Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä on tullut sellainen paniikkikohtaus kaupassa, että liimaatte lohifileen päälle kurkkutarran?

Vierailija
21.04.2024 |

Minna Haapkylän tapauksesta inspiroituneena tuli mieleen. Itse kun olen paniikkikohtauksen saanut, niin olisi jäänyt lohi varmaan sille tielleen. Mutta Minna ei ole paniikkikohtausta nähnytkään.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista, mutta minulla meni kerran tomaatti ja kurkku sekaisin punnitessa. Huomasin vasta kotona, että kurkussa oli tomaattitarra ja tomaattipussissa kurkkutarra.

Vierailija
22/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Minna Haapkylä ole antanut haastatteluja joissa on käynyt ilmi hiukan kevyt moraalinsa valehtelun ja varastamisen suhteen? Näin muistelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Minnan keissi on ihan samaa sarjaa kun jotkut päivystyksessä selittävät, kuinka liukastuivat suihkusaippuapullon päälle ja se vain lipsahti anaaliin.

Ja sulleko ei muka koskaan ole näin käynyt? Olisit hei rehellinen edes itsellesi, it can happen to anyone!

Vierailija
24/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Minna Haapkylä ole antanut haastatteluja joissa on käynyt ilmi hiukan kevyt moraalinsa valehtelun ja varastamisen suhteen? Näin muistelisin.

Naureskeli kevytmielisesti tapahtunutta ainakin medialle jälkikäteen, ja kertoi että aikoo ottaa tapahtuneesta näyttelemiseensä inspiraatiota. Ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
25/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ihmisten tietävän, että kaupassa on kameroita joka puolella ja että monitoreita tuijottaa valvomossa useita ihmisiä. He voivat myös zoomata lähikuvaa asiakkaasta, jos epäilevät mahdollista varkausyritystä. Kiinni jääminen tarrakikkailun päätteeksi on todennäköistä. 

Kerrotko missä ruokakaupoissa on valvomot saati, että siellä istuisi useita ihmisiä tuijottamassa monitoreja? Olen työskennellyt myymälävalvonnassa kohta 24 vuotta PK-seudulla, enkä tiedä ainuttakaan ruokakauppaa, jossa olisi valvomo. Monissa kaupoissa on tietysti kamerat, mutta ei siellä kukaan istu niitä kyttäämässä työkseen. Joissain tavarataloissa ja kauppakeskuksissa saattaa olla valvomo, mutta niissä kameraseuranta on satunnaista.

Vierailija
26/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sivelin äsken ohuelti ulostetta hienostokahvilan oven kahvaan.

Ne jotka pesevät kätensä eivät sairastu

Olin paniikissa

Vierailija
27/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna taisi nyt pikkuisen puhua muunneltua totuutta?

Vierailija
28/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tääkse oli kun viikolla näkyi otsikko kuinka nainen meni kassalle maksamaan kurkkua mutta todellisuus olikin muuta..

Vierailija
29/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi jo vuosia sitten kuinka on usein lisännyt hedelmiä ja perunoita punnituksen jälkeen pussiin. Nyttemmin tuli sitten itsepalvelukassat niin huijaaminen vaan yltyi hänen kohdallaan. Se on varastamista vaikka hän ei sitä myönnäkkään. 

Vierailija
30/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on tosiaan käynyt niin että olen luullut antaneeni suuseksiä naisen sukuelimelle, mutta jostain ihmeen syystä jälkimaku on ollut kuin sillilaatikossa.

Pentti58

Vierailija
31/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla oli otsikko prismasta rähjääntyneenä bongatusta näyttelijä-ohjaajasta, mutta ketju poistui nopsaan eikä siinä ehditty toivoa ettei vaan iskisi paniikkikohtaus hällekin.

Vierailija
32/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sivelin äsken ohuelti ulostetta hienostokahvilan oven kahvaan.

Ne jotka pesevät kätensä eivät sairastu

Olin paniikissa

Ketjuni poistettiin, joten jatkan tässä

Ulosteen levittäjä

Vierailija
33/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sivelin ulostetta hienostokahvilan wc:n kahvaan.

Millä todennäköisyydellä jään kiinni???

Eihän ihmiset tajua miksi sairastuvat.

Vierailija
34/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös hän vassari olekin?

Vierailija
35/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskeli kevytmielisesti tapahtunutta ainakin medialle jälkikäteen, ja kertoi että aikoo ottaa tapahtuneesta näyttelemiseensä inspiraatiota. Ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

No sehän on sitten muumien eikä Minnan vika. Heh, heh. 

Vierailija
36/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohen voi vaihtoehtoisesti tunkea myös housuihinsa ja jättää kokonaan maksamatta, koska blackout.

Vierailija
37/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tuollaista tullut. Kerran tuli sellainen virhe että painoin väärää numeroa ja tuli sitten väärä hintalappu. Korjasin sen painamalla oikeaa numeroa ja sain oikean hintalapun.

Erittäin esimerkillistä ja neuvokasta toimintaa 👍🏻

Vierailija
38/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sivelin ulostetta hienostokahvilan wc:n kahvaan.

Millä todennäköisyydellä jään kiinni???

Eihän ihmiset tajua miksi sairastuvat.

Taidanpa lähteä ulos teelle:)

Vierailija
39/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohen voi vaihtoehtoisesti tunkea myös housuihinsa ja jättää kokonaan maksamatta, koska blackout.

Lohen voi laittaa myös logistiikka mekkoon; tunnetaan myös nimellä urakka- ja rahtimekko.

Vierailija
40/89 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko hesarissa huomenna

Kahvila sairastutti ihmisiä

Yrjö lensi

Ulosteen levittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi