Jos on ujo ja hiljainen treffeillä niin onko se huono asia?
Kommentit (45)
Naisilla pääsääntöisesti ei, mutta miehillä lähes aina kyllä.
Työpaikalla oli todella hiljainen ja jotenkin jännitäjätyyppi, nainen. Oli muutenkin vaatimattoman ja kiltin oloinen. Mutta annas olla kun oli jotkut firman pippalot. Siihen aikaan niitä vielä oli. Nainen veti miehiä puoleensa ja löytyi milloin minkin miehen kanssa milloin mistäkin firman tiloista salalempeilemästä. Ei hän pippaloissakaan paljon puhunut, oli hiukan eläväisempi kyllä, mutta joku vetovoima kait sitten hänellä oli. Joku salakoodi, en tiedä.
Ehkäpä miehet tietää tämän: ei haittaa vaikkei nainen paljon puhu tai on hissukka. Hänessä on toinen, salainen puoli. Ja se kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pääsääntöisesti ei, mutta miehillä lähes aina kyllä.
On se naisillakin ihan yhtä huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole!Suulaat tyhjänhöpöttäjät ja itsensä tyrkyttäjät pahimpia.Pätee miehiin ja naisiin.
He menestyvät.
Itselle oma ujous on iso epävarmuus. Lapsesta asti on toitotettu minun ujoutta vanhempien ja sukulaisten toimesta. En halua, että tämä asia huomataan ensimmäisenä, kun olen kuitenkin kaikille vain se ujo tyyppi.
Deittailusta ei ole ikinä tullut mitään, kun jäädyn treffeillä. En rehellisesti tiedä, että voiko minua edes mitenkään tuntea tästä syystä.