Kuinka usein teillä on tullut sellainen paniikkikohtaus kaupassa, että liimaatte lohifileen päälle kurkkutarran?
Minna Haapkylän tapauksesta inspiroituneena tuli mieleen. Itse kun olen paniikkikohtauksen saanut, niin olisi jäänyt lohi varmaan sille tielleen. Mutta Minna ei ole paniikkikohtausta nähnytkään.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko hesarissa huomenna
Kahvila sairastutti ihmisiä
Yrjö lensi
Ulosteen levittäjä
Sivelin ohuelti ulostetta hienostokahvilan wc:n oven kahvaan..
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi jo vuosia sitten kuinka on usein lisännyt hedelmiä ja perunoita punnituksen jälkeen pussiin. Nyttemmin tuli sitten itsepalvelukassat niin huijaaminen vaan yltyi hänen kohdallaan. Se on varastamista vaikka hän ei sitä myönnäkkään.
Uskomatonta !
Vierailija kirjoitti:
Semmonen vois tulla, että liimaan summamutikassa jonkun tarran tomaattien päälle.
Minä oon kerran tehnyt noin oikeasti vahingossa. Huomasin vasta, kun laitoin pussin, jossa tarra oli, roskiin. En muista enää minkä tuotteen tarra oli tai oliko edullisempi vai kalliimpi hinta kuin tomaateilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis sivelin ulostetta hienostokahvilan wc:n kahvaan.
Millä todennäköisyydellä jään kiinni???
Eihän ihmiset tajua miksi sairastuvat.
Siitä jäät kiinni, kun kätes on ulosteessa ja hajukin sen kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
No kerran kävi, että ostin banaaneja ja laitoin vahingossa avokadojen kilohinnan. Paniikki tuli vasta kotona, kun huomasin isosti yli 60 euron banaanit.
Siis montako kiloa banskuja ostit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko hesarissa huomenna
Kahvila sairastutti ihmisiä
Yrjö lensi
Ulosteen levittäjä
Sivelin ohuelti ulostetta hienostokahvilan wc:n oven kahvaan..
Pesetkö kätesi???
Siirryimme Prisman kotiinkuljetukseen sillä muutoinhan tuollainen paniikkikohtaus iskisi joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Lohen voi vaihtoehtoisesti tunkea myös housuihinsa ja jättää kokonaan maksamatta, koska blackout.
...tai pitkään hameeseen...
Tarviiko jossain kaupassa edes punnita lohifileitä? Ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta vastaan, vaan niissä on ollut hinta valmiina tai palvelutiskillä myyjä tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen vois tulla, että liimaan summamutikassa jonkun tarran tomaattien päälle.
Minä oon kerran tehnyt noin oikeasti vahingossa. Huomasin vasta, kun laitoin pussin, jossa tarra oli, roskiin. En muista enää minkä tuotteen tarra oli tai oliko edullisempi vai kalliimpi hinta kuin tomaateilla.
Siis mitä yritätte sanoa? Kyllähän tomaattipussin päälle tuleekin laittaa tarra??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sivelin ulostetta hienostokahvilan wc:n kahvaan.
Millä todennäköisyydellä jään kiinni???
Eihän ihmiset tajua miksi sairastuvat.
Siitä jäät kiinni, kun kätes on ulosteessa ja hajukin sen kaltainen.
Pesin käteni
Oli ihanaa käsienpesu ainetta ja käsivoidetta.
Upea tuoksu
Kyseessä hieno kahvila:)
Lidlissä olivat laittaneet hälyjä lohipaloihinkin. Luulin ekaksi aletarroiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohen voi vaihtoehtoisesti tunkea myös housuihinsa ja jättää kokonaan maksamatta, koska blackout.
Lohen voi laittaa myös logistiikka mekkoon; tunnetaan myös nimellä urakka- ja rahtimekko.
Sitäpä ei voi kuka tahansa käyttää, se olisi kulttuurista omimista.
Meidät on jo määrätty vahtimaan että tuotteessa oleva punalappu kuuluu oikeasti juuri siihen tuotteeseen. Ennen riitti että katsoit että jahas, punalappu ja painoit alennuksen. Nykyään siinä kalliin lihapalan päällä olevassa tarrassa voi lukea hedelmäjugurtti eikä lihan kuuluisi ollenkaan olla vielä punalaputettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä yritätte sanoa? Kyllähän tomaattipussin päälle tuleekin laittaa tarra??
Niin niin, se oli väärän tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi jo vuosia sitten kuinka on usein lisännyt hedelmiä ja perunoita punnituksen jälkeen pussiin. Nyttemmin tuli sitten itsepalvelukassat niin huijaaminen vaan yltyi hänen kohdallaan. Se on varastamista vaikka hän ei sitä myönnäkkään.
Uskomatonta !
Haastattelussa Minna myös mainitsi, ettei tunne ketään, joka EI lisäisi hedelmiä lisää punnituksen jälkeen.
Tunsin oloni todella ulkopuoliseksi, sillä tapanani on ollut maksaa sen mitä ostan kaupasta. Luulin, että se ihan yleinen tapa.
En ole ymmärtänyt varastamista - jos se ei muuta mitään. Huomenna taas sama edessä. Eli jos varastat, varasta niin että sillä on vaikutusta. Mene Orpojen kaveriksi tai jotain... (Tosin nykymaailmassa taitaa jo olla niin että rikos kannattaa aina. Aina jää voitolle.)
Googletin tuon nimen, niin tuo taisi tapahtua viime vuonna vai onko hän tehnyt saman jutun toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta !
Haastattelussa Minna myös mainitsi, ettei tunne ketään, joka EI lisäisi hedelmiä lisää punnituksen jälkeen.
Tunsin oloni todella ulkopuoliseksi, sillä tapanani on ollut maksaa sen mitä ostan kaupasta. Luulin, että se ihan yleinen tapa.
Olen samanlainen kuin sinä enkä tunne ketään joka punnituksen jälkeen lisäisi pussiin enää yhtään mitään. Tai painaisi halvemman tuotteen numeroita. Huolestuttavaa kyllä että Minna H luultavasti tuntee Suomen koko näyttelijäpiirin ja muitakin kulttuurialan ihmisiä. He ovat siis kaikki epärehellisiä varkaita, ainakin Minnan sanojen mukaan?
Eikös se Minna harjoittanut jotain paikkojakin siellä, kun vartijat pisti hänet sivuhuoneeseen odottamaan? Myöhemmin selitti että hän nyt vain joutui tällaiseen tilanteeseen ja ahdistaa, oli kafkamaista. Täysin persoonallisuushäiriöinen tyyppi!
🇺🇦🇮🇱