Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on AITO LV:n, Mulberryn, ym laukku tai muu tuote?

Vierailija
22.01.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Mulberryn kalenteri, joka on 7 vuotta vanha. Jotkut ehkä luulee, että näitä tuotteita ostetaan pelkän ulkonäön vuoksi, mutta ei, voin kertoa, että laadukkaita, kestäviä tuotteita yleensä ei kerta kaikkiaan saa mistään muualta kuin perinteisiltä merkeiltä. Näitä käytetään vuosia ja taas vuosia. Vanhin Loncghampini on pian 20 vuotta vanha ja yhä käytössä.

Vierailija
22/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea noita merkkejä on kirjoittaa oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry -vaatteita; saappaat, paitoja ja hameita.

Vierailija
24/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niitä kopioitakin varmaa menee kaupaksi, kun ihmiset menee retkuun ja ostaa aitoa Burperryä ja Channelia.

Vierailija
25/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvä juttu Burberrystä (joka on länsimaissa ollut out viimeiset 5-vuotta). Ruutukuosi tekee kauppansa Kiinassa ja Venäjällä, un taas esim. Britanniassa Burberryt päällä ei välttämätä pääse edes pubiin sisälle.

Vierailija
26/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti kirjoitin itse kaksi kertaa väärin :D Eli on se ylivoimasita - ei kun ylivoimaista!

Vierailija
27/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin....tulihan se sieltä. Siis merkkilaukut osoittavat muille sen että " minulla on varaa käyttää näin kallista laukkua" . Myöskin merkkilaukku kertoo " minulla on niin hyvä maku, että käytän samoja tavaroita kuin julkimot ja rikkaat, muut joilla on hyvä maku" .

Minä en tarvitse merkkilaukkua, sillä minulla ei ole tarvetta osoittaa muille ostokykyäni tai vakuutella tyylitajuani.

9:

Vierailija:

MITÄS JOS vain sattuu tykkäämään kyseisistä tuotteista ja vaikka keräilee laukkuja, on ns. laukkufriikki?

Onko kauheaa epävarmuutta jos ihastuu johonkin hienoon merkkilaukkuun ja tahtoo ostaa sellaisen itselleen.

Hyvää itsetuntoa ei siis voi omistaa jos ei käytä vain kirppiskamaa???!?!

Ns. laukkufriikkeys on nyt muodikasta. Kun se menee muodista ohi, ei sinua kiinnosta laukut enää pätkääkään. Oletko ajatellut, miksi " vain satut" tykkäämään jostakin tuotteesta? Miksi suuri osa naisista " vain sattuu tykkäämään" Luis Vuittonin karmeista ruskeista mummokasseista, joissa on kaikissa samat kuvat? Siksi, että nämä laukut edustavat sinulle tyyliä, itsevarmuutta ja rahaa.

Hyvän itsetunnon voi omata sekä köyhä kirpparinkiertäjä että upporikas guccifriikki ja kaikenlaiset ihmiset tältä väliltä. Mutta näin stereotyyppisesti kun tuppaan ajattelemaan, kyllä useimmiten se merkkilaukku heiluu olkapäällä vain siksi, että se on merkkilaukku.

Testi. Mitä jos merkkilaukkusi ei olisi tunnistettavissa merkkilaukuksi? Jos D & G:n kirjaimia ei komeilisi laukun soljessa tai Vuittoniksi tunnistettavia kuvioita ei laukussa olisi muiden nähtävissä? Käyttäisitkö sitä silti? Öööö....en usko.

T.Tylsä nro 6

Vierailija
28/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoelmani on noin 300 laukkua ja sinne mahtuu mukaan 2000 euron desinglaukku ja eurolla ostettu kirpparilaukku. Mulla ei ratkaise merkki eikä hinta (tai joo, kaikkiin ei tietty ole varaa) vaan se, että tykästyn heti siihen laukkuun!

By the way, mulla on myös noin 200 paria kenkiä niissäkin hintaskaala todella laaja ja samat kriteerit kuin käsilaukuissa!

Eikä mua todellakaan kiinnosta mitä joku ajattelee musta tai mun laukusta. ainut mikä kiinnostaa on se, että laukku ja kengät sopii muuhun pukeutumiseen!

-8-

Vierailija
29/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollainen irtoaa jokusella satasella. Ei mielestäni ihan kammottava hinta laukusta, joka kestää...ja kestää...ja kestää...ja.... :)

Vierailija
30/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja LV:n laukkuja, lompakoita ym. ymmärrän vielä vähemmän.. rumia kuin mitkä!

Mutta siksi niistä tykätään, kun kukaan ei voi olla sitä rumaa ja logoahuutavaa laukkua huomaamatta...kaikki ainakin huomaa että " Minä olen tyylikäs/muotitietoinen ja minulla on rahaa!"

Vierailija
31/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mainitsemiasi LV:n laukkuja on monta monituista muutakin kuosia kuin tuntemasi logo... Esim mun vuittonia et edes noilla tiedoillasi tunnistaisi aidoksi sellaiseksi =)

Vierailija
32/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi toivoisin Chanelia... jos raaskin sellaisesta tonnin maksaa.

Vierailija
33/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en väittänytkään että niillä olisi vain yksi kuosi...

Vierailija
34/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 laukkua ja 200 paria kenkiä?! Jos olet tosissasi, ei kyllä kuulosta kovin terveeltä.

6

Vierailija
35/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

300 laukkua ja 200 paria kenkiä?! Jos olet tosissasi, ei kyllä kuulosta kovin terveeltä.

6

Vierailija
36/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin viimeksi Mulberryn laukkua joka maksoi n. 900 ¿.

Vierailija
37/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroisen siistejä.

Vierailija
38/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla elleä, jopa koiralla burberryn takki, mutta itsellä ei mitään omaa. Ai miten niin elän lasteni kautta:D?!?

Vierailija
39/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon juntti, ku en ees tiedä noita merkkejä =)

Vierailija
40/46 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on melkoinen käsilaukkufriikki, joten sitä kautta mulla on joku ikivanha mulberry. Pari longchampia mulla on myös itse ostettuna. Jos ostaa klassisen mallin, niin kyllä oikeasti kestävät äidiltä tyttärelle.

Mutta Burberry on tosi chav-merkki briteissä. Yksi brittikaveri otti Stokkan burberry-nurkkaudeksesta kuvia ja lähetti sinne. Tosipuheessa, Burberryllä on parikin tyylikästä mallia. Ja Furla on suosikki, sitä kuolaan aina Italiassa, mutta vielä en ole raatsinut ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi