Olet mitä syöt 2024 ***OFFICIAL***
Tästä eilen alkaneesta uudesta kaudesta ei liene täällä keskusteluketjua.
Mitä mieltä olette? Ohjelman formaatti on muuttunut edellisistä kausista. Nyt painotus on elämäntaparemontissa, EI laihdutuksessa.
Ensimmäisessä ohjelmassa Pippa Laukka oli Joona Hellmanin jääkaapilla. Joona on suuri jäätelön ystävä samoin kuin minäkin. Olin kyllä helpottunut kun Pippa sanoi, että yhden jäätelöpuikon voi syödä päivässä (jos syö sen kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa).
Pippa itse oli jotenkin muuttunut - siis vielä kauniimmaksi - en tiedä mistä johtui, mutta näin oli.
Kommentit (180)
Pippa laihtunut/ laihduttanut ainakin 7 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Pipan meikkaaja tekee usein aika huonoa työtä. Meikkipohja on aivan liian paksu ja kuiva keski-ikäisen naisen iholle. Ja silmämeikki on myös liian raskas. Vanhentaa tosi paljon. Pipan omassa instassa on meikittömiä salikuvia yms. missä kasvojen iho näyttää suorastaan hehkuvalle. Ihan kuin eri ihminen verrattuna tähän sarjaa.
Samaa mieltä, ja se oranssi luomiväri ei käy Pipalle yhtään. Monesti vaatteetkin on ohjelmassa ihan omituiset. Vehviläisen jaksossa oli kivat pirteät värit jotka käy Pipalle paremmin kuin valjut ja haaleat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ihmettelee tuota sokerin määrää mitä jotkut syövät makeiden tuotteiden muodossa eivätkä tule ajatelleeksi miten hirveät määrät sokeria ihminen saa hedelmien muodossa. Minulla on diabeetikko-ystävä, jolta on kielletty jopa hedelmien syönti siksi, että niistä kertyy liikaa sokeria elimistöön.
Näihin sitten kritiikkiä. Jotain ystävältä kuultua, ei mitään tietoa kuka on kieltänyt ja millä koulutuksella, mikä on ystävän kokonaistilanne, yms
Pääsääntöisesti kukaan diabetes hoitaja (joiden kautta nämä ohjeet pitäisi tulla) ei kiellä hedelmiä. Kohtuus toki kaikessa. Diabetesta hoidetaan ruokavaliolla ja liikunnalla, kyllä joo, mutta hedelmäkielto menee liian pitkälle. Jos yksittäinen hedelmä nostaa noin paljon verensokereita ei perus insuliinin määrä ole oikea, tai ateriainsuliinille on tarvetta.
Ei Suomessa diabeetikoilta kielletä sokeria eikä hedelmiäkään. Tosi valitettavaa.
Kammottava tuo lääkärin neuvo, että ei saa ottaa päiväunia, vaikka herää töihin puoli neljä- Siinä ei lääkäri ymmärrä, mitä puhuu. Kokeilisipa itse tehdä töitä ja valvoa 18 tuntia ja sitten saisi nukkua vain kuusi tuntia.
Onpa upea Riina Palander. Näyttää joltain kolmevitoselta, vaikka on kohta 50v!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo sanoi valmiista eineksistä, että niissä on sydänmerkki. Pippa sanoi, mutta onko hyvää sydänmelle.
Kuitenkin Sydänliitto noita sydänmerkkejä jakaa tuotteille.
Ei sydänmerkki ole mikään terveellisyysmerkki. Eikä Sydänliitto niitä mitenkään jaa, vaan ne ostetaan.
Pakko mainita tähän, ettei jaksossa ollut puhetta sydänmerkistä. Kimmo siteerasi mainosta, jonka mukaan maksalaatikko on tehty sydämellä, minkä jälkeen Pippa pohti, onko se tehty sydämelle.
Vierailija kirjoitti:
Onpa upea Riina Palander. Näyttää joltain kolmevitoselta, vaikka on kohta 50v!!!
Huulitäytteet pilaa tuonkin naaman. Lisäksi on lapsellista väittää, ettei muka ehdi syömään. Näkeehän tuon nyt sokea Reettakin, että Riina on anorektisen laiha. Hän ei siis syö, koska ihannoi luurankomaista olemustaan. Tuo on silkkaa valehtelua, ettei muka ehdi päivän aikana syömään. Kyllä nyt jokainen fiksu aikuinen ihminen ymmärtää syödä kun nälkä iskee. En nyt väitä että ylipainokaan olisi terveellistä. En vain ymmärrä mitä Riina tekee tuossa ohjelmassa. Hän ei syö koska haluaa pysyä laihana.
Nämä onnistuu varmaan paremmin, kun nyt keskitytään ihmisten lihottamiseen.
Miten toi Riinis on tollanen? Heittäytyykö tyhmäksi vai onko oikeasti sellainen. Esittää olevansa niin kiireinen ettei ehdi syödä.
Noloa tuollainen naureskeli, tuskin ottaa Pipan neuvoja todesta. Ja onhan tuo huonoa esimerkkiä lapsilleen.
Mitä Pipan silmäripsissä on?
Tätä on nyt vähän kiusallista katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pipan silmäripsissä on?
Tätä on nyt vähän kiusallista katsoa.
Ja kuka hänet oikein stailaa? Oudot luomivärit ja vaatteet useasti.
Kuinka pitkä Riina on? Olisiko jotain 175cm? Todella laiha on, kun mainitsi että kehonrakentajien massapulvereita syömällä on saanut painon nousemaan 57 kiloon..
Vierailija kirjoitti:
Kammottava tuo lääkärin neuvo, että ei saa ottaa päiväunia, vaikka herää töihin puoli neljä- Siinä ei lääkäri ymmärrä, mitä puhuu. Kokeilisipa itse tehdä töitä ja valvoa 18 tuntia ja sitten saisi nukkua vain kuusi tuntia.
Miksi pitäisi valvoa 18 tuntia? Päiväunikiellon tarkoitus oli ohjata Kimmo nukkumaan ihmiselle luontaiseen aikaan eli yöllä. Menee ajoissa nukkumaan niin ehtii nukkua 8 tuntia. Itsellä on herätys lähes joka arkiaamu klo 4.00 enkä todellakaan valvo 22 saakka.
Riinamaijan naama täynnä täyteaineita ja botoksia, silarit, muuten luuranko ja kikattaa vakaville asioille , saa itsensä näyttämään tyhmältä
Vierailija kirjoitti:
Riinamaijan naama täynnä täyteaineita ja botoksia, silarit, muuten luuranko ja kikattaa vakaville asioille , saa itsensä näyttämään tyhmältä
En ymmärrä, kenen mielestä tuollainen liikkumaton muovinaama näyttää kauniilta.
Riinis on todella kaunis nainen olen aivan kateellinen, kun itse olen yhtä leveä kuin pitkä ja kaulaheltat tärisee kun murjotan..
Toivottavasti hän saa osteopenian haltuun 🙏
Kylläpä Riinis sälkähti, kun vyötärönympäryys oli kasvanut? Luulen, että aloittaa lahdutuskuurin.
Järkyttäviä nämä joidenkin ihmisten ruokatottumukset, vielä aikuisista kyse. Kun vaan syö oikein, voi syödä ihan kunnolla ruokaa ja pysyä silti hoikkana. Hyvä kyllä että ohjelmassa nähdään muutakin kuin ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Riinis sälkähti, kun vyötärönympäryys oli kasvanut? Luulen, että aloittaa lahdutuskuurin.
Ihmettelen tuota vyötärönympärysmittausta.... Normaalisti ihmisellä vyötärönympärysmitta heittelee monta senttiä päivän aikana. Vai olenko poikkeus? Sitäpaitsi mittaa otetaan paljaalta iholta eikä vaatteiden päältä.
Riina on todella freesin näköinen.
Varmaan laitettu ( leikattu) silmät, hampaat ja rinnatkin ovat ainakin D kuppikokoa.