kävelyllä Hietaniemen hautausmaalla.
Ulkoilimme kansallispuistossa koko perheen voimin monta tuntia. Oli ihanaa!
Roskapussin taisin viedä lauantaina.
Kävin autolla kaupassa, muuten olin sisällä. Tai no jätin sen auton sentään kaupan parkkipaikalle ja kävelin vähän matkaa ulkoilmassa parkkipaikalta kauppaan ja kotonakin pieni matka kotiovelta parkkipaikalle.
Viikko sitten arvelin vaihtaa kesärenkaat alle tänä viikonloppuna, mutta enpäs vaihtanutkaan kun tuli näin paljon lunta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin kaupassa ja pubissa päivällä, mutta muuten sisällä. Masentava keli.
Minäkin kävin muutaman tunnin puita pilkkomassa ja jokivarressa paistoin makkaraa ja keitin samalla nuotio kahvit. Muuten olin kyllä sisällä.
Onkohan tämä huhtikuu liian kylmä tilastoitavaksi? Ei sovi lämpenemis-agendaan. Nimittäin nyt lyödään kyllä kaikki ennätykset. Hyi stana.