Tunti tinderissä ilman kuvaa ja mitään bioa 36v nainen
64 tykkäystä ja 1 supertykkäys....huoh. Ajattelin ensin katsoa tarjontaa ennenkuin päätän olenko omalla naamalla. Ei mitään järkeä, miehiä satoja ja satoja, miten tuolta kukaan löytää ketään tai millä perusteella niitä pitäisi swaippailla.
Kommentit (81)
Jos ne epätoivoisimmat miehet tykkää jopa kuvattomista, niin tuskin he kuuluu top10 tai edes top 50% miehistä, jotka saa mätsejä.
"Ja harvahan sitä koskaan kai saa täysin haluamaansa, muta sitäkin useampi oppii olemaan tyytyväinen sen kanssa minkä on onnistunut saamaan haaviinsa. "
Juu ei tällaista enää ikinä. Se tulee kyllä ilmi rivien välistä, ettei toinen ole sitä mitä oikeasti halusit, ja ettet tästä oikeasti ole pahemmin edes kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä on tuttu ongelma naisille: liikaa tarjontaa. Miehillä päinvastoin.
Tässä voisi tietysti kysyä, että mitä "tarjonta" tarkalleen tarkoittaa?
Ovatko kaikki kuvattomasta profiilista tykänneet miehet korviaan myöten rakastuneita, ja valmiita tarjoamaan ap:lle häitä ja puolta valtakuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ne epätoivoisimmat miehet tykkää jopa kuvattomista, niin tuskin he kuuluu top10 tai edes top 50% miehistä, jotka saa mätsejä.
Kyllä, juuri näin, olet asian ytimessä. Tinder on täynnä epätoivoisia miehiä, jotka spämmäävät yksinäisyydessään tykkäyksiä, ja pilaavat homman kaikilta. Tinderin pitäisi oikeasti alkaa pitää jotain naamarajaa siellä, eli minimikomeus raja miehille joka pitää ylittää, ennen kuin tilin luominen edes sallitaan. Tekoäly voisi tehdä sen analyysin miehen kuvista, että täyttyykö kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voisi tietysti kysyä, että mitä "tarjonta" tarkalleen tarkoittaa?
Ovatko kaikki kuvattomasta profiilista tykänneet miehet korviaan myöten rakastuneita, ja valmiita tarjoamaan ap:lle häitä ja puolta valtakuntaa?
Ne miehet, joilla on oikeasti valinnanvaraa, harvemmin kuvattomista profiileista tykkäävät. Miksi he "ostaisivat sian säkissä", kun he pystyvät saamaan matcheja oikeasti ihan hyvännäköistenkin naisten kanssa, joilla on kuvat näkyvissä.
Ne miehet jotka AP:n tilille antoivat tykkäyksen, eivät ole sellaisia miehiä joiden kanssa AP oikeasti haluaisi olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja harvahan sitä koskaan kai saa täysin haluamaansa, muta sitäkin useampi oppii olemaan tyytyväinen sen kanssa minkä on onnistunut saamaan haaviinsa. "
Juu ei tällaista enää ikinä. Se tulee kyllä ilmi rivien välistä, ettei toinen ole sitä mitä oikeasti halusit, ja ettet tästä oikeasti ole pahemmin edes kiinnostunut.
Ei se ole aina noin mustavalkoista. Moni kyllä osaa arvostaa omaansa vaikkei se mikään ideaaleista ideaalein kumppaniehdokas olisikaan. Jos ei osaisi niin eihän tähän maailmaan syntyisi juurikaan lapsia tai perustettaisi perheitä.
Se kannattanee muistaa, että pariutuminen tapahtuu livenä. Tinder on vain paikka jossa saadaan ensikontakti.
Livenä jokaista naista kohden ei ole tuhatta miestä, saati tuhatta laadukasta miestä.
Esimerkiksi minun naisystäväni on nätti, hoikka, fiksu, mukava ja hänellä on elämänhallinta kunnossa. Tinderissä minulla ei ollut pienintäkään mahdolisuutta vastaavaan tasoon, jos nyt tämä hölmö termi sallitaan. En minä silti olisi tyytynyt vähempään "Tinder-tasoni" perusteella. Eikä minun naisystäväni ole parisuhteessa varakkaan tai kuuluisan miesmallin kanssa, vaikka sellaisiltakin tykkäyksiä tuli.
Tinder saa helposti naiset uskomaan, että siellä voi valkata tuhannesta hakijasta kymmenen parasta jatkoon ja sitten löytyy täydellinen mies. Todellisuudessa se täydellinen mies hakee huomattavasti näyttävämmän näköistä naista ja sinä olit pelkkä massatykkäys, ja top kymppiin päässeet saattaisivat korkeintaan käydä panemassa jos seksiä saa helposti.
Palstalla naiset aina sanovat kuinka minä ainakin sain komean ja rikkaan miehen Tinderistä, mutta kyllä omassa lähipiirissä parisuhteet ovat syntyneet lähes poikkeuksetta alusta saakka livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin, olet asian ytimessä. Tinder on täynnä epätoivoisia miehiä, jotka spämmäävät yksinäisyydessään tykkäyksiä, ja pilaavat homman kaikilta. Tinderin pitäisi oikeasti alkaa pitää jotain naamarajaa siellä, eli minimikomeus raja miehille joka pitää ylittää, ennen kuin tilin luominen edes sallitaan. Tekoäly voisi tehdä sen analyysin miehen kuvista, että täyttyykö kriteerit.
Ja sitten Tinderissä olisi pelkästään komeita miehiä, joihin sinulla ei olisi mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Nro 48 kysyi:
"No miksi niitä kuvattomia sitten swaipataan? Kerro ihmeessä"
En ole se keneltä kysyit, mutta kommentoin silti. Noin 50 % mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä noilla deittisaiteilla kuten Tinder ja Hinge. Monet näistä miehistä ovat niin epätoivoisia, että he antavat tykkäyksiä kenelle tahansa naisprofiilille ihan vaan siinä toivossa, että edes joku tykkäisi heistä takaisin. Todella säälittävää meininkiä, mutta sellaista se on.
T. eri
Olet väärässä. Massatykkääjiä eivät ole vain epätoivoiset rumilukset, vaan myös ihan hyvä keskitasoa olevat miehet ja jopa komeat miehet. Tätä on tutkittu. Tykkäysten määrän haaliminen on miehille kuin kisa. Naisilla vastaava on tykkäyksen saaminen korkean statuksen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Se kannattanee muistaa, että pariutuminen tapahtuu livenä. Tinder on vain paikka jossa saadaan ensikontakti.
Livenä jokaista naista kohden ei ole tuhatta miestä, saati tuhatta laadukasta miestä.
Esimerkiksi minun naisystäväni on nätti, hoikka, fiksu, mukava ja hänellä on elämänhallinta kunnossa. Tinderissä minulla ei ollut pienintäkään mahdolisuutta vastaavaan tasoon, jos nyt tämä hölmö termi sallitaan. En minä silti olisi tyytynyt vähempään "Tinder-tasoni" perusteella. Eikä minun naisystäväni ole parisuhteessa varakkaan tai kuuluisan miesmallin kanssa, vaikka sellaisiltakin tykkäyksiä tuli.
Tinder saa helposti naiset uskomaan, että siellä voi valkata tuhannesta hakijasta kymmenen parasta jatkoon ja sitten löytyy täydellinen mies. Todellisuudessa se täydellinen mies hakee huomattavasti näyttävämmän näköistä naista ja sinä olit pelkkä massatykkäys, ja top kymppiin päässeet saattaisivat korkeintaan käydä panemassa jos seks
Tuo on muuten ihan totta, minullakin on omakohtaista kokemusta. Olen viimeisen 10 vuoden aikana ollut kahdesti parisuhteessa, ja niiden suhteiden välissä olin myös tinderissä muutaman vuoden. Ne naiset joiden kanssa päädyin parisuhteeseen, olivat aivan eri galaksista ulkonäöltään, verrattuna niihin turilaisiin joita olisi tinderissä ollut tarjolla.
Itse 31v miehenä paljon mielenkiintoisia ja hauskoja kuvia reissuista jne, huumorintajuinen profiiliteksti missä kerron kiinnostuksen kohteista ja itsestäni. Hyvässä kunnossa, hygienia kohdallaan ja töissäkäyvä. 1-2 tykkäystä ehkä viikossa. Lopetin tinderin käytön yli vuosi sitten, ehkä yhdet treffit vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse 31v miehenä paljon mielenkiintoisia ja hauskoja kuvia reissuista jne, huumorintajuinen profiiliteksti missä kerron kiinnostuksen kohteista ja itsestäni. Hyvässä kunnossa, hygienia kohdallaan ja töissäkäyvä. 1-2 tykkäystä ehkä viikossa. Lopetin tinderin käytön yli vuosi sitten, ehkä yhdet treffit vuodessa.
Oletko lyhyt? Miten kasvojesi estetiikka, oletko alle keskitason?
Hygienia ei ole relevantti asia, sillä naiset eivät voi haistaa sinua Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt olla sadoittain tykkäyksiä, vai?
Minä naisena saisin luultavasti niitä oikeita tykkäyksiä tuon saman, eli 1-2 viikossa, jos sitäkään. Siis sellaisia, jotka ovat profiilini lukeneet ja oikeasti miettineet, että voisi olla kiva tutustua. Valitettavasti sitten jäävät niiden sadoittain tulevien massatykkäyksien alle.
Mieluummin näkisin vain ne harvat, mutta ihan oikeat tykkäykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena saisin luultavasti niitä oikeita tykkäyksiä tuon saman, eli 1-2 viikossa, jos sitäkään. Siis sellaisia, jotka ovat profiilini lukeneet ja oikeasti miettineet, että voisi olla kiva tutustua. Valitettavasti sitten jäävät niiden sadoittain tulevien massatykkäyksien alle.
Vaikutat elävän jonkinlaisessa pääsi sisäisessä haavemaailmassa, jossa osa miehistä antaa jotain maagisia Disney tykkäyksiä, joissa he tykkäävät kultaisesta sydämestäsi ja sisimmästäsi, ja sinun uniikista persoonastasi.
Tule takaisin todellisuuteen, Liisa. Miehet katsovat kuvat, ja jos niissä näytät kiinnostavalta, he antavat tykkäyksen. That's it, ei tämä ole sen monimutkaisempaa. Vasta kasvotusten treffeillä se mies sinuun rakastuu oikeasti, jos rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloituksesta päätellen miehet ovat yksin syyllisiä tähän ongelmaan. Jos kerran nainen kuin nainen kiinnostaa, josta ette tiedä mitään, ette edes ulkonäköä tai onko hän edes hetero, niin saatte kyllä syyttää itseänne, jos luotte mielestänne ylitursuavat markkinat.
Olen aivan samaa mieltä. En käsitä, kuinka joillekin kelpaa mikä tahansa, jopa kuvaton ja tekstitön.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulma on siinä, että olet swaipannut ne 1-2 "oikeaa tykkäystä" vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat elävän jonkinlaisessa pääsi sisäise
Eikä tässä vielä kaikki.
Miehet antavat tykkäyksiä myös naisille joita eivät pidä hyvännäköisinä, koska he haluavat enemmän matcheja.
Ja toisin kuin naisilla, miehillä on rima huomattavasti alempana sen suhteen millainen nainen kelpaa pelkkään seksiin, vrt. parisuhteeseen.
Tämä johtaa siihen, että naista kuin naista on aina liehittelemässä joukko tätä ulkoinäöllisesti korkeatasoisempia miehiä, ja oikeasti kiinnostuneet päätyvät vasemmalle jo siksi, koska "kiinnostavampia miehiä" on näennäisesti tarjolla.
Sitten nainen jää ihmettelemään, että miten hänellä aina käy niin huono mäihä, että hän törmää niihin pelimiehiin ja pettäjiin.
Se kuvaton olikin aivan järjettömän komea, ei halunnut turhia mätsejä jotka perustuisivat ensisijaisesti ulkonäköön. Oli muutenkin hieno ja fiksu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat elävän jonkinlaisessa pääsi sisäisessä haavemaailmassa, jossa osa miehistä antaa jotain maagisia Disney tykkäyksiä, joissa he tykkäävät kultaisesta sydämestäsi ja sisimmästäsi, ja sinun uniikista persoonastasi.
Tule takaisin todellisuuteen, Liisa. Miehet katsovat kuvat, ja jos niissä näytät kiinnostavalta, he antavat tykkäyksen. That's it, ei tämä ole sen monimutkaisempaa. Vasta kasvotusten treffeillä se mies sinuun rakastuu oikeasti, jos rakastuu.
Kun katsottaisiinkin se profiili eka. Silloin kun vielä itse jaksoin tuota kokeilla, niin tuntui enemmän olevan sitä kaikki oikealle -huttua.
No miksi niitä kuvattomia sitten swaipataan? Kerro ihmeessä.
Kuvattomuus voi kertoa ujoudesta, kainoudesta, herkkyydestä, järkiperäisestä haluttomuudesta laittaa omaa kuvaa nettiin... se voi hyvin olla voittaja-arpa, mitä sinä häviää kokeillessa jos speksit(ikä, painoindeksi, kiinnostukset jne) ovat muuten kohdillaan?