Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri sivuuttaa minut eikä tervehdi , mitä tehdä?

Vierailija
20.04.2024 |

Masentaa mennä töihin kun koen olevani aliarvoinen suhteessa muihin

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää käytöstä. Työpaikkapsykologi voisi auttaa.

Vierailija
22/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo työkaveri tekee työkseen? Mulla on uralla kaksi tuollaista sattunut kohdalle, mutta molempien tehtävä oli laskea monimutkaisia asioita jatkuvasti. Kun olivat ajatuksissaan jossain kohtaa ns syvissä vesissä, niin eivät tietenkään vastaa. Jos vastaisivat aina kun joku moikkaa, niin joutuisivat sitten jatkuvasti palaamaan ajatuksissaan takaisin monta askelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin tervehtimästä sen jälkeen kun työkaveri huusi minulle kurkkusuorana jostain todella mitättömästä asiasta. Sen olisi aikuinen voinut sanoa ihan rauhallisesti ja asiallisesti. Siitä lähtien hän oli minulle ilmaa enkä tehnyt mitään mitä hän pyysi ja yritti komennella. 

Vierailija
24/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on työpaikkakiusaamista. Nyt "kehiin" esimies, työsuojeluvaltuutettu!

No mun esimies ei tervehtinyt, kun olin siellä työharjoittelussa. Alussa oli keskustelu ja lopussa oli keskustelu, mutta sillä välillä ei ollut mitään :D

Vierailija
25/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua hoitoalalla.

Vierailija
26/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Jos joku jättää tervehtimättä, on hieman tylyä, mutta kiusaamiseen on vielä matkaa. Jutellaan lisää, kun / jos alkaa piilottamaan sun työvälineitä tai puhumaan paskaa selän takana. Tai suoraan veetuilee päin näköä.

Terveisin oikeasti vuosikausia kiusattu

Vierailija
27/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaverisi ei halua olla tuolla töissä. Muualta ei löydy töitä. Joka päivä on tuskaa mutta ei voi rahatilanteen takia lopettaa työtään. Inhoaa työpaikkaa ja työkaveritkin ovat muuttuneet tämän vuoksi vastenmielisiksi.

Vierailija
28/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen työkaveri. Meitä on alle viisi samalla nimikkeellä olevaa henkilöä ja vastaankävellessä ei mitään kontaktia vaikka ei tarvitisi edes moikata, voisi edes huomata kollegan. Sama pöytäkeskustelussa, jossa on useampi ei kiinnitä huomiota yhteen henkilöön vaan juttelee muiden kanssa. Ei siis huomioi ihmisiä tasapuolisesti. Ollaan muutenkin tosi pieni työyhteisö (alle 10tt)

Vierailija
29/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai odottaako aloittaja että työkaveri tervehtii ensin. Jos näin on, niin aloittaja on myös työpaikka kiusaaja. Tervehtimättä jättäminen ei ole kiusaamista, jos ei edes huomaa että joku tuli. 

Vierailija
30/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella on kiusaamista?

Itse asiassa tietoinen tervehtimättä jättäminen on kiusaamista. Meillä yksi työntekijä sai kirjallisen huomautuksen, kun jätti toistuvasti tervehtimättä osaa työkavereistaan. 

Siis pakotetaan tervehtimään vaikka työkaverit eivät kiinnosta paskan vertaa. Eikö tuo ole kiusaamista, että pakotetaan tervehtimään eikä saa rauhassa tehdä töitä. 

Vierailija
31/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo työkaveri tekee työkseen? Mulla on uralla kaksi tuollaista sattunut kohdalle, mutta molempien tehtävä oli laskea monimutkaisia asioita jatkuvasti. Kun olivat ajatuksissaan jossain kohtaa ns syvissä vesissä, niin eivät tietenkään vastaa. Jos vastaisivat aina kun joku moikkaa, niin joutuisivat sitten jatkuvasti palaamaan ajatuksissaan takaisin monta askelta. 

Miten tällaisella ei ole omaa työhuonetta? Ihailtavaa kyllä, jos pystyy jossain avotoimistossa syventymään noin täydellisesti. 

Vierailija
32/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa tervehtiikö joku työkaveri vai ei.

Vierailija
33/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten, anna olla ja älä sinäkään noteeraa häntä. Ei tuollaista nyt kannata miettiä sen kummemmin. 

Vierailija
34/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän valitettavasti väliin henkilön, joka on osoittanut muutenkin kiinnostusta. En anna siihen lisäaihetta. 

Vierailija
35/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiusaamista, mutta ei pahimmanasteista kumminkaan.

Vierailija
36/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika teitä hentoja kedon kukkasia. Jos moisesta nokkaantuu, niin ei kannata työelämään edes lähteä.  Mikä tahansa syy riittää, siihen, että työ on ihan kamalaa, vaikka voisi vain ignoorata tuollaiset tollojen käyttäytymiset.

Vierailija
37/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten, anna olla ja älä sinäkään noteeraa häntä. Ei tuollaista nyt kannata miettiä sen kummemmin. 

Riippuu työpaikan koosta. Pienessä työyhteisössä tuo ei ole ok, mutta isoissa työpaikoissa en kyllä odottaisi että jokainen vastaantulija moikkaa. 

Vierailija
38/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisella ei ole omaa työhuonetta? Ihailtavaa kyllä, jos pystyy jossain avotoimistossa syventymään noin täydellisesti. 

Olen eri, mutta ollaa avotoimistossa enkä minä keskittyessä kuule mitä ympärillä tapahtuu. Viimeksi pomo koputteli olkapäähän, kun en reagoinut häneen mitenkään. 

Vierailija
39/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse tervehtiä jokaista tassua töissä. Se ei ole kiusaamista. Jos sinä menet valittamaan pomolle että se on muka kiusaamista niin se ainakin on kiusaamista.

Vierailija
40/79 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko EU-virasto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän