Kuinka usein teillä on tullut sellainen paniikkikohtaus kaupassa, että liimaatte lohifileen päälle kurkkutarran?
Minna Haapkylän tapauksesta inspiroituneena tuli mieleen. Itse kun olen paniikkikohtauksen saanut, niin olisi jäänyt lohi varmaan sille tielleen. Mutta Minna ei ole paniikkikohtausta nähnytkään.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
No kerran kävi, että ostin banaaneja ja laitoin vahingossa avokadojen kilohinnan. Paniikki tuli vasta kotona, kun huomasin isosti yli 60 euron banaanit.
Kuinka paljon oikein niitä ostit kun maksoi 60 euroa 😲🤥😱
On niin rehellistä ostaa Lidlissä kun kassalla punnitaan. Jos hinta on väärin niin silloin kassa on sen paniikkihäiriön saanut eikä asiakas🙋
Vierailija kirjoitti:
On niin rehellistä ostaa Lidlissä kun kassalla punnitaan. Jos hinta on väärin niin silloin kassa on sen paniikkihäiriön saanut eikä asiakas🙋
jos kassa ottaa ostoksesta liian vähän ja et kerro, niin voit syyllistyä johonkin vähäiseen rikokseen.
Missä muka on lohta irtomyynnissä? Meillä ainakin lähimarketissa lohi on joko valmiiksi pakattuna ja punnittuna eri tiskillä kuin vihannekset tai sitten se ostetaan palvelutuskiltä.
En tiedä mikä häiriö tulisi ensin, että kala-allergisena minulla olisi se lohi ostosteni seassa.
Usein! Aina niin päin, että otan vihannesosastolta koneesta kaikken halvimmat hintalaput ja liimaan ne korissani oleviin kalliisiin tuotteisiin. Vaikka on paniikki, pystyn tekemään tämän aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos kassa ottaa ostoksesta liian vähän ja et kerro, niin voit syyllistyä johonkin vähäiseen rikokseen.
En nyt ymmärrä logiikkaasi. Miten olisi mahdollista että kassa panikoi niin pahasti että punnitsee tomaatit irtokarkkeina. En kyllä ole koskaan ehtinyt siinä kassa jonossa asiaa tarkemmin tutkia...
Muutaman kerran. Yleensä paniikkikohtaus aiheuttaa sen, etten edes uskalla mennä kassalle sen lohifileen kanssa vaan sujautan hihaan ja maksan vain sen maitopurkin.
nainen varkaana on niin turn--off etten voisi sellaista katsoa sekuntiakaan
antaisin selkään noin aluksi jos a k k a n i varastaa tai lapset
hyi että sellainen on pahempi kuin alkoholisti tai narkomaani!