Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saisinko mielipiteenne (talon rakennus/sisustusvaihe), kiitos!

Vierailija
22.01.2007 |

kysyn teiltä mielipidettä: rakenteilla puutalo, melko modernilla mutta kuitenkin lämminhenkisellä sisustuksella. Seinät maalatut (vaaleaa ja maitokahvin ruskeaa tehosteena, vaaleaa harmaata ja makkareihin sinistä. Keittiön kaapit ja muutkin kiintokalusteet valkoisilla, suorilla ovilla, rosterisilla reelinkivetimillä. Lattiat tummaa puuta, tasot samoin. Takka suoralinjainen, valkoinen. Kylppärit laatoitetaan valkoisilla isoilla laatoilla, tummanharmaa lattia ja seiniin samalla värillä tehostepalkit.

Kysymys kuuluu: laittaisitteko tällaiseen taloon välioviksi suorat, valkoiset laakaovet vai peiliovet (kolmepeiliset)? Vetimiksi modernit, samantyyliset kuin keittiön kaapeissa?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan vaan niin kymmenen vuoden päästä uusit koko sisustuksen ja ihan tasan tarkkaan yksityiskohtaisesti SEN ajan trendien mukaan.

Vierailija
42/65 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule massiivipuisia ovia, vaan ihan Mdf:ää. Kustannuskysymys. Lattialistat ja kaikki muutkin peitelistat valkoista, suoraa, yksinkertaista.

Kirjaston ja olohuoneen välille pariovi, olen suunnitellut sellaista Wenge-savulasiviritelmää, kahta liukuovea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajattoman näköistä ja varmaan ihmiset pitävät siitä kauemmin vaikka uusia ' trendejä' tuleekin. Ei kai kukaan nyt koko sisustustaan uusi muutaman vuoden välein.

Meille tulossa myös valkoinen keittiö, rosterivetimillä ja tumma työtaso.

Lattiat kylläkin tammea, meillä on myös ihana antiikkinahkainen. modernin mallinen sohav ja saman sarjan tuoli.

Vierailija
44/65 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös mietin tuota ovijuttua ja päädyimme kuitenkin peilioviin, mielestäni ne kuitenkin olivat arvokkaamman näköiset kuin suorat.

Vierailija
45/65 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh!

Vierailija
46/65 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliovia tullut mietittyä moneen kertaan ja vieläkään ei olla päästy siihen lopulliseen ratkaisuun. toisaalta valkoiset laakaovet, mutta onko ne sitten aika tylsät (?). löysin sitten tällaisen yhden vaihtoehdon,

http: // www. jite. fi/ index/ product/ sisaovet/ trendiovet. htm 1peilisenä, kuvastossa oli 2peilisiäkin mutta niitä ei kuulemma valmisteta. sanovat että valmistaa vain 1 ja 3 peilisiä mutta tuolla sivulla taas näyttäis olevan 4peilinen ovi.. joka menee jo liian sekavaksi.. ja en laittis tuota 3peilistäkään.. jos sitä nyt valmistetaan.. kun ei ota selvää:) että miettimistä riittää... mutta oispa hupaisa saada tuomio tosta 1peilisestä ovesta? :) tsemppiä ap:lle rakennuspuuhissa!

Vierailija
47/65 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös melko moderni sisustus. Me laitetaan matti-ovien Line ovet, jotka ovat minusta laakaoven ja peilioven välimaastosta. tsekkaa niiden sivuilta.

Vierailija
48/65 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän niitä peiliovia jotenkin kamalina. Turhan krumeluurisia (mut mulla onkin jotenkin omituinen maku selkeästikin :)) Ei yhtään ainoaa peiliä mun oviin kiitti!

Meilläkin mies väittää että laakaovet on halvan näkösiä ja haluaa peiliovet, mut en anna periksi. Mun mielestä laaka on merkittävästi tyylikkäämpi ja peiliovi taas täys tusinatuote. muutenkin älytöntä et ihmiset miettii mikä näyttää halvalta.. mitä hiton väliä näyttääkö se jonkun juntin halvalta tai kalliilta? Pääasia että sopii sisustukseen.

No, kompromissina voisi tietty olla joku todella hillitty, 1-peilinen ratkaisu. Mutta mitään isoja summia en oviin halua laittaa, johan se nyt hölmöä olisi.

Vierailija
49/65 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hiton väliä näyttääkö se jonkun juntin [b]mielestä[/b] halvalta tai kalliilta

t:edellinen

Vierailija
50/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen aihe

Vierailija
51/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasta keltaista seiniin ja violetit kaapistot. Onko se sitten hyvä, kun kellään muulla ei ole sellaista?

Tottakai sitä laitetaan sellaista mistä ite sattuu juuri sillä hetkellä tykkäämään eikä sitä, mistä vaikka kymmenen vuoden päästä saattaisi ehkä tykätä, kun ei sitä voi edes tietää.

Vierailija
52/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun ystäväpiirissäni on jokainen rakennuttanut ja sisustanut oman talonsa ihan omien mieltymyksiensä mukaan, eikä minkään trendien tms.

En usko tosiaankaan, että yli 90% taloista ois samanlaisia... Ja mitä se kellekään kuuluu, että miten kukin oman talonsa sisustaa.

Vierailija
53/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haaveilee tuosta trendi-sisustuksesta ja kun ei ole varaa sitä toteuttaa niin pitäähän sitä haukkua edes sitten.

Vierailija
54/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kalustemyyjä

Vierailija
55/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka värikäs retrohenkinen talo tai countryhenkeä tai vaikka romanttinen ruusukuvioineen ym.

Mutta kaikki haluavat tämän melko pelkistetyn ja ankean tyylin. En ymmärrä miksi kukaan haluaa esim. vessasta tumman/harmaan. Onpa tosi pirteän tuntusta rahjustaa sinne marraskuun pimeänä aamuna...

Meidän taloon ei ole tulossa nykytrendien mukaista väritystä laattojen osalta.

Vierailija
56/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai ihmisen maku saa ja pitääkin kehittyä? Totta hitossa media ja muu ympäröivä vaikuttaa ihmisen mieltymyksiin. Trendit muuttuvat. Kyllä kaikista taloista ja asunnoista kuvastuu ajan henki, itse ainakin pystyn melko tarkkaan kertomaan milloin talo on valmistunut sen ulkomuodon ja sisustuksen perusteella. Et silleen.

Vierailija
57/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaihdoin pariovet umpioviksi lasiovien sijaan.

Vierailija
58/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiliovet on so out :)

no ei kai, mitä enempi koristeellisuutta sen huonompi juttu. Itse laittaisin han kaiken just suoraa ja sileään: keittiökaapit, väliovet, sisäkatot, lattiat, listat, huonekallut kans mahd. basic.

Mut tää on mun maku. Toisaalta en kestä tätä maitokahvi/beige/vaaleanharmaa/valkoinen -trendiä, kyllä mun mielestä pitää olla väriä! Jos ei tapetoi seiniä vaan maalaa, niin on aina helppo maalata uudella värillä kun vanhaan kyllästyy.

Vierailija
59/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. kilsgaard. fi/index/sisaeovet/massiivipeiliovet/trendiovet. htm

Vierailija
60/65 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 140 ¿ oli halvin ovi. Tavallinen laakaovi maksaa 39 ¿. Ovia tulee about kymmenen, että hintaa kertyy melkoisesti enemmän noista trendiovista.

t. ap

kiitos linkistä!