Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi kuvitella, että kotityöt on "hyvä treeni"?

Vierailija
21.04.2024 |

Siinä tapauksessa lähes kaikkien pitäisi olla mielettömässä tikissä kun kyykistyvät muutaman kerran viikossa pesukoneen ääreen ja vähän heiluttelevat imurin vartta. 

Kommentit (319)

Vierailija
121/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri järjestänyt autotallin. Kannellut ja nostellut ja järjestänyt painavat säilytyslaatikot, koonnut hyllyt, raahannut pihalle pergolan, parvekkeen ja terassin puukalusteet, vienyt peräkärryyn peräkärryllisen mappilaatikoita ja muuta hävitettävää, lykkinyt kottikärryllä kolmeen kertaan Sortti-autolle ongelmajätteet...

Sen jälkeen olen pessyt kellarissa kuusi koneellista vaatteita, kannellut ne portaissa juosten koreissa kakkoskerroksiin, järjestellyt ja viikannut ja pakannut kirppiskasseiksi.

Peruskotitöitä.

Vierailija
122/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri järjestänyt autotallin. Kannellut ja nostellut ja järjestänyt painavat säilytyslaatikot, koonnut hyllyt, raahannut pihalle pergolan, parvekkeen ja terassin puukalusteet, vienyt peräkärryyn peräkärryllisen mappilaatikoita ja muuta hävitettävää, lykkinyt kottikärryllä kolmeen kertaan Sortti-autolle ongelmajätteet...

Sen jälkeen olen pessyt kellarissa kuusi koneellista vaatteita, kannellut ne portaissa juosten koreissa kakkoskerroksiin, järjestellyt ja viikannut ja pakannut kirppiskasseiksi.

Peruskotitöitä.

Laiska töitään luettelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskotitöitä.

Niin, niinhän se ap just teki. Kaikki kaksi kotitöitään oikein painokkaasti. Eikö hän sitä sitten halunnut että muutkin luettelee???

Vierailija
124/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskotitöitä.

Noinko heikoilla olet jo "argumenttiesi" kanssa :D

Vierailija
125/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää jankkaaja sama joka on vuosikausia kuvitellut "huudattavansa" ihmisiä palstalla? Ja hänellä on aina niin hauskaa :D :D :D 

Mukavaa, että tykkäät minusta noin paljon :) On aina mieltälämmittävää saada noin innokas fani, joka ei malta kommentoida mitään muuta kuin minun tekemisiäni. 

Anteeksi mutta en tykkää :( en pidä tavastasi työntää sanoja muiden keskustelijoiden suuhun. Myös huono lukutaito on aina harmillinen juttu kun keskustelupalstalla ollaan. 

Vierailija
126/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Ne hämmästyttää, kummastuttaa tyhmää trolliaa. 

Vierailija
127/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää jankkaaja sama joka on vuosikausia kuvitellut "huudattavansa" ihmisiä palstalla? Ja hänellä on aina niin hauskaa :D :D :D 

Mukavaa, että tykkäät minusta noin paljon :) On aina mieltälämmittävää saada noin innokas fani, joka ei malta kommentoida mitään muuta kuin minun tekemisiäni. 

Anteeksi mutta en tykkää :( en pidä tavastasi työntää sanoja muiden keskustelijoiden suuhun. Myös huono lukutaito on aina harmillinen juttu kun keskustelupalstalla ollaan. 

Me on luettu tismalleen se mitä kirjoitit. Sinä et vaan osannut itse kirjoittaa mitä halusit sanoa.

Vierailija
128/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kyselet, niin et varmaan ole tehnyt koskaan kotitöitä. Kyllä hyvin tehdyt kotityöt käy kevyestä treenistä.

No ei todellakaan käy, paitsi jos ajatuksesi kevyestä treenistä on esim. sohvalla makoilu.  

Kotityöt ei ole mitään sohvalla makoilua. Ja ps. myös se lepo kuluttaa kaloreita. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/siivoamalla-solakaksi-nain-hurjasti…

Vierailija
129/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan vienyt hissittömässä kerrostalossa ulos tampattavaksi pari 2x3 metrin mattoa? Mä olen, ja sen lisäksi parivuoteen joustinpatjat.

-nainen, sinkku, 163 cm

Olen tehnyt kotisiivouksia sotainvalidien luona 37,5 tuntia viikossa. Vanhuksilla on tyypillisesti paljon mattoja ja nämä piti aina raahata tampattavaksi. Tuskinpa sinäkään tuota teet montaa tuntia viikossa..

