Suomen tasavallan presidentti kolkuttaa oveesi. Mitä teet?
Kommentit (73)
Virpomispäivänä en avaa, muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, kuka prkl sulle aukaisi alaoven. Jehovat eivät pääse sisälle, eikä muutkaan kutsumattomat.
Herra presidentti pääsee aina sisälle!
Esitän osanoton kissan kuoleman vuoksi. Sitten vedän oven takaisin kiinni.
En avaa oven vieraille ihmisille .
Muutenkin toivon, että tulosta ilmoitetaan etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pekka Haavisto haluaisi minusta?
Avaisin Haavistolle, mutta en Stubille. Haavistolle avaisin haaratkin, mutta sehän ei huoli :D
Luultavasti voisi ajatella hänen sairastuneen dementiaa ja eksyneen... joten poliisi ja ambulanssi paikalle! Mitä se presidentti täällä slummissa tekis?
Mulla on usein ovikellosta sulake irti, kun nassikat yrittää juoksutta minua, joten hänen pitäisi koputtaa. Voi olla, etten kuule, jos katson Yle Areenaa tietsikasta tai kuuntelen musiikkia Youtubesta, nääs on luurit korvilla. Jos kuulen ovikellon tai koputuksen, vilkaisen ikkunasta, kuka siellä on. Jos Stubb ei ole lähettänyt mailia, että olisi tulossa, jos sopii (ei nyt sovi), niin en avaa. Jos ei lähde siitä rymyämästä hyvän sään aikana, niin avaan oven ja toimitan hänet matkoihinsa. Jos ei lähde, soitan poliisit. Mulla on oikeus kotirauhaan eikä yleensä mitään mielenkiintoa eikä aikaakaan hyysätä kaiken maailman presidenttejä.
Huudan, häivy stubbi vttuun mun tontilta. Kekkosen haamun kutsuisin kyllä sisälle kylään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pyytäisin sisään ja kysyisin millä asoilla liikkuu. Naapurit voisi kateellisen ihailla uutta Audiamme pihalla.
(iso lehtikin uutisoi ip-lehtien tapaan, että Stubb valitsi Audin, vaikka valtio oli tilannut sen jo paljon ennen kuin Stubb edes tiesi ehdokkuudestaan Tuollaista autoa ei haeta lähikaupasta).
Tyhmä. Autokauppa ja Stubbin voitto oli molemmat sovittu jo kauan sitten etukäteen. Iso lehti tiesi sinua paremmin.
Ojennan ovenraosta lapun jossa lukee Pirkkala. Siellä on lähin lentokenttä.
Ei se soitellutkaan vaan koputti ovea.