Ootteko tekin ollu koko viikonlopun vaan sisällä?
Kommentit (76)
Kyllä. Ei jaksa talvella käydä ulkona.
Ei kai nyt sään vuoksi sisällä tarvi olla? Meilläpäin on keksitty sellainen juttu kuin ulkovaatteet.
Kyllä. Petyin takatalveen niin. Odotan ensi viikon lämpimiä.
Sisällä vaan. Onneks ei ole pakko mennä minnekään.
En. Ulkoilen normaalisti joka päivä tunnin, pari, oli sää mikä tahansa. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
En ole ollut. Olen käynyt molempina päivinä lenkillä. Pyrin käymään joka päivä.
Kuten toisessa keskustelussa kerroin: Kävin aamulla hiihtämässä.
Joo, ei viitsi keväthommia pihassa tehdä, kun kauttaallaan on 5-10cm lunta.
Lähinnä, kaupassa kävin, mä pesin jo talvivaatteet varastoon...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, niin poikki työviikosta.
Niin kummallista kuin se onkin, lenkki piristää. On ihan eri energiat, kun käy ulkona ja kävelee rivakan lenkin. Huomasin tämän jo vuosikymmeniä sitten, kun hankin ensimmäisen koiran. Vaikka miten väsytti ja oli rättipoikki kun tuli töistä ja ei millään olisi jaksanut lähteä koiraa viemään lenkille, niin sitten kun oli kuitenkin lähtenyt ja tuli sieltä pois, huomasi, että väsynyt oli pois ja energiaa vaikka kuinka. Jos olis vaan lysähtäny sohvalle, sinne olisi koko illaksi jäännyt.
Tuon takia olen aina pitänyt koiraa, joka vie minut lenkille :D
Eilen olin lähes koko päivän kylässä pojan perheen luona. Tein tänään muutaman tunnin tässä koneella töitä kun en viitsi ulos lähteä. Olen myös siivonnut vaatekaappia ja pessyt pyykkiä; villapaitoja jne.
No en, kävin kävelyllä. Olisin myös halunnut elokuviin, mutta puoliso ei ehdi. Enkä viitsi mennä yksin, se on tylsää.
Joo sisällä kotona koko viikonlopun, ja jatkuu kunnes on ihan pakko johonkin lähteä. Muistan jo lapsuudesta kun äiti hätisti väkipakolla ulos raittiiseen ilmaan, edes hetkeksi. Nyt aikuisuudessa ja kaikkien näiden vuosikymmenten jälkeenkin on ihana todeta, että kukaan eikä mikään ulos pakota lähtemään. Äiti edelleen yli 80-vuotiaana jotain pihalla nysvää. Minä edelleenkin piperrän omia juttujani sisätiloissa. Koskaan en ole ollut mikään ulkoilmaihminen enkä 60-vuotiaanakaan sellaiseksi muutu.
Olen käynyt kolmesti päivässä ulkona. Pisin lenkki oli tänä aamuna 1h 45 min, muut sellaisia 30-60 min.
En millään jaksaisi olla koko päivää sisällä, vaikkei olisi koiraakaan kävelytettävänä. Vaikka mulla on kiva ja tilava koti. Kun on lapsesta asti tottunut olemaan paljon ulkona, ei vain viihdy aina sisällä.
Ei huvita ulkoilla kun on niin ankean harmaata ja sateista. Lunta välillä paikoin.
Lisäksi olen ollut kipeänä. Nyt vain yksin surullisena sisällä.
En aivan. Kävin kävellen kaupassa.