Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet mitä syöt 2024 ***OFFICIAL***

Vierailija
19.04.2024 |

Tästä eilen alkaneesta uudesta kaudesta ei liene täällä keskusteluketjua.

Mitä mieltä olette? Ohjelman formaatti on muuttunut edellisistä kausista. Nyt painotus on elämäntaparemontissa, EI laihdutuksessa.

Ensimmäisessä ohjelmassa Pippa Laukka oli Joona Hellmanin jääkaapilla. Joona on suuri jäätelön ystävä samoin kuin minäkin. Olin kyllä helpottunut kun Pippa sanoi, että yhden jäätelöpuikon voi syödä päivässä (jos syö sen kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa).

Pippa itse oli jotenkin muuttunut - siis vielä kauniimmaksi - en tiedä mistä johtui, mutta näin oli.

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso 3 Vehviläinen; maaginen voima tehdä elämäntapamuutoksia, kun ulkopuolinen henkilö Pippa näyttää karusti todellisen tilanteen.

Vaimo varmaan toitottanut samoja asioita vuosia ilman vaikutusta.

Kun näkee terveystilanteen, huomaa itse että näin ei voi jatkua. Eikö ollutkin ihmeellistä, että siitä samasta einekset loppui ja keittiö kutsui. Samoin sopivan metsäkävelyn vaikutus on uskomaton. Mutta itsekseen on vaikea saada päätöstä elämäntapojen muutoksesta toteutumaan.

Kuten joku kirjoittikin; hienoa olisi nähdä miten aiemmilla henkilöillä muutos ollut pysyvää!

Vierailija
22/180 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä herättelevä ohjelma, noh, ehkä vähän masentava kun osuu ja uppoaa.. voisko kaikki sipsit, karkit ja suklaat poistaa maailmankartalta, kiitos =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmettelee tuota sokerin määrää mitä jotkut syövät makeiden tuotteiden muodossa eivätkä tule ajatelleeksi miten hirveät määrät sokeria ihminen saa hedelmien muodossa. Minulla on diabeetikko-ystävä, jolta on kielletty jopa hedelmien syönti siksi, että niistä kertyy liikaa sokeria elimistöön.

Vierailija
24/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihmettelee tuota sokerin määrää mitä jotkut syövät makeiden tuotteiden muodossa eivätkä tule ajatelleeksi miten hirveät määrät sokeria ihminen saa hedelmien muodossa. Minulla on diabeetikko-ystävä, jolta on kielletty jopa hedelmien syönti siksi, että niistä kertyy liikaa sokeria elimistöön.

Mulla kanssa hedelmien takia nousee päivittäinen/viikottainen sokerimäärä suureksi, vaikka en muuten käytä sokeria juuri koskaan. Hammaslääkäri suositteli, että vaihtaisin hedelmät johonkin muuhun, esim. kasviksiin tai söisin c-vitamiinin purkista, koska hampaani ovat huonot,

Vierailija
25/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muuten on? Lasketaanko tuohon sokerimäärään kuuluvaksi myös hedelmistä kertyvä sokeri? Minulla oli sellainen käsitys, että ei lasketa vaan ihan huoletta voi syödä jopa neljä hedelmää päivässä.

Vierailija
26/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muuten on? Lasketaanko tuohon sokerimäärään kuuluvaksi myös hedelmistä kertyvä sokeri? Minulla oli sellainen käsitys, että ei lasketa vaan ihan huoletta voi syödä jopa neljä hedelmää päivässä.

Ei lasketa, koska puhutaan VALKOISESTA LISÄTYSTÄ sokerista. Se on eri asia kuin hedelmien sisältämä fruktoosi. Jos rupeaa kaikkea sokeria välttämättään, pitää ruokavaliosta poistaa kaikki hiilihydraatti sekä maitotuotteet (laktoosi=maitosokeri). 

Vierailija
27/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä herättelevä ohjelma, noh, ehkä vähän masentava kun osuu ja uppoaa.. voisko kaikki sipsit, karkit ja suklaat poistaa maailmankartalta, kiitos =)

Ei niitä ole mikään pakko ostaa eikä syödä. Se, että tuote on kaupassa myytävänä, ei tarkoita, että se on pakko ostaa. 

Vierailija
28/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hirvittää tuo karkkien ja muiden sokeristen herkkujen syönti, itse en välitä edes hedelmistä. No, muunlainen ruoka kyllä uppoaa ja täälläkin mahan pienennys menossa. Mielenkiintoinen ohjelma ja tuo Vilma oli symppis ja se eka nuori kundi myös

Vierailija
29/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää ohjelma on muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan edellisistä kausista. Pippakin on paljon mukavampi nyt. Ja osanottajat tekevät ruokaremonttia eivätkä suinkaan ole (ensisijaisesti) laihduttamassa. On nimittäin niin, että hoikkakin ihminen voi syödä todella epäterveellisesti.

Vierailija
30/180 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma näytti sopusuhtaiselta lopussa. Ei taida olla tarvetta pudottaa painoa enempää.

Vierailija
31/180 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävät määrät epäterveellistä ruokaa Vilma söi. Sipsiäkin neljä pussia viikossa. Olis iho ja hiuksetkin hehkuvammat kun jättäis roskaruoat pois. Ymmärrän kyllä että nyt on muut asiat päällimmäisenä mutta siinä tekee vaan karhunpalveluksen itelleen jos ei huolehdi myös itsestään.

32/180 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkä Vilma on? Hän näyttää tosi pitkältä, ehkä vähintään 175cm ?

Vierailija
33/180 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaa jää kenellekkää epäselväksi miten Vilma syö,tänää tulee ohjelma kolmelta eri kanavalta!

Vierailija
34/180 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo Vilma tukevassa kunnossa ennen lapsiakin. Helppo syyttää raskauksia. Taatusti olisi lihonut yli 100 kiloiseksi ihan ilman raskauksiakin kun ei ole aiemminkaan osannut syödä fiksusti. Monet 20-vuotiaat tulevat  järkyttymään kun ikää tulee ja vedetään mättöä samaan tahtiin. 

Hyvä että ohjelmassa näytetään hoikkia ja normaalipainoisia. Ei se vaaka aina kerro ihmisen terveydestä kaikkea. 

Vierailija
35/180 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Palanderin rouva on tehnyt ylähuulelleen, ei meinaa tunnistaa.

Vierailija
36/180 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Palanderin tavoitteena saada lisää painoa ja parantaa ruokavaliota?

Vierailija
37/180 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin sitten kritiikkiä. Jotain ystävältä kuultua, ei mitään tietoa kuka on kieltänyt ja millä koulutuksella, mikä on ystävän kokonaistilanne, yms 

Pääsääntöisesti kukaan diabetes hoitaja (joiden kautta nämä ohjeet pitäisi tulla) ei kiellä hedelmiä. Kohtuus toki kaikessa. Diabetesta hoidetaan ruokavaliolla ja liikunnalla, kyllä joo, mutta hedelmäkielto menee liian pitkälle. Jos yksittäinen hedelmä nostaa noin paljon verensokereita ei perus insuliinin määrä ole oikea, tai ateriainsuliinille on tarvetta.

Vierailija
38/180 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakso 3 Vehviläinen; maaginen voima tehdä elämäntapamuutoksia, kun ulkopuolinen henkilö Pippa näyttää karusti todellisen tilanteen.

Vaimo varmaan toitottanut samoja asioita vuosia ilman vaikutusta.

Kun näkee terveystilanteen, huomaa itse että näin ei voi jatkua. Eikö ollutkin ihmeellistä, että siitä samasta einekset loppui ja keittiö kutsui. Samoin sopivan metsäkävelyn vaikutus on uskomaton. Mutta itsekseen on vaikea saada päätöstä elämäntapojen muutoksesta toteutumaan.

Kuten joku kirjoittikin; hienoa olisi nähdä miten aiemmilla henkilöillä muutos ollut pysyvää!

Kimmosta kyllä huomasi, ettei voi hyvin. Oli ennen muutosta ihan harmaa ja aneemisen näköinen.

Vierailija
39/180 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma kävi Kalinaisen kanssa dokaamassa Kroatiassa. Massakausi molemmilla menossa?

Vierailija
40/180 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Palanderin tavoitteena saada lisää painoa ja parantaa ruokavaliota?

Ruokavalion parannus. Ei syö juuri mitään.