Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä kunto rapistuu äkkiä (ja oma saamattomuus ärsyttää). Vinkkejä liikkumiseen?

Vierailija
19.09.2025 |

Keväästä aika kivasti alkanut liikunnan lisääminen tyssäsi syksyn tullen kuin seinään. Aikaisemmin tuli melkein päivittäin tehtyä jotain mutta yhtäkkiä into vain loppui ja nyt tulee vain satunnaisesti liikuttua. Vielä reilu kk sitten jaksoin juosta 6km, nyt aamulla olin 3km jälkeen jo puhki ja kesken jäi. 

Miten te muut saatte pidettyä innostuksen liikkumiseen yllä? Ihan raivostuttaa tämä oma lusmuilu asian suhteen. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa kaupasta aina vähän kerralla mikä pakottaa käymään siellä useammin ja kävelkää reissut

Vierailija
2/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sieneen.

Vierailija
4/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi vuotta pari kertaa viikossa salilla, enkä uskalla lopettaa edes viikoksi, kun tiedän, että käy juuri niin että minua ei sinne enää sitten saa.

Kunto on hyvä, kroppa kiittää, mutta kuka hullu salilla nyt silkasta ilosta käy :D

Vierailija
5/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku enemmän.

Vierailija
6/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sieneen.

Käyty on, ei siellä kunto kasva kun on hidasta käyskentelyä.  

Vierailija
7/7 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kaksi vuotta pari kertaa viikossa salilla, enkä uskalla lopettaa edes viikoksi, kun tiedän, että käy juuri niin että minua ei sinne enää sitten saa.

Kunto on hyvä, kroppa kiittää, mutta kuka hullu salilla nyt silkasta ilosta käy :D

Juu, parempi kun ei lopeta. Se kynnys aloittaa uudestaan on näköjään paljon korkeampi kuin mitä se ekan kerran on. Ihan hullua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan