Suomen tasavallan presidentti kolkuttaa oveesi. Mitä teet?
Kommentit (73)
Halaisin. Ehkä antaisin suukonkin.
Ei osteta eikä myydä mitään ja ovi kiinni
Sanon hyvä HIFK! Ja vedän oven kiinni.
Halaisin, tarjoisin mieluista juotavaa ja pyytäisin sisään peremmälle juttelemaan :-)
Vierailija kirjoitti:
Sanon postiluukusta etten ole kotona.
Nerokas vinkki. Tuotahan voisi kokeilla.
Siinäpähän kolkuttelee, en ole kotona.
Tarjoon terästetyn kahvin ja odotan vaikutusta. Terveistä sisäelimistä saa pimeillä markkinoilla hyvin rahaa ja se on köyhälle tarpeen.
Otetaan vaan pikaiset kahvit, lähet, ennen kun rouva tulee kotiin. Ja tätä ei sitten koskaan tapahtunut. Mä en vaan jaksa, jos se alkaa kuukausitolkulla häslätä kutsua linnaan 6.12.
Keitän kahvit. Kysyn mitä oikein tapahtui, kun sitä rauhaa solmittiin Georgiassa. Haluaisin tietää ja ymmärtää, että mikä vaikutus tuolla oli siihen, missä tilanteessa nyt olemme. Selvästi Putin on päässyt liian helpolla, koska on arvioinut, että kannattaisi lähteä tällaisiin toimiin Ukrainassa. Stubb voisi arvioida omaa vastuutansa. Jos kykyä riittää.
No, en ymmärrä pointtia? Asun omakotitalossa eli soittaa sitten varmaan ovikelloa. Avaan oven ja kysyn asiaa. Minua ei kiinnosta lähikuvat pressojen tai minkään muukaan poliitikon kanssa joten...
Kutsun sisään ja vertaillaan Alexin kanss lenkkisykkeitä.
Vedän mun rahoilla loisivaa ilveilijää turpaan.
Laittaisin naaman nurin päin ja kertoisin kolme valittua pointtia. Sitten sulkisin oven.
Avaan ja käsken painua kauas täältä ja äkkiä
Kysyn että koska tarjoaa takaisin sen bissen jonka tarjosin 32 vuotta sitten.
Sanon postiluukusta etten ole kotona.