Ap

Vierailija
130/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tykkäisi, kirjoittaisit ketjun aiheesta etkä keskittyisi pelkästään minuun. Pusipusi :)

Vierailija
131/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan vienyt hissittömässä kerrostalossa ulos tampattavaksi pari 2x3 metrin mattoa? Mä olen, ja sen lisäksi parivuoteen joustinpatjat.

-nainen, sinkku, 163 cm

Olen tehnyt kotisiivouksia sotainvalidien luona 37,5 tuntia viikossa. Vanhuksilla on tyypillisesti paljon mattoja ja nämä piti aina raahata tampattavaksi. Tuskinpa sinäkään tuota teet montaa tuntia viikossa..

Ap

Etkä siltikään tajua, että kotityöt ovat muutakin kuin imurin heiluttelua ja pesukoneen luona kyykistelyä. Aikamoista.....

Vierailija
132/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen, sinkku, 163 cm

Ap

Jos oikeasti teet siivoustyötä, tiedät kuinka raskasta se on ja jos lisäät vauhtia, tunnet miten syke nousee ja se on treenamista. Eikö olekin yksinkertaista, kun sen oivaltaa?

Vierailija
133/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen, sinkku, 163 cm

Ap

Jos oikeasti teet siivoustyötä, tiedät kuinka raskasta se on ja jos lisäät vauhtia, tunnet miten syke nousee ja se on treenamista. Eikö olekin yksinkertaista, kun sen oivaltaa?

Eli sykkeen nousu riittää mielestäsi hyvään treeniin? 

Vierailija
134/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti :D Vaikka mikä kotityö niin ei se mitään _kunnon_ treenaamista ole, hyötyliikuntaa ehkä. Mutta jos nyt verrataan raskaaseen salitreeniin, juoksuun, HIIT/intervalliharjoitteluun, mäkijuoksuun yms niin ei siivoaminen ja kotityöt nyt paini mitenkään samassa sarjassa. Jos oikeasti kotityöt käy kovasta treenaamisesta niin silloin kannattaa aloittaa oikeesti treenaamaan, tällöin on todella aika kohentaa kuntoa. 

Vierailija
135/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen, sinkku, 163 cm

Ap

Eli sykkeen nousu riittää mielestäsi hyvään treeniin? 

No jos saat matot liikkumaan pelkällä ajatuksen voimalla ja sykkeesi nousee siitä niin siinä tapauksessa asia on juuri noin. 

Vierailija
136/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojat ja moni muu fyysisen työn tekijä tekee 40 h työviikkoa liikkuen kokoajan. Silti osa noista on jopa ylipainoisia, eikä mitään huippu-urheilijoita. 

Riippuu ihan elintavoista, geeneistä ja terveydestäkin. Niinkuin kaikilla muillakin. Kyllä siellä salillakin näkee tositreenareja jotka on puntteillut vuodesta toiseen ihan tosissaankin ja silti on sama kaljamaha vuodesta toiseen.

Vierailija
137/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti :D Vaikka mikä kotityö niin ei se mitään _kunnon_ treenaamista ole, hyötyliikuntaa ehkä. Mutta jos nyt verrataan raskaaseen salitreeniin, juoksuun, HIIT/intervalliharjoitteluun, mäkijuoksuun yms niin ei siivoaminen ja kotityöt nyt paini mitenkään samassa sarjassa. Jos oikeasti kotityöt käy kovasta treenaamisesta niin silloin kannattaa aloittaa oikeesti treenaamaan, tällöin on todella aika kohentaa kuntoa. 

Siis ihan oikeasti :D KUKAAN EI OLE PUHUNUT KUNNON TREENAAMISESTA

Vierailija
138/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni saa suuret lihakset kotitöillä.

"mutta mulla on paljon lihaksia"

Vierailija
139/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskotitöitä.

Tarvitseeko autotallia järjestää edes vuosittain? Osa ei tuollaista suurraivaamista tarvitse ikinä jos elää jatkuvasti siististi. Treeni on jotain mikä toistuu säännöllisesti, vai pursuaako osalla kaikki nurkat aina jotain ryönää ja ongelmajätettä täynnä?

Vierailija
140/319 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskotitöitä.

Tarvitseeko autotallia järjestää edes vuosittain? Osa ei tuollaista suurraivaamista tarvitse ikinä jos elää jatkuvasti siististi. Treeni on jotain mikä toistuu säännöllisesti, vai pursuaako osalla kaikki nurkat aina jotain ryönää ja ongelmajätettä täynnä?

Kyllä aika monilla on jatkuvasti nurkat täynnä roinaa ja koti kuin kaatopaikka. Ehkä sinulla minimalistina on vaikea hahmottaa kotitöiden treenipuolta, kun et omista juuri mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi