Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on ujo ja hiljainen treffeillä niin onko se huono asia?

Vierailija
20.04.2024 |

Olen siis nainen

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus deittaillut hiljaista naista ja oli kokoajan vähän epävarmaa oliko sillä kivaa. Vastaili kun kysyttiin. Ei oikein syttynyt rakkauden liekki. Vein sen kohteliaasti kotiovelle ja annoin suukon. Poskelle. Mutkan kautta vasta kuulin että oli odottanut jotain muuta ja oli nyt ymmällään että otanko vielä yhteyttä. Kerroin tutun tutulle että että hän oli ollut arvoituksellinen (=umpimielinen) nainen ja tunsin epävarmuutta (jäätävää tylsyyttä) hänen seurassaan enkä siksi oikein osannut viedä asiaa eteenpäin. Illalla tuo umpi mieli soitti ja pyysi kylään. 

Kuulostaa niin keksityltä, ihan kun suoraan leffasta. Sitäpaitsi, ei hiljainen ujo nainen soita. Koita ensi kerralla olla uskottavampi.

Vierailija
22/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi puheliaat miehet yleensä tykkäävät, muut eivät niinkään. T: ujo nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi puheliaat miehet yleensä tykkäävät, muut eivät niinkään. T: ujo nainen

Puheliaat ja alistavat. 😔. 

Vierailija
24/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, mutta voisit jollain tavalla tuoda esiin että olet kiinnostunut jos haluat jatkossa tavata. Ei kukaan ole ajatusten lukija. Mutta kumminkin mieluummin ujo kun kälättävä tyhjänpuhuja.

Riittääkö jos kiittää hyvästä seurasta ja sanoo että oli mukavaa ja että laitetaan viestiä? Eikö tuo nyt kerro jo kiinnostuksesta?

Ap

Riittää. Tuota ei voi väärinkään tulkita.

Vierailija
25/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta kyllä itseä vähän häiritsee, jos toinen ei uskalla olla avoimesti oma itsensä ja jutella kanssani. Paitsi silloin, jos aistin hänestä hyvää energiaa, siinä tapauksessa voin olla toisen seurassa ihan puhumattakin.

Itse olen vanhempi nainen ja hiljainen, jos ei kiinnosta. Ei kaikki ole ujoutta.

Vierailija
26/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, mutta voisit jollain tavalla tuoda esiin että olet kiinnostunut jos haluat jatkossa tavata. Ei kukaan ole ajatusten lukija. Mutta kumminkin mieluummin ujo kun kälättävä tyhjänpuhuja.

Riittääkö jos kiittää hyvästä seurasta ja sanoo että oli mukavaa ja että laitetaan viestiä? Eikö tuo nyt kerro jo kiinnostuksesta?

Ap

Ei riitä. Ulkoa opetellun kuuloista. 

Vierailija
27/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä se on välillä vaikeaa tuo puhuminen. Jos kahden kesken ollaan niin silloin kyllä onnistuu puhuminen paitsi jos tykkään miehestä hirveästi niin silloin on vielä vaikeampaa. Haastavampina koen kuitenkin erilaiset ryhmä tilanteet, jos tavataan vaikka miehen ystäviä tai sukulaisia ja hirveästi kysellään suhteesta jotain. 

Ja en minä ainakaan kahden kesken mikään siveyden sipuli ole.

Vierailija
28/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen itsekin. Muiden hiljaisten seurassa tulee fiilis että pystyy olla hiljaa ilman että se on kiusallista ja pitää väkisin keksiä puheenaiheita, mikä on siis hyvä asia. Jos viihdyit treffeillä, kannattaa mainita että "oli kiva nähdä" tms ja sopivassa tilanteessa mainita että olet luonteeltasi hiljainen. Koska jotkut voi ajatella hiljaisuuden joko niin että sua vaivaa jokin, tai ettet haluaisi puhua

Vierailija
29/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Ymmärrän, että treffeillä voi jännittää ja siksi saattaa tulla hiljaisia hetkiä. En etsi kipinää ekoilta treffeiltä vaan pyrin tapaamaan uudestaan 👍

M37

Ei se hiljainen hetki aina tarkoita jännittämistä. Joillekin on luontevaa olla seurassa hiljaakin eikä se kaikille aiheuta vaivaannuttavaa oloa.

Vierailija
30/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole!Suulaat tyhjänhöpöttäjät ja itsensä tyrkyttäjät pahimpia.Pätee miehiin ja naisiin.

Vierailija
31/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Turha sinun päätäsi vaivata näillä, sinä tuskin pääset edes treffeille asti.  

Vierailija
32/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pääsen treffeille sosiaalisena ja puheliaana ihmisenä. 

Vierailija
33/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana todella ujo. Kyllä minusta miehet tykkäsi. Olen ollut naimisissakin. Lapsiakin on. 

Enää en ole ujo. Harva mies kiinnostaa minua parisuhde mielessä. 

Vierailija
34/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tunnenko yhteyttä. Hiljaisuus on hyve eikä ujouskaan alkuun pahasta ole. Kunhan pystyy olemaan oma itsensä seurassani sitten alkukankeuden jälkeen, niin saa olla muiden kanssa jatkossakin kuinka ujo tahansa. Tärkeintä parisuhteessa on kuitenkin, että on hyvä olla yhdessä ja vetovoimaa löytyy. Seksuaalinen halu ja samankaltaisuus mieltymyksissä tärkeää.

Vierailija
35/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripäiden edustajat on aina vähän sanosinko haastavia treffikumppaneita. Joten sanon, että, jos joutuu yksin ylläpitämään keskustelua, eikä toinen anna kuin sanan tai kahden vastauskia, eikä treffien aikana kysy itse vastaavasti jotain tai muutoin osoita kiinnostusta ylläpitää keskustelua, niin luulempa, että jää hänen kanssaan ensimmäsiksi ja viimeisiksi treffeiksi.... 

Juurikin tämä. Jos jokaisen sanan joutuu nyhtämään eikä kumpikin ylläpidä keskustelua, niin saa jäädä treffailu alkuunsa.

Vierailija
36/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääripäiden edustajat on aina vähän sanosinko haastavia treffikumppaneita. Joten sanon, että, jos joutuu yksin ylläpitämään keskustelua, eikä toinen anna kuin sanan tai kahden vastauskia, eikä treffien aikana kysy itse vastaavasti jotain tai muutoin osoita kiinnostusta ylläpitää keskustelua, niin luulempa, että jää hänen kanssaan ensimmäsiksi ja viimeisiksi treffeiksi.... 

Juurikin tämä. Jos jokaisen sanan joutuu nyhtämään eikä kumpikin ylläpidä keskustelua, niin saa jäädä treffailu alkuunsa.

Niinpä. Miksi mennä treffeille, jos olettaa, että treffiseura nyhtää hohtimilla puhetta. 

Vierailija
37/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pääsen treffeille sosiaalisena ja puheliaana ihmi

Okei pappa, sano ensi kerralla että laittaa savumerkkejä jos on kiinnostunut, ja ota kumit mukaan ettei tuo tyhmä suku jatku.

Vierailija
38/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole!Suulaat tyhjänhöpöttäjät ja itsensä tyrkyttäjät pahimpia.Pätee miehiin ja naisiin.

Heidän kanssaan sentään tulee toimeen. He ovat vastavuoroisia. 

Vierailija
39/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata täälläkin joku verttaa.

Mutta ujoille rohkaisuksi, että ei edesauta laukeamista ollenkaan jos sänkyyn asti pääsee, mutta toki voi triggeröidä joillekin miehille panemista.

Vierailija
40/45 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvata täälläkin joku verttaa.

Mutta ujoille rohkaisuksi, että ei edesauta laukeamista ollenkaan jos sänkyyn asti pääsee, mutta toki voi triggeröidä joillekin miehille panemista.

Hyvin sä vedät.