Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteitä ... mustasukkasuus asiaa

Vierailija
15.01.2007 |

olen tässä tapaillut yhtä miestä jolla 3 lasta (13v , 17v , 18v). olen kerran käynyt hänen kotonaan kun lapset ei ollu kotona mutta yks tuli sit kotia.

kuitenkin tällä miehellä on yks hyvä ystävä, naispuolinen, ollut jo monta vuotta ystäviä.

Tämä nainen kyllä käy hänen luona kotonaan kahvilla mutta minua tämä mies aina pyytää että tule sitten kun lapset ei oo kotona.

minua jotenkin ihmetyttää toi käytös. onko se sit eri asia jotenkin kun olemma ns . yhdessä ???

sanokaa nyt ihmeessä jotain mielipiteitä !!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkääkö hän lastensa puolesta vai mitä ?? vai pelkääkö hän kenties että vaikka pussattais lasten nähden vai mikä ihme ...

vai oottaako kenties sit joskus tulevaisuudessa että vie minut " näytille "

Vierailija
2/2 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä halua esitellä lapsille ennenkuin on varma että suhteenne kestää. Naispuoliset ystävätkin ovat varmasti " pysyviä" suhteita, kuten ystävyydet yleensä ovat....

Minusta ihan vastuuntuntoinen äijä, jos ajattelee lapsiaankin, ettei esittele uutta seurustelukumppania liian aikaisin. Tuolaista vastuullisuutta odotin omalta exältäkin, joka heti meni ja esitteli lapsemme uudelle naiselleen - muutaman viikon tapailun perusteella. Teki mieli potkia munille äijää.

Tietenkin jos sinua ei esitellä lapsille sitten kun olette " säädyllisesti" alkaneet seurustella, niin voi kysyä, missä mättää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi