Jos on ujo ja hiljainen treffeillä niin onko se huono asia?
Kommentit (45)
On huono. En kestä ujoja murjottajia.
Ei ole huono asia jos miehen penis on sun suussa.
Olen joskus deittaillut hiljaista naista ja oli kokoajan vähän epävarmaa oliko sillä kivaa. Vastaili kun kysyttiin. Ei oikein syttynyt rakkauden liekki. Vein sen kohteliaasti kotiovelle ja annoin suukon. Poskelle. Mutkan kautta vasta kuulin että oli odottanut jotain muuta ja oli nyt ymmällään että otanko vielä yhteyttä. Kerroin tutun tutulle että että hän oli ollut arvoituksellinen (=umpimielinen) nainen ja tunsin epävarmuutta (jäätävää tylsyyttä) hänen seurassaan enkä siksi oikein osannut viedä asiaa eteenpäin. Illalla tuo umpi mieli soitti ja pyysi kylään.
Minä aina ihastun ujoihin herkän oloisiin naisin (vaikka en haluaa ollenkaan sitä, että nainen olisi jotenkin alisteinen suhteessa).
t. mies
Ei ku pitää olla sellainen jäätävän ärsyttävä kaakattaja kuten 95% naisista on.
Yksi ujo ja hiljainen nainen oli sängyssä liikkumaton, piti silmiään kiinni eikä päästänyt pihaustakaan.
Näillä "ujoilla" on aina joitain mielenterveysongelmia. Kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ujo ja hiljainen nainen oli sängyssä liikkumaton, piti silmiään kiinni eikä päästänyt pihaustakaan.
Tuliko hiljaa uikuttaen?
Ujot naiset voi olla tosi riettaita ja kiihkeitä sängyssä
No ei ole, mutta voisit jollain tavalla tuoda esiin että olet kiinnostunut jos haluat jatkossa tavata. Ei kukaan ole ajatusten lukija. Mutta kumminkin mieluummin ujo kun kälättävä tyhjänpuhuja.
Mitä ujompi ja hiljaisempi sen parempi, kunhan vastaa kysyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus deittaillut hiljaista naista ja oli kokoajan vähän epävarmaa oliko sillä kivaa. Vastaili kun kysyttiin. Ei oikein syttynyt rakkauden liekki. Vein sen kohteliaasti kotiovelle ja annoin suukon. Poskelle. Mutkan kautta vasta kuulin että oli odottanut jotain muuta ja oli nyt ymmällään että otanko vielä yhteyttä. Kerroin tutun tutulle että että hän oli ollut arvoituksellinen (=umpimielinen) nainen ja tunsin epävarmuutta (jäätävää tylsyyttä) hänen seurassaan enkä siksi oikein osannut viedä asiaa eteenpäin. Illalla tuo umpi mieli soitti ja pyysi kylään.
Ja sinä tietysti menit? :DD
Ääripäiden edustajat on aina vähän sanosinko haastavia treffikumppaneita. Joten sanon, että, jos joutuu yksin ylläpitämään keskustelua, eikä toinen anna kuin sanan tai kahden vastauskia, eikä treffien aikana kysy itse vastaavasti jotain tai muutoin osoita kiinnostusta ylläpitää keskustelua, niin luulempa, että jää hänen kanssaan ensimmäsiksi ja viimeisiksi treffeiksi....
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, mutta voisit jollain tavalla tuoda esiin että olet kiinnostunut jos haluat jatkossa tavata. Ei kukaan ole ajatusten lukija. Mutta kumminkin mieluummin ujo kun kälättävä tyhjänpuhuja.
Riittääkö jos kiittää hyvästä seurasta ja sanoo että oli mukavaa ja että laitetaan viestiä? Eikö tuo nyt kerro jo kiinnostuksesta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä aina ihastun ujoihin herkän oloisiin naisin (vaikka en haluaa ollenkaan sitä, että nainen olisi jotenkin alisteinen suhteessa).
t. mies
en haluaa ollenkaan sitä, että nainen olisi jotenkin alisteinen suhteessa...
niin niin
Vierailija kirjoitti:
Näillä "ujoilla" on aina joitain mielenterveysongelmia. Kierrän kaukaa.
Aina? Niin jos sinä tykkäät Justiinoista niin mikäs siinä sitten, tai sitten sulla ei ole vara valita. Yleensä nämä vähän ujommat on kauniimpia niin sisäisesti että ulkoisesti. Tämä on minun oma kokemus.
Tässä kevättalvella kävin treffeillä kovin ujon ja hiljaisen miehen kanssa . Hän sanoi, ettei ollut pitkään aikaan ollut treffeillä. Sovittiin toisetkin treffit minun aloitteestani, mutta hän perui ne ja sanoi, että ei tuntenut kemiaa.
Ei haittaa. Ymmärrän, että treffeillä voi jännittää ja siksi saattaa tulla hiljaisia hetkiä. En etsi kipinää ekoilta treffeiltä vaan pyrin tapaamaan uudestaan 👍
M37
Olen nainen, mutta kyllä itseä vähän häiritsee, jos toinen ei uskalla olla avoimesti oma itsensä ja jutella kanssani. Paitsi silloin, jos aistin hänestä hyvää energiaa, siinä tapauksessa voin olla toisen seurassa ihan puhumattakin.
Ujous ei taida vedota naisiin, mutta se on usein hyvä merkki.