Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä on tullut sellainen paniikkikohtaus kaupassa, että liimaatte lohifileen päälle kurkkutarran?

Vierailija
21.04.2024 |

Minna Haapkylän tapauksesta inspiroituneena tuli mieleen. Itse kun olen paniikkikohtauksen saanut, niin olisi jäänyt lohi varmaan sille tielleen. Mutta Minna ei ole paniikkikohtausta nähnytkään.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei päin vastoin?

Vierailija
62/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googletin tuon nimen, niin tuo taisi tapahtua viime vuonna vai onko hän tehnyt saman jutun toistamiseen.

Ainakin aiemmin oli tehnyt useammankin kerran muttei ollut jäänyt kiinni. Iskikö paniikki vasta kiinni jäätyä vai sitä ennen, kas siinäpä pulma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei päin vastoin?

Ei kai nyt sellaista kohtausta kukaan halua että joutuu enemmän maksamaan.

Vierailija
64/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoi jo vuosia sitten kuinka on usein lisännyt hedelmiä ja perunoita punnituksen jälkeen pussiin. Nyttemmin tuli sitten itsepalvelukassat niin huijaaminen vaan yltyi hänen kohdallaan. Se on varastamista vaikka hän ei sitä myönnäkkään. 

Uskomatonta !

Haastattelussa Minna myös mainitsi, ettei tunne ketään, joka EI lisäisi hedelmiä lisää punnituksen jälkeen.

Tunsin oloni todella ulkopuoliseksi, sillä tapanani on ollut maksaa sen mitä ostan kaupasta. Luulin, että se ihan yleinen tapa. 

No ei ole ollenkaan tapa edes vasemmistopiireissä. Haapkylällä on vaan samanlaisia kavereita kun itsekin on. Minna ei muuten ole tehnyt yhtään mitään ainakaan Suomessa 2023 "paniikkikohtauksen" (lue varkaus) jälkeen, eikä tule tekemäänkään sillä kuka nyt tahallaan itselleen hallaa tekisi ja olisi jossain työprojektissa Minnan kanssa?

Vierailija
65/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran itsepalvelukassalla skannannut kalliihkon tuotteen kahdesti. Paniikkia melkein pukkasi, kun piti irse kutsua myyjä ja jonoa kertyi selän taakse.

Lidlin itseplavelukassalla pystyy itse perumaan ja korjaamaan skannatun tuotteen.

Skannasin kerran aletuotteen siitä normaaliviivakoodista ja piti korjata tilalle oranssin alelapun hinta.

Vierailija
66/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko hesarissa huomenna

Kahvila sairastutti ihmisiä

Yrjö lensi

Ulosteen levittäjä

Nuuuhhhh

Vierailija
67/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sivelin ulostetta hienostokahvilan wc:n kahvaan.

Millä todennäköisyydellä jään kiinni???

Eihän ihmiset tajua miksi sairastuvat.

Siitä jäät kiinni, kun kätes on ulosteessa ja hajukin sen kaltainen.

Pesin käteni yrtiltä tuoksuvalla saippualla

Lisäksi oli tarjolla mini froteepyyhkeitä ja tuoksuvaa käsivoidetta..

Aaaahh

Vierailija
68/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuuhhhh

Vierailija
69/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ketjua ei poisteta.

Levitin ohuelti ulostetta luxus kahvilan vessan kahvaan.

Jos pesit kätesi kunnolla et sairastu,

Uloste on vessan sisäkahvassa..

Mutta ei näy..haisee vain:)

Niin?

Vierailija
70/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa oli tänään tarrakone heitteillä -50 lapuilla. Otin yhen huvikseen siitä ja laitoin pirkka kaljan kylkeen. Ei mennyt läpi kassalla. Vähänkös kassa nauroi. Mutta tämä olikin huumorilla tehty

Kjäh kjäh

Vierailija
71/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran itsepalvelukassalla skannannut kalliihkon tuotteen kahdesti. Paniikkia melkein pukkasi, kun piti irse kutsua myyjä ja jonoa kertyi selän taakse.

Lidlin itseplavelukassalla pystyy itse perumaan ja korjaamaan skannatun tuotteen.

Skannasin kerran aletuotteen siitä normaaliviivakoodista ja piti korjata tilalle oranssin alelapun hinta.

Mä en ole koskaan käyttänyt itsepalvelukassaa. Lidlissä kun myyjä punnitsee vihannekset, niin punnitaanko ne itsekin siinä? Ja miten siinä ostetaan sellaiset tarjoustuotteet "kaksi pakettia yhteishintaan 9 euroa"? 

Vierailija
72/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tuollaista tullut. Kerran tuli sellainen virhe että painoin väärää numeroa ja tuli sitten väärä hintalappu. Korjasin sen painamalla oikeaa numeroa ja sain oikean hintalapun.

Minulle kävi kerran niin, että ostin omenoita ja painoin vahingossa numeroa josta tuli kiivien hinta. Kotona vasta huomasin.  Oli kalliit omenat.

Vierailija
73/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ketjua ei poisteta.

Levitin ohuelti ulostetta luxus kahvilan vessan kahvaan.

Jos pesit kätesi kunnolla et sairastu,

Uloste on vessan sisäkahvassa..

Mutta ei näy..haisee vain:)

Vierailija
74/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vahingossa kurkun tarran sähköpyörään ja punnitsin sen lisäksi makeisvaa`alla. Tuli kalliit irtokarkit. Eiku

Vierailija
75/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käyttänyt itsepalvelukassaa. Lidlissä kun myyjä punnitsee vihannekset, niin punnitaanko ne itsekin siinä? Ja miten siinä ostetaan sellaiset tarjoustuotteet "kaksi pakettia yhteishintaan 9 euroa"? 

Kone laskee kyllä kaikki alennukset jos skannaat oikean määrän ko. tarjoustuotetta. Ei me kassahenkilötkään niitä jouduta ei itse sinne laittamaan, eihän niitä tarjouksia voi edes muistaa kaikkia.

Vierailija
76/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kassatyöntekijä voi tarkistaa, että on oikein tehty punnitus? Ja ammattitaitoa varmasti arvioida paljon kukin maksaa. Jos 2 banaania maksaa 60e niin herätys kassatyöntekijä..

Vierailija
77/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kassatyöntekijä voi tarkistaa, että on oikein tehty punnitus? Ja ammattitaitoa varmasti arvioida paljon kukin maksaa. Jos 2 banaania maksaa 60e niin herätys kassatyöntekijä..

Luuletko että niitä juuri katsellaan ellei erikseen käsketä kiinnittää huomiota johonkin tiettyyn juttuun. Käden ja korvan yhteistyö toimii niin että huomaat jos joku tuote ei piippaa mutta mutta näytölläkin rivit vaihtuu sellaista vauhtia ettei niitä kukaan lue. Toki jos joku ostaa vain pari halpaa elintarviketta niin hälytyskellot soi jos loppusumma 60€. Mutta koko kärryllinen tavaraa niin ei sieltä ehdi huomata maksoiko banaani 2 vai 60€.

Huijarit menee itsepalvelukassoille.

Vierailija
78/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi joku paha dissosiaatiokohtaus päällä, niin varmaan voisin painaa väärää nappia. Mutta sattuisiko juuri niin, että lohifileen kohdalla painaisin jotain selkeästi halvempaa kilohintaa, tuskinpa vain. Siellä olisi korkeintaan viinirypäleitä nektariinin tarroilla tms. 

Kohtauksen tullessa/ollessa päällä itse yritän vain päästä ulos koko tilasta, ostokset saa jäädä siihen mihin jäävätkin. En kykene ajattelemaan enkä maksamaan yhtään. mitään, en itsepalvelukassalla enkä oikealla enkä varsinkaan jonottamaan. Pakko vain päästä pois ja heti.

Paniikkikohtauksia on monenasteisia. Jos sinä et koskaan ole pystynyt tekemään mitään kohtauksen aikana, se ei tarkoita ettei se olisi mahdollista.

Vierailija
79/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole paniikkikohtaus, vaan varastamista.

Vierailija
80/89 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kalliimpia paistopisteen tuotteita riisipiirakan hinnalla. Toimii joka kerta. Kiitos ipkassat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi