Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunti tinderissä ilman kuvaa ja mitään bioa 36v nainen

Vierailija
19.04.2024 |

64 tykkäystä ja 1 supertykkäys....huoh. Ajattelin ensin katsoa tarjontaa ennenkuin päätän olenko omalla naamalla. Ei mitään järkeä, miehiä satoja ja satoja, miten tuolta kukaan löytää ketään tai millä perusteella niitä pitäisi swaippailla. 

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa lähteä suurten kaupunkien ulkopuolelle swaippailemaan. Miesten taso nousee, varsinkin jos ulkom. ei kiinnosta.

Vierailija
22/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viime vuonna tinder-tilin, ja muutamassa viikossa oli tullut jo useita tuhansia tykkäyksiä. En jaksanut alkaa käydä läpi sitä valtavaa miesmäärää, vaan poistin vaan koko sovelluksen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet siellä ilman kuvaa ja sen kuvan lisäksi myös se esittelyteksti. Eikä mitään kerro mulle joku hyvä vitsi tai jos tykkäät mun koirasta nii saatan tykätä susta. Minulla miehenä on hyvä teksti ja tulee kait sen ansiosta todella hyvin tykkäyksiä mieheksi. On tullut satoja tykkäyksiä. Mutta en minäkään tykkää yhdestäkään naisesta jolla on pelkät kuvat. En ymmärrä mitä joku etsii pelkillä kuvilla. Esim mulle naisessa tärkeää on empaattisuus, tunneälykkyys ja hyvät keskustelutaidot.

Vierailija
24/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tinderiin on ihan turha mennä, jos ei osta sitä gold versiota. Niitä tykkäyksiä tulee nimittäin hetkessä satoja, ja vähänkin kauniimmille naisille tuhansia, ja ilman sitä gold versiota joudut käymään jokaisen profiilin läpi yksi kerrallaan, mihin menee ikuisuus. Goldilla pääsee sentään näkemään semmoisesta listasta suoraan että ketkä tykkäsi susta, ja siitä sitten valkkailla kiinnostavat tyypit jatkoon.

Vierailija
25/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Asutko isolla vai pienellä paikkakunnalla?

Mua ihan hävetti, kun kerran kävin Treffeillä ihan kivan miehen kanssa, joka asui  pienehköllä paikkakunnalla. Hän oli ollut Tinzessä puoli vuotta ja minä olin hänen ensimmäinen Tinder-treffikumppani ikinä. Minä taasen olin ladannut sovelluksen 6 päivää aiemmin! Ja minulla oli ensimmäisten neljän viikon aikana neljän miehen kanssa treffit. Ja en siis itse ole missään nimessä kaunis nainen ja olen lihavakin.

Vierailija
26/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein viime vuonna tinder-tilin, ja muutamassa viikossa oli tullut jo useita tuhansia tykkäyksiä. En jaksanut alkaa käydä läpi sitä valtavaa miesmäärää, vaan poistin vaan koko sovelluksen :D

kuinka monen miehen kanssa kävit treffeillä?

Vierailija
27/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämä on tuttu ongelma naisille: liikaa tarjontaa. Miehillä päinvastoin.

Siis mitä ihmeen tarjontaa, jos on tykätty kuvattomasta ja tekstittömästä profiilista?

Oletko ihan oikeasti kateellinen tuosta?

Vierailija
28/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
29/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se homma menee Tinderissä. Tein aikanaan tilin sinne, ja laitoin kaksi kuvaa: yhden meikatun kasvokuvan jossa näytin poikkeuksellisen hyvältä, ja yhden bikinikuvan. No, niitä tykkäyksiä ja supertykkäyksiä alkoi saman tien tulla ihan solkenaan, puhelin piippasi kirjaimellisesti 5 sekunnin välein koko päivän ajan. En muista montako tuhatta tykkäystä ehti tulla, ennen kuin poistin koko profiilin.

Pari kuukautta myöhemmin kokeilin uudelleen, mutta niin että jätin bikinikuvan pois. Tykkäyksiä tuli edelleenkin ihan liikaa, mutta ei sentään ihan semmoista hullunmyllyä ollut kuin ekalla kerralla.

Vierailija
30/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tinderiin on ihan turha mennä, jos ei osta sitä gold versiota. Niitä tykkäyksiä tulee nimittäin hetkessä satoja, ja vähänkin kauniimmille naisille tuhansia, ja ilman sitä gold versiota joudut käymään jokaisen profiilin läpi yksi kerrallaan, mihin menee ikuisuus. Goldilla pääsee sentään näkemään semmoisesta listasta suoraan että ketkä tykkäsi susta, ja siitä sitten valkkailla kiinnostavat tyypit jatkoon.

Minä voisin palata deittisovellukseen sitten kun nuo massatykkäykset on estetty. Eli voisin jopa maksaa lisäasetukset, että profiilistani voisi tykätä vain jos kirjoittaa pienen tekstin, että miksi tykkäsi. Ja luonnollisesti tekoäly estämään "kghkygdfklyfhlhgbmlyhjl lkgyojkk" -tyyppiset "vastaukset".

Otan mieluummin yhden aidon tykkäyksen vuodessa, kuin sadoittain mitään tarkoittamattomia päivissä.

Vierailija
31/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan hävetti, kun kerran kävin Treffeillä ihan kivan miehen kanssa, joka asui  pienehköllä paikkakunnalla. Hän oli ollut Tinzessä puoli vuotta ja minä olin hänen ensimmäinen Tinder-treffikumppani ikinä. Minä taasen olin ladannut sovelluksen 6 päivää aiemmin! Ja minulla oli ensimmäisten neljän viikon aikana neljän miehen kanssa treffit. Ja en siis itse ole missään nimessä kaunis nainen ja olen lihavakin.

50 % mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä, joten tuo on sinänsä ihan normaalia, että tämä mies ei juuri treffeillä juossut :)

https://www.reddit.com/r/dating/comments/v02nbk/bottom_50_of_men_get_on…;

Vierailija
32/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä käy sitten niin että kun tykkäilet niistä kiinnostavista et muista myös jutella heidän kanssaan vaan sinulla on kymmeniä mätsejä joille et juttele. Kun itse esim odotan yleensä maksimissaan vuorokauden viestiä kunnes poistan sen mätsin niin et siis onnistu.

Vierailija
33/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän swaippaa usein kaikki oikealle ja sitten vasta alkavat tutustua paremmin. Ei niistä käteen sitten lopulta jää ketään sen enempää kuin naisillakaan. Eli ei kyse ole siitä että keskivertonainen pääsisi valitsemaan sadoista juuri hänestä kiinnostuneista miehistä uutta kumppania. 

Kyllä ne niitä profiileitakin katsovat. Jos laittaa bioon jonkun seksiaddiktien karkottimen kuten avioliitto tai jeesus niin reippaasti laskevat tykkäykset.

Vierailija
34/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrä ei korvaa laatua missään asiassa. Miehet harvemmin tosimielellä tuolla, reikä se on rinkelissäkin-tyylin heppuja enimmäkseen, varattuja, pelaajia, itsetuntobuustaajia jne.

Miehille enimmäkseen riittää se pikainen sohaisu haarukkaan kunhan joku toimii runqalustana. Jos tuolta etsii jotain kunnollista suhdetta tai kunnollista nautintoa, ei ole sellaisen naisen paikka. 

Ei deittisivustoilla ole parisuhdekelpoisia naisia.  

Vierailija
35/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä miehenä käynyt kaksillakin treffeillä samana päivänä. Olen pieneltä paikkakunnalta, mutta hetihän niitä tykkäyksiä tulee. Eikait mulla kestänyt kauaa nii oli 100 tykkäystä. 

Vierailija
36/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kuullu, siksipä en sinne edes mene.

M50

Vierailija
37/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä miehenä käynyt kaksillakin treffeillä samana päivänä. Olen pieneltä paikkakunnalta, mutta hetihän niitä tykkäyksiä tulee. Eikait mulla kestänyt kauaa nii oli 100 tykkäystä. 

50 % miehistä ei saa juuri ollenkaan tykkäyksiä. Eli 50 % miehistä saa tykkäyksiä. Pystyt varmaan nyt tämän tiedon saatuasi itsekin päättelemään, kumpaan näistä miesryhmistä sinä kuulut ;)

Vierailija
38/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloituksesta päätellen miehet ovat yksin syyllisiä tähän ongelmaan. Jos kerran nainen kuin nainen kiinnostaa, josta ette tiedä mitään, ette edes ulkonäköä tai onko hän edes hetero, niin saatte kyllä syyttää itseänne, jos luotte mielestänne ylitursuavat markkinat.

Noh hei, camoon, ei se että se svaippaa oikealle tarkoita että miehellä hääkellot soisivat päässä.

Viddu että te naiset olette pellejä.

Tai sitten miehet. Miehethän aina perustelevat noilla "tykkäysmäärillä" sitä, että naisilla on niin helppoa ja hirveästi valinnanvaraa. Naiset kyllä tietävät vallan hyvin, että ne tuhannet tykkääjät eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Ja näin ollen naiset eivät anna painoarvoa miesten tykkäyksille ollenkaan.

Vierailija
39/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrä ei korvaa laatua missään asiassa. Miehet harvemmin tosimielellä tuolla, reikä se on rinkelissäkin-tyylin heppuja enimmäkseen, varattuja, pelaajia, itsetuntobuustaajia jne.

Miehille enimmäkseen riittää se pikainen sohaisu haarukkaan kunhan joku toimii runqalustana. Jos tuolta etsii jotain kunnollista suhdetta tai kunnollista nautintoa, ei ole sellaisen naisen paikka. 

Ei deittisivustoilla ole parisuhdekelpoisia naisia.  

Ne vaan lösöttää siellä vuodesta toiseen.

Vierailija
40/81 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa lähteä suurten kaupunkien ulkopuolelle swaippailemaan. Miesten taso nousee, varsinkin jos ulkom. ei kiinnosta.

Vähän vaikea swaippailla muualla kuin suurissa kaupungeissa, jos sattuu asumaan suuressa kaupungissa. Ja muuttaako ne Petäjävedellä, Kälviällä ja Kiteellä asuvat miehet sitten Helsinkiin tai Turkuun, vai onko ajatuksesi, että nainen muuttaa suuresta kaupungista miehen luo, vai etäsuhdettako meinasit?

Millä lailla muuten miesten taso nousee? Itseäni ainakin epäilyttää, löytyisikö minun kanssani samanhenkinen mies jostain maalaiskylästä muka todennäköisemmin kuin Helsingistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi